נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441494 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בצפון

מצה בחיפה
חיפה
מסעדה מזרחית
הזמן שולחן
קצה הנחל  בגינוסר
גינוסר
מסעדה מזרחית
חאלד עדוי בחיפה
חיפה
מסעדה מזרחית
חאלד עדוי בקריית טבעון
קריית טבעון
מסעדה מזרחית
סולטן גרדן בנצרת
נצרת
מסעדה מזרחית
הזמן שולחן

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על אבו רמי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אליסה וקנין - תמונה
אליסה וקנין מבקר מתחיל
מומלץ בטירוף!
5.0
07/05/18

הגענו היום בערב ,מדהים!! זה התחילה עם קבלת הפנים החמה שקיבלנו מעובדי ״אבו ראמי״ , והמשיך עם שירות אדיב ומזמין. החומוס מצוין ובהחלט מומלץ! המחיר פייר ומתאים לכל כיס :) המנות היו... בגודל בינוני-גדול , ולגמרי שוות כל שקל ושקל (כבר באמצע המנה נאלצתי לפתוח כפתור. ..). ארגנו לנו את השולחן במספר רגעים ולא נאלצנו לחכות כלל! ובסוף הארוחה קיבלנו גם תוספת קפה מהנה על חשבון הבית המסעדה ממוקמת במרכז נהריה (ליד תחנת הרכבת , והתחנה המרכזית), ונגישה לציבור הרחב. העיצוב ביתי וחמים. בעל בית אמין צוות עובדים אדיב ואוכל נהדר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
mito - תמונה
mito מבקר מתחיל
טעים!
3.8
27/12/16

טעים! וזאת סיבה מספקת. הייתי דואג שלא יהיו מעשנים, אך המנות עשויות היטב! חניה לנכים בעיה. בקיץ יושבים בחוץ ואז לא ניתן לפקח על עישון. המנות סבירות בגודלם וגם המחיר. סלטים קצט מצומצמים,... אך מודה שזה לא העיקר אצל "דרום אמריקאי" "אני חוזר הביתה!"

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yifat Nuriel - תמונה
Yifat Nuriel 3 ביקורות
1.7
17/05/08

הגענו היום בצהריים, קבוצה של כ-50 איש, לאחר כשלוש שיחות טלפון לתיאום, כשהראשונה בהן עוד ביום חמישי האחרון ולרבות שיחה היום כחצי שעה טרם ההגעה. כשהגענו (12 משפחות עם ילדים קטנים), כלום... לא היה מוכן לקראתנו, אפילו לא מקום ישיבה. לקח כחצי שעה לארגן לנו שולחנות ערוכים כי היינו צריכים לחכות שאנשים שהיו במקום יתפנו. הושיבו אותנו באיזה פסאג' מחוץ למסעדה וחתולים הסתובבו בין הרגליים.המקום עצמו עלוב בכל קנה מידה וגם האוכל סתמי לחלוטין. לא ברור לי מדוע בחרו קודמי לציין את החומוס לטובה. כל הסלטים היו מתחת לממוצע. הבשר היה סביר. הצ'יפס היה ספוג שמן לעייפה ומנת החומוס עם הבשר שחתה אף היא בשלולית שמן לא מזמינה. הבשר הטחון היה מלא סחוסים לא לעיסים. מג'דרה נחמדה.לסיכום:- בעל בית לא אמין ואוכל של שיפודיה סוג ז' במרכז הארץ. מאכזב מאוד לאור הביקורות הטובות באתר. 15/5/08 יום שבת

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי 13 ביקורות
4.7
28/06/07

בעקבות ההמלצות החמות שקראתי עליהם באתר, בעקבות החולשה שלי למסבחה, ובעקבות העובדה שביליתי סופ"ש בעיר הנהדרת נהריה [מומלץ בחום סופ"ש שם, עיר מקסימה ותוססת ההיפך מהסטיגמה הישנונית שדבקה... בה], הגעתי למסעדת אבו-ראמי. האמת בגלל הסדר ארוחות כמעט מקיף במלון הגענו לשם אני וחברתי רק בשביל לטעום מהמסבחה של המקום. זאת הייתה פשוט חוויה גסטרונומית, אכלתי בהמון מקומות, בהמון חומוסיות עם חומוס מצוין, אבל חומוס כזה זה רמה בפני עצמה. זאת הייתה התענגות מדהימה, חגיגה של טעמים. חבל שאין להם סניף באזור המרכז. שבוע אחרי שאני הייתי הוריי וזוג חברים שלהם היו בסופ"ש במעלות, הם שמעו בעצתיי הלכו לשם רעבים בטירוף, ויצאו משם מרוצים בטירוף, הם אכלו חומוס,סלטים,בשרים ומאוד נהנו והמליצו בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
24 ביקורות
3.3
27/04/07

הגענו לצהרים, התקבלנו בחיוך. מייד הונחו מבחר סלטים על השולחן. לתמיהתינו נאמר שזה מנהג הבית ועל חשבון הבית. הזמננו את מנת היום, סטייק אנטריקוט וחלקנו גם שיפודי פרגית טובים מאד, עשויים... היטב בתוספת מג'דרה. היה טעים, ולסיכום גם התכבדנו בקפה אותנטי. נהיננו מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
מנות נדיבות
1
מומלץ לארוחה עם חברים
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
אווירה כפרית
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-9929530

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה