נגישות
נגישות

מו ומו הבשריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

266 ביקורות וחוות דעת על מו ומו הבשריה

מייק - תמונה
מייק 3 ביקורות
פשוט מעולה
4.0
15/06/12

פנינה נהדרת באמצע עיר אפורה. החל מהרגע שנכנסים ומקבלים לפני שבכלל ביקשנו קנקן מים קרים וכוסות ועד לתשלום זה אחד המקומות הנעימים והטובים ביותר בהם אי פעם אכלתי. הזמנו מנת כבד קצוץ - פשוט... מושלם. הבשר (אנטרקוט 400 גר) הגיע בדיוק כפי שבקשנו והתוספות בהחלט ראויות. הערה אחת: הבשר היה טיפה מומלח יתר על המידה לטעמנו וכדאי לבקש שימליחו טיפה פחות. סיכום - אחד ה-מקומות. יקר יחסית למקובל אבל באיכות ללא תחרות ושווה כל גרוש

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיטר - תמונה
פיטר 6 ביקורות
לא פריים
3.5
06/03/12

בארה"ב כשאתה אוכל במסעדת סטייקים מעולה, הבשר שאתה מקבל הוא מעבר ליכולתך לקנות בחנויות. לא כאן. היכנתי סטייק בבית לא פחות טוב. אנ, הזמנתי אחד הספשלים, סינטה בסגנון NY. הבשר לא היה רק... (אומנם מדיום-ריר) ומשום מה, הבשר שגרדתי מהעצם היה הרבא יותר טעים מאשר הבשר שכביכול חותך מאותו עצם והוגש לצידו. טעמתי גם בפילה ובאנטריקוט שהיו יותר זולים, אך שניהם יותר רכים וטעימים. גם השניצל עגל שהזמנו הוכן עם ציפוי לא טעים. לעומת זאת, המנות הראשונות שהזמנו (נקניקיות, כבד עוף מעוטף בביקון, קרפציו וחציל) היו כולן טוב מאד עד מעולה. והמנות היו די גדולות אבל לפי דעתי, יש מקום להציע חלק מהן גם במנות קטנות יותר במחיר מתאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir Lavi - תמונה
Amir Lavi 5 ביקורות
מומלץ
3.8
02/12/11

המבנה מעניין. המנות טעימות, גדולות והמחירים בינוניים פלוס. לא זול אך גם לא מאוד יקר. השירות בגובה העיניים, עינייני ומספק אך לא פלצני. הייתי משקיע קצת יותר בעיצוב הפנים או בתוספת מוזיקה... כלשהי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.6
18/10/11

ממליץ מכל הלב!! היה ארוחה טעימה כיפית, הכי קרוב למושלם :) אכלנו עיסקיות אנטריקוט 400 גר' - עשויות בדיוק במידה. בשר רך וטעים. פשוט מעולה. המלצרית נופר היתה נחמדה ומקצועית והקינוח המומלץ... היה מקורי וטעייים! בקיצור אחזור שוב בוודאות - מקום מושלם לחגיגות ושמחות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gaby Natan - תמונה
Gaby Natan 4 ביקורות
4.3
13/10/11

מסעדה סולידית ומקצועית ,ללא פלצנות וללא ערסים לא בקהל ולא בצוות. פשוט תענוג . שירות מהיר ביותר ומנות טובות בלי קמצנות ,סטיק של 400 גרם וכוס יין 250 סמ"ק. לחם צרפתי מעולה ,ורצפת פסיפס של... בית רחובותי עתיק יומין ,ממש מזכיר את איטליה . מקום נפלא בלי חומוס ובלי ערסים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 6 ביקורות
4.7
16/08/11

אחרי ביקור שני במסעדה אני רוצה להגיד שאני פשוט אוהב אותה. האנטריקוט משובח הפירה סוף הדרך השירות נעים ויעיל אני מתכנן כבר את הפעם הבאה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/08/11

יצא לי לקרוא כתבה על כך שהישראלים רק מתלוננים ולא יודעים לתת ביקורת טובה. אז לקחתי לתשומת ליבי ואמרתי שפעם הבאה שאני אהיה מרוצה ממקום אני אשבח ואגיד תודה. יצאנו חבורה של 6 חברים שאוהבים... בשר ויוצאים כל שבוע-שבועיים למסעדת בשר אחרת. אין מילים היה פשוט מדהים. השירות מקצועי ומאוד לא "מכירתי" שקיים לעיתים במסעדות יקרות (מסעדה אחרת מלצר המליץ ושיבח יין ללא הרף ובסוף במקרה בדקנו ועלה 300 שח) המקום חף מפלצנות, המנות יחסית גדולות ובהחלט משביעות, הלחם שמוגש חינם מדהים. התמחור של הבירות (בעיקר המק/לה-שוף) מעולה. אהבנו פשוט הכל. הבייקון רול חוויה לכשעצבה פשוט שילבו מדהים ויחסית פשוט. הנקניקיות יוצאות דופן והצדיקו הזמנת מנה "עממית" במסעדה "מקצועית". הסטייקים כולם הגיעו במידת העשייה (אפילו שהיו בקשות יוצאות דופן למידות עשייה "באמצע" ופריסת הסטייק וכו') הקינוחים מיוחדים וטעימים. השירות פשוט יוצא דופן, מקצועי, אדיב. ישבנו שולחן של די הרבה כסף אבל פינקו אותנו ברמה שהפתיעה אותנו לחלוטין, הוציאו סיבוב צ'ייסרים, מנה עיקרית (!!!) קבבונים לכולם ולבסוף עוד קינוח אקסטרא. כולם נהנו בטירוף ואנחנו חבר'ה ביקורתיים. המקום לא זול, אבל לא שוד. מצד שני את התמונה מקבלים ישירות באוכל ולא בעיצוב / מיקום או שאר מרכיבים שאינם רלוונטים במיוחד לארוחה (מי שאוהב אוכל). לא הייתה לנו מילה אחת רעה להגיד. אפילו ההמבורגר היה יוצא דופן, הקרפציו, הפילה... פשוט הכל היה מעולה. כיף לבוא למקום שאתה משלם לא מעט על סטייק ואתה פשוט מבין על מה אתה משלם ואתה מבין למה לא בכל מקום אוכלים סטייק. שאפו. יש לציין שאני עובד מעל 3 שנים בתחום המסעדנות והבארים, אנחנו חבורת אנשים שרובנו עובדים בתחום, לרוב תמיד יש מקום לתלונות ולשיפור. כאן פשוט אין. הגענו מכפר סבא והיה שווה כל רגע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
11/04/11

היה טעים מאוד, בשר מעולה ועשוי בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. שירות מצוין וקשוב. המלצרית תמר הייתה קשובה, מקסימה וידעה בדיוק על מה להמליץ. האוכל הטוב, השירות החייכני והמקצועי של תמר, והיין... במחירים שפויים עשו את שלהם והיה לנו ערב נהדר. נחזור בקרוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
03/04/11

ישבתי עם בעלי ביום שישי בצהריים, מזג האוויר הנעים אפשר לנו לשבת בחוץ ולהינות מהנוף לרחוב הראשי. אכלנו סלט שומר מיוחד בהמלצתה של המלצרית המקסימה עדי. שאר המנות היו די צפויות אבל טובות.... היתה זו פעם ראשונה שלנו במקום אבל אני מאמינה שעוד נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
31/03/11

ישבנו במסעדת מו ומו ביום שישי בערב. כצפוי היה מאוד לחוץ, היו הרבה מוזמנים ונאלצנו לשבת בשולחן קטן מדי וקרוב מדי לבר. למרות זאת נהננו מאוד מהאוכל. המנות היו נהדרות, החל מהמנות הראשונות... ועד לקינוחים. הערה לבעלי המקום: חשוב מאוד לשמור על רמת שירות טובה ואכן המלצרית היתה מקצועית אך חשוב לא פחות לתת שירות עם חיוך!! מלצרית קרה, מתנשאת ולא אדיבה בהחלט יכולה להרוס חוויה קולינרית, טובה ככל שתהיה...

עוד פרטים
הוספת תגובה