נגישות
נגישות

מו ומו הבשריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

266 ביקורות וחוות דעת על מו ומו הבשריה

רון - תמונה
רון מבקר מתחיל
נעים, נחמד ומקצועי. רק למה כל כך יקר?
3.5
24/12/14

הגעתי אתמול בפעם השנייה למו ומו. היינו שניים. נהנינו משירות ברמה גבוהה, מאווירה נעימה. האוכל עצמו היה טוב מאוד, לחמניות מעולות שהגיעו חופשי, מנת נקניקיות טעימה, אבל עדיין, כאחד שסועד... בחוץ ולא מעט, שום דבר לא מצדיק את המחיר המוגזם בו מתומחרות חלק מהמנות. מנת קדרה שעלתה 130 שקל היתה פשוט מעליבה בגודלה. אם מדובר בנפילה ספציפית ובמנה ספציפית ניחא, אישית אני לא יודע אם ארצה לבדוק זאת שוב בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
miri - תמונה
miri 2 ביקורות
יום הולדת בארוחת צהריים
3.0
30/08/14

המקום נראה ללא עיצוב ויחודיות. רואים כבלים של חשמל בתיקרה. שולחנות פשוטים. בקיצור עיצוב שנות ה-60. שירות מהמלצרים היה אדיב ומהיר. המנות היו מקושטות ומעוצבות וטעים בצורה סבירה. אין... זיקוקים או משהו שניתן להשתמש לחגיגות או אירועים. מנות היו קטנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 4 ביקורות
פשוט אוכל טעים
4.5
12/04/14

היינו אתמול בערב ישבנו בחלק שנקרא האטליז. המצרית היתה מקסימה, עניינית, וקשובה. האוכל היה טעים מאד. מקום טוב לאכול באיזור שלנו שאין בו אופציות רבות לאוכל איכותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
baraktz - תמונה
baraktz 2 ביקורות
מעולה!!!
5.0
08/04/14

היה טעים מאוד, אוירה נעימה. נתחי הבשר הכי טובים שאכלתי בתקופה האחרונה. בהחלט נחזור שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina מבקר מתחיל
יחס כזה עוד לא קיבלתי
1.3
03/03/14

הזמנתי שולחן בארך שבועיים מראש לחגוג את יום הולדת ה60 של אמא שלי,זה היה יום שישי 28.2.14 היינו14 אנשים מבוגרים ועוד 6 ילדים כאשר שניים מהם ממש תינוקות ו3 פעוטות.כאשר הגענו למקום וקיבלנו... שולחן לעשרה,למרות שבבירור הזמנתי מקום לאותה הכמות של 14 איש ,המנהלת משמרת בשם לי אפילו לא חשבה להתנצל מבחינת המקום הייתי צריכה לעשות אחורה פנה ולחפש מסעדה אחרת,אבל כמו שנאמר קודם זה היה יום שישי שש בערב,ברור שאני לא הייתי הולכת לחפש תחלופה,ביקשתי לעבור לשולחן גדול יותר.אז העבירו אותנו לשבת באטליז גם שם לא היה טוב בגלל שיש שם מלא בקבוקי זכוכית וילדים קטנים.ביקשנו לעבור למקום מתאים יותר,העבירו אותתנו למעבר של המלצרים אל המטבח,איפה ההיגיון?ביקשנו שוב בפעם הרביעית העבירו אותנו למקום נורמלי סוסף מ17:30עד 18:10רק שינינו מקומות אף אחד לא התנצל כמובן.אנחנו בסוף שילמנו חשבון של 2500שייח,לא קיבלנו אפילו שתיה על חשבון הבית וכמובן לא התנצלות.האוכל רק מתדרדר מפעם לפעם.יוצא לי לבקר את המקום בדיוק פעם בשנה במשך בארך 6 שנים.התפריט נהיה רק פחות מגבון וגם הבשר כבר לא זה..מה כן זה קרם פטיסיר שלהם עם פירות יער עדיין ברמה.בקיצור ביזיון!

עוד פרטים
הוספת תגובה
נע נע - תמונה
נע נע 35 ביקורות
כל כך הרבה כבר נאמר
3.8
25/02/14

המקום נעים וכך גם האווירה, אך בערבים יש בעיה של תאורה עמומה. מנסים לעשות אווירה רומנטית ויוצא חושך. אמרתי למלצרים, הם לא עשו דבר. פרט לכך השירות מעולה. ההמבורגר מצויין ובכלל כל המנות... טעימות ולא קטנות אבל עדיין המחיר בעייתי. אני ממליצה לבוא למקום בשעת העיסקיות, זה מאוד משתלם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
raviv - תמונה
raviv 3 ביקורות
אני ממליץ
4.5
21/12/13

אשתי היקרה הפתיעה אותי והזמינה ליום הולדתי שולחן במסעדה. זאת אחת המסעדות הטובות שאכלתי בהן. שרות מעולה, אוכל טעים מאוד ואיכותי. ראיתי שגם הממליצים מתלוננים קצת על המחיר. אני חייב להגיב... לאותם אנשים, בשביל איכות צריך לשלם, למסעדה כזאת לא הולכים כל יום. ולזה שהתלונן שהמחיר עלה ב 15 שקל מלפני שנה צריך לנחות מהענן שהוא חי עליו ולהבין שמחיר עולה כל הזמן, נהוג 5% בשנה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Nitzan Barak - תמונה
Nitzan Barak 8 ביקורות
ביקור במו ומו
4.5
10/12/13

ביקרתי עם חברים במו ומו, וכרגיל האוכל היה מדהים, המלצרים מקסימים והכל הגיע בזמן. הבעיה היחידה שלי היא שבשלוש השנים שאני פוקדת את המסעדה, בכל ביקור המחירים עולים ולא במעט. המחיר עדיין... הגיוני למסעדת שף מצויינת כמו מו ומו- אבל כשאתה יודע שלפני שנה הסטייק שאתה מזמין עלה 15 שקלים פחות, זה מעכיר את האווירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Guy Maya - תמונה
Guy Maya 3 ביקורות
מסעדה מומלצת!!!
4.5
03/11/13

האוכל היה טעים מאוד. קבב עגל עסיסי וטעים ומדליוני פילה עשויים בדיוק ובעל טעם מצויין. השירות קשוב וחייכני ונהננו מאוד. המחיר טיפה יקר אך לא בכל יום יוצאים למסעדה. סך הכל חוויה חיובית... מאוד!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
peligro - תמונה
peligro מבקר מתחיל
זמנים משתנים
2.3
23/09/13

אחרי ביקורים רבים במהלך ההיסטוריה של המסעדה, אני יכול להגיד בפה מלא : המסעדה איבדה את דרכה ! איכות הבשר רחוקה מאוד ממה שמכרו בזמנים עברו. סטייק פורטרהוס המתיימר להיות איכותי יצא קשה כמו... אבן ויבש כמו ים המלח,למרות מידת עשייה medium rare ! זהו כבר ביקור שלישי רצוף שלי אצלם והאכזבה מהבשר שלהם גדולה מתמיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה