נגישות
נגישות

מו ומו הבשריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

266 ביקורות וחוות דעת על מו ומו הבשריה

 - תמונה
2 ביקורות
4.3
24/01/11

אחרי המון המלצות מחברים רחובותיים, החלטנו לנסות את המסעדה. ההמלצות לא הכזיבו. מהרגע שנכנסנו ועד שיצאנו - היה מדהים! הראשונות מפנקות ומפתיעות בפשטותן ואיכותן. העיקריות (הזמנו אנטריקוט... והמבורגר), היו מושלמות, ואני משתמשת במילה הזו בקפידה. עשויות לעילא, מספקות, וטעימות. ליקקנו את הצלחת. . וחשוב להזכיר את השירות המצוין. המלצרית שלנו תמר - הייתה מקצועית, אדיבה, ומקסימה. וכך גם שאר הצוות. מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבי - תמונה
גבי 9 ביקורות
4.0
23/01/11

מסעדה עם אוכל טוב - המקומות בצד שלי המטבח לא הכי נעימים, אבל נטען כי האחרים מוזמנים המון זמן מראש - למרות שלא ראיתי עומס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lilach - תמונה
lilach 2 ביקורות
4.3
12/01/11

חגגנו אתמול יום הולדת לבעלי. האוכל היה ממש טעים. חבל שאין תשומת לב לחוגגים ארוע ותפריט הקינוחים די היה מאכזב. לראשונה בחיינו יצאנו ממסעדה בלי להזמין קינוח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
10/01/11

הערב אכלנו 8 מבוגרים+4 ילדים האוכל טעים מאד שרות של מלצרית מצוין והקינוחים ט ע י מ י ם מ א ד.כמובן שנחזור ונמליץ על המקום אסתר

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון מבקר מתחיל
4.7
19/12/10

במשפט אחד: מעולם לא נהנינו ככה במסעדה! (בתמימות דעים משפחתית מלאה מקיר לקיר - 3 דורות) למרות, או אולי בגלל, שישבנו במתחם נפרד באזור האיטליז, שלרוב אינו חלק מסדרי הישיבה במסעדה -... קיבלנו חוויה מושלמת. ציפינו לנתחי בשר ברמה הגבוהה ביותר, אבל הופתענו לגמרי מהשאר! ראויים לציון מיוחד: כל המנות הראשונות, ובפרט הבייקון-רול (פיצוץ של טעמים מפתיעים) ומיקס הנקניקיות. הקינוחים! (מי היה מאמין?)...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/12/10

ישבנו ביום רביעי בצהרים במו ומו. אחרי המלצות רבות של חברים. אכן לא התאכזבנו. פשוט כיף! אוכל מעולה, שירות של מלצרית מקסימה , קשובה אבל לא לוחצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
29/11/10

מקום נפלא עם אוכל מעולה, הבשר הטוב בארץ!חבל- שהמנות האחרונות מאכזבות, מעט מבחר וגם מה שיש לא ממש אטרקטיבי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד - תמונה
אהוד 2 ביקורות
4.7
24/11/10

גילוי נאות, אני חולה על מו ומו, מת על המסעדה הזאת. היינו אשתי ואני (שוב), האוירה במסעדה תמיד נעימה ונינוחה, לא פלצנית, פשוט כיף. השירות שקיבלנו היה מדהים! והאוכל, אוי האוכל! הקרפציו... המדהים בהתחלה, הלחמניות המדהימות וגולת הכותרת: אנטריקוט 400 גר' עשוי בדיוק כמו שצריך, עם מעטה קריספי, תוספת הפירה הנפלאה וגם קינוח מעולה - בקיצור מושלם!!! אפילו זכינו לשיעור קצר מבעל המסעדה על נתחי הבשר השונים, חוויה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
22/11/10

פעם ראשונה שלי. הגעתי עם חברה שהמליצה לי בחום. אוכל טעים מאד, אכלתי בייקון רול ופרגיות והיה לי ממש טעים. לא אהבתי את השירות הקר של המלצרית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/11/10

לאחר 4 שנים בארה"ב חזרתי הביתה לרחובות, ושבתי לאכול במו ומו.לא הכרתי את המקום, שיפצו אותו לבלי הכר והמסעדה גדלה מאד.שמחתי לראות שהאוכל נשאר נפלא, הסטייקים מעולים.משום מה זכרתי את... המלצריות שהיו לפני 4 שנים, זכרתי אותן כמשהו יוצא דופן . לא זוכר את שמותיהן אך הן תמיד נתנו אוירה של שרות מיוחד ויוצא דופן.קצת התאכזבתי לראות שזה כבר לא כך.בכל מקרה גם אחרי 4 שנים המקום נשאר עם אוכל נפלא!

עוד פרטים
הוספת תגובה