נגישות
נגישות

חוות בת יער ביקורות וחוות דעת - עמוד 21

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

211 ביקורות וחוות דעת על חוות בת יער

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/07/06

היה כיף לא נורמלי, המלצרית חלי היתה מדהימה,האוכל של כפיר השף היה טעים 10. בטוח שנחזור בשנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/05/06

פשוט קצר ולעניין - מומלץ בחום.לא סתם מדברים בשבחיה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון ומישל - תמונה
שרון ומישל 2 ביקורות
3.3
16/04/06

הגענו למסעדה לאחר המלצות חמות על הבשר והT-BONE בפרט. המנה הראשונה (פטריות פורטבלו) היתה נהדרת, הטי בון - היה לא רע בכלל ואילו ה"ניו יורק"- סטייק שהמלצרית המליצה במקום סטייק סרליון - היה... קטן מהמצופה כאשר בנוסף לחלקי העצם (שהמלצרית אמרה שמודבר ב-50 גרם אך בפועל נראה שמדובר ביותר) היו עוד חלקי שומן שאי אפשר היה לאכול (המלצרית הדגישה לפני שמדובר בחתיכת שומן דקה, אבל במציאות דובר בקצת יותר מזה).. התוספות היו טעימות.ייתכן וכך אמורה להגיע המנה, אבל בהתחשב במחיר היקר יחסית למנה, ציפיתי שהמלצרית שהמליצה על המנה תזהיר שמדובר בפועל בכמות קטנה הניתנת לאכילה.לגבי הקינוח - מוס שוקולד - מצופה בשוקלד קשה ובתחתית עוגיה - אני נהנתי מאד אולם בן זוגי פחות התלהב.בקיצור - היה נחמד אבל ציפיתי ליותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/04/06

אחרי שני לילות משגעים בראש פינה וביקור בשלש מסעדות באזור החלטנו לקנח בבת יער. זכרנו את המסעדה מביקורים שלנו בצפון. קיבל אותנו מארח בכניסה וכיבד אותנו בתה צמחים , כבר היתה לנו הפתעה... לטובה, הזמנו למנה ראשונה חציל ופטריית פורטובלו , המנות היו מדהימות, הבשר היה מהמם עשוי במידה , ממליץ בחום על הטי - בון. כיף לחזור למקום שיודע לשמור על רמה לאורך זמן. תודה מיוחדת למלצרית החביבה ליטל. נחזור ובגדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
keren וyossi - תמונה
keren וyossi 2 ביקורות
4.3
07/03/06

זו הפעם הראשונה שהזדמן לנו להגיע אל המסעדה וולא ספק אם תזדמן לנו ההזדמנות שוב, נגיע. אומנם הרגשנו שקצת שכחו אותנו בהתחלה (נתנו את התפריטים וחזרו אחרי זמן ארוך מידי אחרי שהחלנו לעשות... סימנים), אבל הם פיצו על זה עם המשך שירות אדיב, מקצועי ונעים. הזמנו למנת ראשנה פטריות פורטובלו שהייתה נחמדה. למנה עיקרית הזמנו סטיק סירליון והמבורגר נוסח הבית. שניהם היו עשויים במידה הרצויה בדיוק מופתי, הטעם היה נפלא ואני שלרוב לא נוגעת בבשר בגלל טעם, התענגתי על כל ביס. המסעדה מעוצבת יפה ורואים שהושקעה מחשבה. נראה כאילו תלשו את המסעדה מאיזה עיירה בטקסס שבארה"ב... שווה להציץ על שירותים.תהנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
30/01/06

הבשר די סביר אבל המחירים יחסית גבוהים למה שמקבלים. השולחנות מסודרים כמו חדר אוכל צבאי, ככה שאתה יכול למצוא את עצמך יושב עם זרים בקרבה לא הכי נעימה. הקופן שלהם הוא אחיזת עיניים כי הם... מכבדים אותו רק ביחס לחלק מהמנות הראשונות (הכי לא שוות) אלו הנתונים, לשיפוטכם

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
30/11/05

הייתי יחד עם משפחתי לפי המלצת בני, מה אגיד אדיר, אדיר ועוד פעם אדיר. ממליץ מכל הלב. גולן דוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/11/05

המנות הראשונות יצאו בקפידה רבה ומעוצבות בצורה מקצועית. הזמנו סטייק צלע, היה טוב מאוד כמו כל הפעמים האחרות. התוספות השתפרו מאוד מהפעם הקודמת. הקינוחים נחמדים אך ניתנים לשיפור. נחזור כמו... תמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.3
19/10/05

אכלנו בערב חג הסוכות בבת יער. בשל ערב החג, לא היה עמוס. למען האמת, אל מסעדת "אווירה", "בוקרים", "אויר פסגות" המשתרעת על פני שטח של דירת מגורים לא גדולה והמכילה אולי עשרה שולחנות, צריך... לדעת מתי לבוא. אחרת, באמת מסתכנים בצפיפות ורעש שקשה לשאת. כשהגענו, היינו לבדנו והיה רגוע וציורי. לאחר שהגיעו עוד שלוש משפחות (לא קטנות אומנם, אבל בכל זאת רק עוד כ- 20 איש), כבר הייתה הרגשה של צפיפות. השולחנות מסודרים בתאום אופטימלי, אך הספסל כה צמוד (אל השולחן ואל הספסל שמאחוריו) שאורח שהוא לא גמד חייב לבצע קצת אקרובטיקה כדי להתיישב או לקום. השירות היה מצוין, מהיר, נחמד וחלק. הלחם והחמאה היו טובים מאוד. המנות: פטריות פורטובלו - טובות מאוד. נזיד בוקרים - מנה גדולה וטובה מאוד. לא היה מזיק לשעועית לו היו מניחים לנזיד להתבשל שעה נוספת. שיפוד פילה - טעים ורך. סטייק סירלוין - טעים מאוד. לאלה המתלוננים שהאנטריקות קשה מדי: רבותיי, האנטריקות לא אמור להיות רך. זה כאילו להתלונן שהבוטנים קשים. אנטריקות הוא נתח בעל מרקם קפיצי במקצת וחייבים לאכול אותו רייר, או לכל היותר מידיום-רייר. בעלי שיניים חלשות, או כאלה שלא מעונינים ללעוס ולהרגיש מה שהם לועסים, שיוכלו קציצות גפילטע פיש. צ'יפס - טובים מאוד, ללא טיפת שמן, כנראה הוכנו בתנור. תפוח אדמה אפוי - טוב מאוד. רוטב פלפל ורוטב שום וסלט חסה - טובים מאוד. כוס שוקו חם - הוגש בנדיבות ,אך ללא ספק המסעדה מתמחה בבשרים! הערת אגב לאלה שלא נהנו מהקינוחים: חברים יקרים, תוכלו בשר במסעדת בשר, דגים במסעדת דגים ועוגת בקונדיטוריות. מי שמזמין קינוח בסטיקייה, מגיע לו ! הערות: הבשר הוכן בדיוק כפי שביקשנו. היה מאוד רצוי להצטייד במתקני חימום שולחניים, לשמירת חום הבשר, לאלה שאוכלים לאט. מחירים גבוהים מאוד. כפי שציינו גם אחרים פה, לולא הנוף, האווירה והסוסים, לא שווה נסיעה מתל אביב. לדעתי מסעדה חייבת להוות נקודת משיכה בזכות עצמה ולא בזכות העצים והסוסים שבסביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טל - תמונה
טל 9 ביקורות
4.3
29/08/05

מקום מאוד מושקע. הגענו קבוצה של אנשים והשירות היה מעולה. האוכל מאוד טעים, המנות נדיבות. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה