נגישות
נגישות

קפה נואר ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

148 ביקורות וחוות דעת על קפה נואר

דניאל - תמונה
דניאל 138 ביקורות
טוב וטעים
4.8
19/12/15

הגענו בשנית לארוחת שישי בערב . שמחנו שלא היו הפתעות האוירה טובה , צוות קשוב ויעיל למרות שהמסעדה הייתה מלאה מצא זמן לחוש הומור טוב. הזמנו את כל סוגי השניצל והוחלט ברוב קולות שהלבן הכי... טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
May - תמונה
May מבקר מתחיל
רגוע ורומנטי
4.3
17/07/15

מסעדה שאני באה אליה כבר שנים, ותמיד נהנית מהאוכל, המלצרים הנחמדים והאווירה הנעימה. ממליצה לבדוק מה ההצעות המיוחדות של אותו יום הן לא מאכזבות...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אכזבה - תמונה
אכזבה 3 ביקורות
אכזבה
1.8
16/05/15

המסעדה כבר לא מה שהיתה פעם. השירות ממש לא נעים. המלצריות קצרות סבלנות ומתנשות היינו לחגוג יום הולדת לאמא שלי ויצאנו בהרגשה שאנחנו עוד שולחן שצריך לסיים איתו. פעם אחת לא שאלו אותנו אם... הכל בסדר, ההסבר על התפריט היה חסר סבלנות ההשירותים היו מלוכלכים וגם האוכל כבר לא מושקע כמו פעם. עדיך ללכת למסעדה שאתה מרגיש רצוי

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
19/05/2015
שלום רב, אני מודה לך מאוד על תגובתך, חשוב לי לשמוע את דעתם של האורחים ונסות להשתפר כל הזמן. הצטערתי לשמוע על החוויה שהיתה לכם במקום, בעיקר מכיוון שזוהי לא החוויה שאנו רגילים להשאיר והופתעתי מאוד. אשמח אם תפנה אלי דרך אתר הקבוצה noirgroup.co.il ואוכל לשמוע יותר על מה שחווית ולטפל בנושא בצורה שתשביע את רצונך. תודה והמשך יום נעים! מנהלת המסעדה.
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחת ערב ספונטנית בוולנטיינז
4.3
15/02/15

שירות מקסים - גם מצד המארחת שהייתה נחמדה ואדיבה למרות שלא הזמנו מקום ואחרי כמה דקות שחיכינו הושיבה אותנו בשולחן טוב בפנים! המלצרים גם היו אדיבים והייתה אוירה טובה הזמנו מנה ראשונה... קרפצ'יו מעולה עם הרבה פרמזן ורוקט והמון שמן זית, היה מוצלח וגם הגיע עם לחם במחיר המנה לעיקרית לקחתי לינגוויני פירות ים עם שמן זית ועגבניות שהיכל הרבה מולים, שרימפס וקלמרי היה מעולה וטיפה פיקנטי בעלי לקח שניצל עגל עם פירה וסלט שהיה ממש טעים לגחנו 2 כוסות גוורצטרמינר המחיר כולל טיפ יצא 300 שקל ממש סבבה(:

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ארוחת בוקר מקסימה בשישי
4.0
04/01/15

חוץ מזה שהמקום קצת צפוף ומרגיש שהשולחנות אחד על השני, האוכל טעים והשירות חביב! הזמנתי ארוחת בוקר של ביצים עלומות עם סלמון על חלה קלויה היה מאוד טעים מבאס שלא מגיע עם סלט וצריך להזמין... אותו בנפרד, אבל הגיע לי שתיה ששדרגתי למימוזה ב10 שקלים חברתי לקחה ארוחת בוקר ישראלית שהגיעה עם מגוון ממרחים והייתה מצוינת, היא קבלה 2 שתיה המחיר סביר - באיזור ה50 שקלים סה"כ נחמד מאוד אבוא שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד 55 ביקורות
ערב על הבר בקפה נואר
4.0
07/08/14

לפני כמה ימים אני ובת זוגי ישבנו על הבר בקפה נואר והיה מעולה! האווירה במקום מקסימה, הברמנים חברותיים ומצחיקים, השירות יוצא דופן ומקצועי. הזמנו את סטייק האנטריקוט שהיה בדיוק כמו שסטייק... צריך להיות, ומנת דג בורי מצויינת. שתי המנות הלכו יופי עם היין שהומלץ לנו. אין ספק שנחזור שוב :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
נחמן - תמונה
נחמן 4 ביקורות
צהריים משובחים
4.5
13/02/14

אמצא השבוע טיילנו ברוטשילד אני ואישתי.צהריים,החלטנו לבדוק את המוניטין של קפה נואר-שווה !!!אווירה מעולה המקום היה עמוס ביאפים ופנסיונרים מהסביבה,למרות זאת אפשר היה לשבת בשקט ולנהל... שיחה.המלצרים רבים והשרות מהיר יעיל ולבבי.המנות הגיעו בזמן,לוהטות מהמיטבח.שניצל עגל גדול פריך ביותר מלווה בפירה,טעים מאוד.מנת הלינגויני עם פרות ים מעולה.מנה באיכות מיוחדת.המנה הראשונה של חציל שרוף עם ציזיקי ופטה טעימה מאד.הסלטים הנילוים היו טריים ורעננים.כך גם הלחם.נבוא שנית ללא ספק!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
אחחח איזה קפה נואר, שניצל נואר
5.0
27/09/13

סעדנו שלישיה לפני כחודש בקפה נואר הציורי. היה מעולה כרגיל, שניצל דק ופריך עם פירה או ציפס אלוהיים, רמה קבועה ומעולה של הבעלים של סבסטיאן בהצליה.. מנה ראשונה שלוקחת בסיבוב היא הפטה כבד... כמובן עם האגס המושרה ביין וסוכר- יאממ, פחות מומלצת הפולנטה הניסיונית, ממליצה להוריד אותה מהתפריט.. לקחנו גם סלט גבינת עיזים מעולהההה ועשיר, והקינוחים היו מפתיעים בטעמם ומהטובים שאכלתי- פאי בננות (כן כן) וסופלה שוקולד על חשבון הבית... מפנק מפנק

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 4 ביקורות
שבת בבוקר בקפה נואר
3.3
23/09/13

המקום בעל אווירה מיוחדת, השולחן קטנטן לשניים, השירות קשוב מיומן ומהיר האוכל הגיע די מהר הכל ערוך בטוב טעם אבל מעט מאכזב ציפינו ליותר הגענו מהמלצה של עכבר העיר שכלל את המסעדה בין עשרת... המובילות בארוחות הבוקר בתל אביב האוכל מונוטוני לחלוטין ארוחת בוקר רגילה בכל מובן- סלט קטנטן עגבניות וזיתים 3-4 לחמניות שונות ביצים עם תוספות בתשלום גבינת קוטג' טחינה חמאה וריבה קפה ומיץ בקיץ ציפינו לטוויסט משהו קצת יותר מהרגיל

עוד פרטים
הוספת תגובה
לאה - תמונה
לאה 3 ביקורות
קבלת פנים אפלה בקפה נואר ברחוב אחד העם בתל אביב
1.5
24/08/13

המקום הוזמן ארבעה ימים מראש ליום שישי בשמונה בבוקר. שולחן לארבעה: שני זוגות חברים שפותחים את שישי מוקדם בבוקר (אנחנו הגענו מרחוק). הגענו ראשונים והיינו לבדנו. ביקשנו לשבת במסעדה הריקה.... המלצרית שקיבלה את פנינו החוותה בידה אל ירכתי המסעדה, מול השרותים והודיעה לנו בחמיצות שזהו המקום שבו נשב. המסעדה כאמור הייתה ריקה לגמרי. הסברנו שהזמנו מקום מראש, שהמסעדה ריקה ושאנחנו יחידים:"אנחנו רוצים לשבת ע"י חלון" "כן אבל הוא מוזמן" השתמשה בלשון יחיד, וצמצמה בהבל פה את "ששת" השולחנות שע"י חלונות לשולחן לאחד יחיד ומיוחד . התעקשנו. עיצבנו את המלצרית, שכעת כבר לא ניסתה להיות נחמדה, ומול הרצון שלנו העמידה את האגו שלה. התעקשנו יותר והושבנו עצמנו מול חלון. הזמנו "ארוחת בוקר ישראלית" ושקשוקה חריפה. הארוחה הוכנה מחומרים טובים אבל לא התעלתה מעל הבינוני. הסלט היה מימי ומתובל בצורה מוזרה. השקשוקה הייתה בסדר, ה"ארוחה הישראלית"ה הייתה בסדר, הלחם היה סתמי, והגבינות המלוות אותה היו לא מיוחדות. ולגבי האמינות: עד סוף הארוחה לא התמלאו כל השולחנות שליד החלונות. יצאנו ברגשות מעורבים: נהנו מהמפגש עם החברים, פחות נהנו מהשרות ומהאוכל שקיבלנו במסעדה. לא נחזור לשם גם אם נצטרך ללכת לאכול ארוחת בוקר ברשת סתמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה