נגישות
נגישות

מו ומו הבשריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

266 ביקורות וחוות דעת על מו ומו הבשריה

מעולה - תמונה
מעולה מבקר מתחיל
מעולה ! מומלצת מאוד!
4.8
06/01/13

ברצוני לשבח ולהודות למסעדת מו ומו על השירות , היחס והאוכל המעולה שלכם ! היינו ביום חמישי 3/1 , 4 זוגות כולם נהנו בטירוף ! פינקו אותנו בלי סוף והיה לנו טעים ה-כ-ל ובהחלט נחזור לשם... ונמשיך להמליץ !!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniela - תמונה
Daniela 2 ביקורות
אוי ואבוי!!!!
1.8
01/01/13

קיבלנו המלצות חמות על המקום כמסעדה בשרית ברמה גבוהה, אנחנו הרואים באוכל כמקו לבילוי, התלהבנו והזמנו מקום ל 7 אנשים לסילבסטר. התפריט קבוע מראש, 250 ש"ח לאדם האמור לקבל 16 מנות הכוללות... ראשונות, קינוחים ומגוון של מנות עיקריות.מהר מאוד גילינו בישול ברמה בינונית ומטה. החשבון היה מנופח בצורה אסטרונומית והיה לנו ממש מפח נפש לגלות שהוצאנו כל כך הרבה כסף עבור אוכל כל כך ירוד. השירות ללא ספק מקסים, היתה לנו מלצרית ממש חמודה אך זה לא עזר כאשר הוגש אוכל שלא היה טעים, כל מנה חיכינו בקוצר רוח אולי היא זו שתהא שווה את כל הכסף שהוצאנו, אך כל מנה שיצאה איכזה מקודמתה. כולל המנה המאוד מוזרה של תותים בחומץ! חבל לי מאוד לומר את זה אבל פעם ראשונה חזרנו הביתה מאוכזבים. אני לשם לא אחזור ולא ממליצה לאיש. אם היה מקום לעשות את המאמץ הגדול ביותר כדי להרשים ולהתעמק בכל מנה ולהשקיע כשרון וטעם זה היה אתמול בערב, והם פישלו בענק! חבל. מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיל - תמונה
גיל 2 ביקורות
מסעדת טעם גן עדן
4.8
20/11/12

בכל פעם שאני מגיע עם משפחתי למסעדה אני מתרגש מחדש אני כבר פעם רביעית ובכל פעם אני יוצא עם הרגשה אלוהית מהטעמים המיוחדים של כל המנות. הסטייקים הכי טעימים (ואכלתי בהרבה מסעדות)הפילה... +האנטריקוט פשוט מדהימים.הקבב טלה מעולה +כל התוספות שנלווים למנות נהדרות .השרות והיחס של המלצרים +בעל המסעדה ראויים לשבח. וכמובן המשיך להגיע בכל אירוע משפחתי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמי - תמונה
נעמי מבקר מתחיל
חוויה מענגת
4.5
04/11/12

הסטייקים מעולים! למרות שקצת יקרים. אני נהנית כל פעם מחדש :-) מומלץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי מבקר מתחיל
מסעדה מעולה!!!
4.3
31/10/12

האוכל ממש טעים, המנות מגוונות. חבל שהעיקריות עולות הרבה כסף אחרת הייתי מגיעה לאכול שם יותר... השירות טוב מאוד והאווירה נעימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 200 ביקורות
אין על האנטריקטו
3.5
19/10/12

היינו בעסקית צהריים, הבשר פשוט טעים. הזמנו אנטריקוט וצלעות חזיר ושתי המנות היו תענוג לחך (למרות שהאנטרקוט באמת בליגה אחרת). אחת המסעדות היותר טובות ברחובות, חבל שהאקוסטיקה נוראית, תעשו... משהו עם הכסאות

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 2 ביקורות
מומלץ בחום
4.5
11/09/12

מסעדה מעולה זו הפעם השניה שבקרנו בה ושוב נהננו מאוד: הזמנו מנה ראשונה סלט קישואים- מדהים! מנות עיקריות סינטה על העצם 400גר'+ אנטריקוט 400 גר'- מעולה!! לא יכולנו לאכול קינוח שרות... מעולה, אווירה נעימה, מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
בשורה - תמונה
בשורה מבקר מתחיל
המלצה חמה לאוהבי האוכל
4.5
12/08/12

שירות מהיר ואדיב אוכל מצוייןלא "פלצני"בטוב טעם. מסעדה שמומלצת מאוד ישבנו במעדה מספר פעמים ואף פעם לא התאכזבנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
בנימין - תמונה
בנימין 5 ביקורות
מצויין כרגיל
4.5
12/07/12

היינו 3 לארוחת ערב. לא פעם ראשונה ובטוח לא פעם אחרונה. האוכל מצויין והחוויה הקולנירית השטפרה עם השרות המעולה של מיכל. מומלץ, מומלץ מומלץ, למי שאוהב בשר מבלי שיצטרך לסבול פלצנות, לא מי... המקום ולא מי הצוות. הנאה נטו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דיאנה - תמונה
דיאנה 2 ביקורות
נחמד מאוד
4.3
05/07/12

מקום ממש נחמד, השירות מהיר והאוכל מאוד טעים. היינו שלושה והזמנו מנת פתיחה ושלוש עיקריות ולא יכולנו לסיים. מנת הכבד הקצוץ מעולה ומנת השרימפס גם טעימה מאוד. אם באים בסופ"ש כדאי להזמין... מקום מראש.

עוד פרטים
הוספת תגובה