נגישות
נגישות

קפה נואר ביקורות וחוות דעת - עמוד 15

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

148 ביקורות וחוות דעת על קפה נואר

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
27/05/06

שלום לכם,ב-27/05/06 ביקרנו ואכלנו ארוחת בוקר טעימה וטובה בקפה נואר, גם על השירות אין לנו מה להלין, אבל רצינו להעיר לגבי נקודה מרגיזה שהפריעה לנו פגמה בהנאתנו.כמו במסעדות דומות, גם בקפה... נואר עומד בפתח המסעדה איש ביטחון, המסעדה מחייבת באופן גורף כל סועד ב-2 שקלים עבור אבטחה.נכון שניתן לבטל חיוב זה ע"י בקשה מהמלצר/ית אך זה יוצר סיטואציה לא נעימה, וחשש שתצטייר כקמצן בעיני חבריך.רוב האנשים לדעתנו "בולעים" את הצפרדע הזו, מהסיבות שהזכרנו, אך זה יוצר הרגשה לא נעימה בסוף הבילוי.לדעתנו ניתן להוסיף לסעיף "אינו כולל שירות" גם את המילה "אבטחה", מאחר והאבטחה הינה חלק מן השירות בבית הקפה.ללא כל קשר לנושא זה, מחיר של 11 שקלים לאספרסו כפול הינו מוגזם.בברכה אליאס הילה ושלומי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
16/05/06

1) יוני, יוני כנראה שאתה לא פשוט לא מבין באוכל!2) אני לקוח קבוע ואין לנואר מתחרים.פשוט מקום עם מגע אלוהי.תמשיכו כך (נמרוד אנטון וכל החברה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/05/06

יוני, אתה לבד בדעה. אין על השניצל והפירה של נואר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
06/05/06

לאחרונה השינצל פשוט לא טעים, כבר מספר פעמים שאני מקבל שניצל ספוג שמן ומנה קטנה של פירה ושניצל.האם אני בדעת מיעוט? חשוב לי לדעת.אולי הם התחילו לזלזל?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/05/06

ביקרנו ביום רביעי 4.5.06 במוצאי יום העצמאות, עם תיירים מלונדון. מאוד נהנינו מהאוירה, ההגשה, המנות הראשונות שהזמנו היו טעימות מאוד וברמה. נחזור. אבל. . . יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/03/06

מסעדה מ-צ-ו-י-נ-ת-!-!-! המנה הכי טעימה היא שניצל ופירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
21/02/06

את החוויה שעברתי, אני ובת זוגתי, בקפה נואר אני לא יכול לתאר במילים. אין ספק שזאת אחת המסעדות הנדירות הקיימות היום בת"א ובארץ בכלל.הכל התחיל בכך שהזמנתי שולחן יומיים מראש ועוד בשלב... הטלפון זכיתי ליחס אדיב ונעים מצד המארחת ששמה אינו זכור לי וצר לי על כך.בהגיעי למסעדה בסביבות 20:30 נאמר לי שהשולחן שהיזמנתי עומד להתפנות בעוד מספר רגעים ובינתיים הוגש לי קוקטייל הבית, מראה שאני עוד לא ניתקלתי בהרבה מסעדות ברמה הזאת, ואכן השולחן התפנה כעבור 2 דקות.בהגיעי לשולחן ניגשה אליי מלצרית יפיפיה שהציעה לנו ממבחר היינות והקוקטיילים בתפריט שפשוט לא יכולנו לומר לא והזמנו בקבוק של פטיט קסטל.לראשונות הזמנו מנה ממנות הערב: מול מרינייר שהיה פשוט מעדן וקרפצ'יו סינטה שלדעתי זהו הקרפצ'יו הטעים ביותר לפחות ממה שאני אכלתי עד היום.לעיקריות הזמנו סטייק אנטריקוט ברוטב בורדלייז ופילה דניס על הגריל שהוגשו בצורה יפיפיה ורמת העשייה של הסטייק היתה מדוייקת.בסוף הארוחה סיימנו בסופלה שוקולד, אח.... איזה סופלה! ולהפתעתנו המדהימה מנהל המקום (או אחראי המשמרת) אף הזמין אותנו לקינוח נוסף על חשבון הבית, אם התחלנו טוב אז סיימנו מדהים!בקיצור, אחת המסעדות היותר טובות אם לא הכי טובה שביקרתי בה!!!! כל הכבוד!!!ותודה רבה למלצרית שלנו על השירות המדהים שנתנה לנו באותו ערב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bennyrom - תמונה
bennyrom מבקר מתחיל
4.0
29/01/06

חגגנו מסיבת אירוסין ביום שישי בערב. 11 מבוגרים. למרות מספר הסועדים הגבוה, השרות היה אדיב, מקצועי ויעיל. אוכל (אני לא יודע מי זכאי לתאור "גן עדן"), טוב, טעים ומפתיע. המנות בהחלט מספקות... ולא נשאר רעב ביננו. מחירי המנות הראשונות קצת מוגזמים, לטעמי. זה לפחות ניכר במנה שלי- הקרפצ'יו סינטה שהיה חתוך דק יותר מנייר אורז. גם היין לא זול, כ- 100 ש"ח לבקבוק, אך גילינו מחדש את ה"דלתון" מרלו, שיחד עם מוסיקת הרקע הלטינית המהממת, העלה לכולנו את מפלס מצב הרוח. הבעלים ואחראי משמרת ביקרו לעתים תכופות והראו איכפתיות ורצון להיטיב. לסיכום, ערב נחמד ומענין שנגמר בדיוק בזמן שהגיעו סועדים חדשים לתפוס את השולחן, אחרי 3 שעות בילוי נטו. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/11/05

מהיום שנפתח קפה נואר (במשך שנים רבות) אנחנו נוהגים לאכול במקום לפחות פעמיים בשבוע, ולעיתים קרובות אף להזמין אוכל הביתה. גם בנותינו הקטנות, רומי ולירי לא מוכנות לוותר על הביקור השבועי... בנואר... בשבילנו קפה נואר זה הבית. האוכל מדהים והמקום מקסים. אין עוד מקום המשתווה למקום הזה. בקשתינו היחידה מרפי (בעל המקום) היא שיחזיר בדחיפות את הקפה הקר המעולה שהיה ולצערינו הרב איננו עוד. החיים בלי הקפה הקר הזה, שאין לו תחליף, לא דומים לחיים עם הקפה הקר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי - תמונה
יוסי מבקר מתחיל
4.7
19/10/05

היה מעולה פשוט מעולה, עד שהורידו את מנת הפטריות פורטבלו בגריל, מאז אני פשוט לא סולח להם. בשמי ובשם עוד מחובבי המנה הנהדרת הזו, בבקשה! תחזירו לנו את הפטריות לאלתר!!!! יוסי בש.

עוד פרטים
הוספת תגובה