נגישות
נגישות

קפה נואר ביקורות וחוות דעת - עמוד 13

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

148 ביקורות וחוות דעת על קפה נואר

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/04/07

היינו שם במסגרת משפחתית מלאה, הכוללת שני ילדים קטנים. ההתחשבות והאמפתיה לילדים, בהגשת המנות במהרה, בסכ"ום מתאים, ובחיוך נפלא גרמה לתחושה מצויינת, בנוסף לאוכל המעולה המוגש בשפע רב.ישר... כוח, נחזור ועוד איך!!!תמשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/04/07

אני לקוחה בקפה נואר כשבע שמונה שנים לקוחה על בסיס שבועי לפעמים יותר. אני מגיעה בבקרים לקפה וקוראסון בצהריים לעסקית ובלילה עם בעלי לשתות משהו על הבר או לאיזה נשנוש. מחובתי לציין שיד... אלוהים בטוח נגע במקום הזה, כן מבחינת עיצובה המדוייק והנעים כן מבחינת האחידות בהגשת המנות תמיד כמו שאני זוכרת ומצפה, אבל העיקר אצלהם זו האומנות של שימור הלקוחות, השרות האדיב, החמימות והאיכפתיות!!! תמיד לא משנה באיזה חלק מהיום אגיע מישהו יחייך לי וישאל לשלומי. באיזה מהמסעודות מהסוג הזה (שמארחות כ500-1000 איש ביום), ואני חושב שללא ספק היא בשלישייה של ת"א אם לא מס 1, הברמן יזכור מאת מזמינה, או למישהו בכלל איכפת שאת באה 4 פעמים בשבוע, הא?ובתגובה לתלונה של מאיה אומר שכשמזמינים פיטריות מטוגנות בשמנת במסעדה צרפתית למה בדיוק את מצפה? הא? למנה אורגנית דיאטטית ללא שומן??? אומר לך שתחשבי לפני שאת מזמינה ואז לא תצתרכי להאשים את כל העולם שביזבזת חמישים שקל על משהו שלא אכלת, והמנה לא הוחלפה למרות שניסית ליצור... "קשר עין" והמנהלת משמרת לא שידרה בטלפתיה... זאת הבעיה אם האנשים בת"א לא חושבים עושים טעויות ואז העולם אשם... קצת דרך ארץממליצה בחום לכל מי שעוד לא היה להגיע ולהתענג!!! כל הכבוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
06/04/07

ישבתי עם מספר מחברותי לארוחת צהריים. מכיוון שלא הייתי כה רעבה הזמנתי מנה ראשונה של פטריות, שעלותה כ-50 ש"ח - לא זול. הגיעה המנה - הפטריות היו ספוגות בשמן בצורה שלא ניתן לאוכלן ושחו... באמבטיה של שמנת עד כדי שהרגשתי שזהו מרק מבחיל ביותר. לא נגעתי במנה וניסיתי ליצור קשר עין עם אחד מארבעת המלצרים שהיו שם אך ללא הצלחה... זה לא עניין אותם בכלל. במשך כחצי שעה, עד לפינוי, אף לא מלצר אחד טרח לגשת לשולחננו ולשאול אותנו אם המנות טעימות לנו ואף בפינוי כאשר המלצרית פינתה את צלחתי מלאה היא לא טרחה לשאול או לוודא אם הכל היה בסדר! קמתי לפני חברותי והלכתי לשלם את חלקי ואז הערתי הערה קטנה למלצרית שהמנה ממש לא הייתה לי טעימה ושלא אכלתי ממנה אך זה לא הפריע להם לפנות את המנה בלי לשאול על כך. המלצרית אמרה לי במילים פשוטות שחבל שלא התאמצתי קצת יותר לקרוא למלצר שהיה מחליף לי את המנה. ללא שביקשתי ממנה היא קראה לאחראית משמרת של המקום שאמרה לי שהיא לא יכולה לבטל את המנה אם לא אמרתי בזמן שהיא לא טעימה. אמרתי לה שכלל לא ביקשתי ממנה לבטל המנה. הייתם מאמינים??בעלי המקום - שדרגו את רמת השירות במקום לשירות הולם! החליפו את אחראי המשמרת שלכם לכאלו עם תודעת שירות ואירוח שמצליחים לעלות בזמן על לקוחות לא מרוצים וגם אם עלו על כך באיחור דאגו לפצותם ולא להצהיר להם הצהרות כאלו לא מקצועיות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרור - תמונה
דרור מבקר מתחיל
3.7
05/04/07

חזרתי עם חברים לקפה נואר אחרי תקופה ארוכה ושמחתי לגלות שהאוכל והשירות נשארו מצוינים.כמובן שלקחתי את השניצל המופרסם שהיה מעולה כרגיל.משמח לראות שיש מקומות בתל-אביב שמצליחים לשמור על הרמה... לאורך השנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחל - תמונה
רחל 3 ביקורות
2.7
26/03/07

לאחר המלצות רבות הגענו לנואר. המלצריות שכחו לחייך. הזמנו שניצל וקיבלנו מנה גדולה, אולם השניצל היה כל כך דק שהבשר לא הורגש ולמעשה אכלנו הרבה פירורי לחם. מאוד מאכזב ויחסית מאוד יקר. חבל... על הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dwolf - תמונה
dwolf 49 ביקורות
4.3
25/03/07

פעם שניה שאני מבקר בקפה נואר. בפעם הראשונה לקפה ועוגה והפעם לארוחה מלאה. בשני הפעמים האוכל היה איכותי וטעים. המנות גדולות ומלאות כל טוב (כל סוגי המנות שניסינו - בשר, דגים, פירות ים).... שימו לב שמספיקה מנה ראשונה אחת לשני אנשים, אחרת לא יהיה מקום למנה עיקרית (או לוותר בכלל על ראשונה). השירות איכותי ונעים והשולחן היה מוכן בזמן כמו שהובטח. יש חניה למקום וזה כבר יתרון אדיר בהתחשב באזור בו הוא נמצא בת"א. מחיר היין כרגיל במסעדות קצת גבוה (100+ ש"ח לבקבוק יין שעולה בחנות 50 ש"ח). בכל מקרה המקום בהחלט מומלץ לחובבי האוכל הטוב והאווירה הנעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
04/03/07

לכל המעוניינים,אני אישית מאוד אוהבת את המסעדה.האווירה, האנשים והאוכל.ביקרתי בה ביום שלישי בערב לאחר יום קשה בעבודה, ויצאתי עם הרגשה נפלאה ובטן מלאה בכל טוב.מקווה לחזור לקפה נואר בהקדם... האפשרי.תודה רבה לכל צוות קפה נואר, אתם פשוט נהדרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סילביה שלו - תמונה
סילביה שלו 10 ביקורות
4.3
25/02/07

הגענו אחרי 12 בלילה בלי תכנון ללכת דווקא לשם והופתענו מאוד לטובה. אוירה חמה ורומנטית, העיצוב מקסים, פשוט היה כיף לשבת. הזמנו סלט ירוק עם אגסים שהיה מצויין ואחר כך לקחנו רביולי בטטה שהיה... טעם גן עדן ולקינוח התיישבנו על הבר והתייעצנו עם הברמן הנחמד מה להזמין. הוחלט על טארט בננה שהפתיע כל כך שממש התענגתי על כל ביס. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
04/02/07

הארוחת בוקר הייתה מפנקת באמת, עם מלא גבינות, ריבות והפתעות - ביצים היו עשויות במידה הנכונה ושירות היה לבבי אך מוקפד. אחזור שוב ובקרוב...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/01/07

אתמול בערב היינו אחרי שלא הייינו כמעט שנה.מה אני אגיד לכם, אין עליהם, אין ולא יהיה.למרות העומס בערב (לא היה מקום לעמוד) ישבנו די מהר וגם זה אחרי משקה.הכל כמו תמיד... מצויין, בזמן, חם,... טעים והעיקר שבדיוק כמו שזכרנו.חידוש מרענן נוספו "מנות השף" שלא היו בשנה שעברה, מה אומר, חובה להקשיב למלצרים.באמת כל הכבוד!!! אין עליכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה