נגישות
נגישות

עד העצם אקספרס ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

225 ביקורות וחוות דעת על עד העצם אקספרס

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
02/08/06

בעקבות הביקורת על הצ'יפס של גולש מספר 41, עלי לציין כי לדעתי הצ'יפס של עד העצם הוא הצ'יפס הטוב ביותר בארץ, עד כדי שלמרות שאני לא אוכל צ'יפס מטעמים של ספירת קלוריות, כאשר אני אוכל בעד... העצם אני לא עומד בפיתוי ואוכל צ'יפס.מלבד זאת המסעדה אכן יותר מדי צפופה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
4.3
24/06/06

אחלה מסעדה. יש ספריבס הכי טובים שיש וגם המבורגרים וסטייקים והכל טעים שם ולא כ"כ יקר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
11/05/06

מסעדה מעולה, אוכל מעולה, הסטייק הכי טוב שאכלנו.כל פעם חוזרים מחדש ואף פעם לא נמאס.כל הכבוד! אחרי כ"כ הרבה שנים עדיין שומרים על מקום ראשון...

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלין - תמונה
אלין 9 ביקורות
3.7
07/05/06

היינו באפריל במסעדה. היה ממש נחמד ואוכל טעים. כבר לא זוכרת מה הזמנו אבל השירות וההרגשה נחמדים למרות שקצת צפוף. המלצרית המקסימה ששירתה אותנו, שמה נועה. כל הכבוד לה... כדאי לכם להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
avihu - תמונה
avihu 3 ביקורות
2.7
08/03/06

סניף חדש שלכם באיירפורטסיטי - תהילת עולם וזכרונות משנים עברו של פינוק והנאה בהרצליה - נעלמו ונמחו ביום אחד. הטיפול בבשר שהיה פעם מרענן ואיכותי - נשכח כלא היה. הספריבס - יבשים ומלווים... ברוטב "תעשייתי". חבל - הייתם גדולים, ואולי זה פשוט נכון לאותה תקופה, וחסרים התאמה לאיכות המשתפרת במסעדות הארץ בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
רותם - תמונה
רותם 2 ביקורות
3.3
01/03/06

הספריבס הכי טובים שיש.אין מקום אחר ללכת אליו אם רוצים לאכול גוש צלעות עסיסי עם רוטב משגע!היינו שם לפני כמה ימים - והכל היה נהדר, איך שהגענו הושיבו אותנו, אחרי מס' דק' באו לקחת את... ההזמנות - בדיוק כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן מבקר מתחיל
1.7
28/02/06

ישבנו בתאריך 27/2, זה החל בכך שהזמנו מקומות מראש ונאלצנו לחכות 20 דקות לשולחן כאשר אנשים אחרים נכנסים לפנינו.כאשר הושיבו אותנו סוף סוף בשולחן, הושיבו אותנו בשולחן ליד עמדת ההזמנה במעבר... של המלצרים. (כל הלחץ של המסעדה מעל ראשנו ויש לחץ...) ביקשנו לעבור למקום נעים יותר ושוב נאלצנו לחכות (מובן). הגיעו המנות הראשונות וכמה צפוי טעו בהזמנה, אכלנו בשקט מבלי לציין. בעודנו אוכלים את המנה הראשונה הגיע האחראי משמרת העונה לשם שחר ושאל האם אפשר לפנות? כשענינו בשלילה הוא פשוט חטף את הצלחות מהשולחן וזרק לאוויר, המנות העיקריות יוצאות! והניח אותם על שולחננו.האוכל היה חובבני ברובו.לאחר שפינו את המנות העיקריות נאלצנו להמתין שוב שמישהו יבוא לקחת את ההזמנה של הקינוחים, אך כל המלצרים היו עסוקים בלדבר בינם לבין עצמם בסוף הקינוח הגיע בלי הקפה. בקיצור אכזבה נוראית!!! יש לציין כי הזהירו אותנו לפני שהלכנו כי המסעדה הזאת גרועה אבל אנו תמיד נותנים צ'אנס ולזאת לא היה שום סיכוי שבעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ישראל - תמונה
ישראל מבקר מתחיל
4.3
28/05/05

בקרנו 5 מבוגרים בשבת 21.5.05 בצהריים. קבלנו שרות מהיר,אדיב ויעיל . הארוחה היתה נהדרת , בעיקר הצלעות ברוטב שטעמן הטוב נשאר בפה עד היום . הידד ל "עד-העצם " . נשוב אליכם בקרוב .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ariel&Inbal - תמונה
Ariel&Inbal 3 ביקורות
4.3
18/11/04

ללא ספק מסעדה מצויינת. הפכנו אותה "למסעדת הבית" שלנו. סטייקים מדהימים, מנת הכבד על מצה של לחם מעדן מלכים. בקיצור מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/07/04

הבייבי ריבס עם הרוטב ברביקיו החריף ,חבל על הזמן ,מומלץ מכול הלב ,פשוט לונפארק לחך ,חגיגה לחוש הטעם ,תענוג עילאי ,שרשרת אורגזמות ללשון ,אסור להחמיץ בשום אופן. מעכשיו זו תהיה מסורת ואיזה... מסורת ! ! !

עוד פרטים
הוספת תגובה