נגישות
נגישות

מו ומו הבשריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 24

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

266 ביקורות וחוות דעת על מו ומו הבשריה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/08/07

הגענו מכיוון ששמענו הרבה על הבשר המשובח. הגענו למקום בסביבות 14:30 באמצע השבוע, ובגלל עומס בפנים נאלצנו להמתין בחוץ במשך 30-40 דק'. המלצריות ובעל הבית יצאו מידי פעם להגיד שיתפנה מקום... בקרוב. רק חבל שלא הוציאו לנו לפחות איזה קנקן מים בזמן שחיכינו. כשנכסנו הופתעתי מכך שהמקום די קטן, מה שמסביר את ההמתנה. המלצריות היו אדיבות מאוד ולקחו את ההזמנות שלנו. האוכל הגיע מהר אח"כ ואפילו פינקו אותנו על חשבון הבית (בלי סיבה ברורה, אבל מי מתלונן?) בחציל על האש ובקינוח שוקולדי בסוף. מנה ראשונה אכלנו פטריות ואת החציל- היה מצויין, עד כדי סכנה שנתמלא לפני הבשר. הזמנתי את האנטריקוטת צלוי מידיום+. הציפייה וההמתנה בחוץ היו שווים כל ביס. היה תענוג. לסיכום: אוכל משובח, מלצריות אדיבות וחמודות. אני חושזר לשם עם כל המשפחה ביומולדת, חבל שלא פתוח בשבתות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/08/07

הגענו בעקבות המלצה של חברים שגרים ברחובות. העסקית היתה שווה מאד! סלט חסה עם לחם, סטייק אונטריקוט הטוב ביותר שאכלנו עד היום, וברוך השם... אכלנו הרבה... בשר איכותי מינימום הכנה - פשוט... מעדן! כדאי להגיע במיוחד. המלצרית היתה כל כך נחמדה ולא מלחיצה. יש בעיה קטנה של אקוסטיקה במסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי - תמונה
אבי 12 ביקורות
3.3
02/08/07

במילה אחת אכזבה,השירות קשוב ואדיב אבל האנטריקוט שהזמנתי היה ללא שומן כמעט כמו סינטה והיה יבש, אכלתי סטייקים הרבה יותר עסיסים וטעימים במקומות אחרים, אני אישית לא חוזר לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
Reut - תמונה
Reut 2 ביקורות
4.3
31/07/07

בחרתי לכתוב המלצה על המסעדה, בעקבות בקשה שלי אל צוות העובדים וההנהלה (בקשה יוצאת דופן) דווקא ביום העמוס - שישי ערב. הבקשה, שלא אציין אותה כאן, הייתה יוצאת דופן ודרשה בשינוי התנהלות... המסעדה. בלי בעיה נענו לבקשתי ומצאתי כי האכפתיות של הצוות כלפי הלקוח וההתחשבות בו היא מעל לכול. אני מבקרת לא מעט במסעדות ויחס אישי, אכפתי ואדיב כמו שנתקלתי ב"מו ומו" הוא נדיר. מעבר לכך, איני חסידה גדולה של בשר, ולאור תגובות של חברים שאכלו שם - מדובר בבשר הטעים ביותר והאיכותי במיוחד שטעמו. אין ספק כי אמשיך להמליץ גם בסיפורים בעל פה על המקום - הוקסמתי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית מבקר מתחיל
4.0
29/07/07

בליל שבת, לאחר שצפינו ב"רטטוי" ונפתח לנו התיאבון, עצרנו לאכול ב"מו ומו". המקום נעים (אם כי האקוסטיקה איומה), והמלצריות היו נעימות ואדיבות. הזמנו מנת ילדים, שהובאה במהירות , כמו שביקשנו,... כבד קצוץ וסלט חסה ובצל טובים. המנות גדולות ונדיבות. אבל...לאחר שחיכינו למנה העיקרית 50 דק', החלטנו לוותר עליה, וללכת הביתה. לזכותם של אנשי "מו ומו" יאמר שמייד התיצב אצלנו בעל המסעדה, התנצל על הטעות, והזמין אותנו לחכות עוד מס' דקות עד שהמנה תוגש, ללא חיוב. עד שארזנו עצמינו , המנה אכן הגיעה, וכשביקשנו חשבון , התברר לנו שלא מחייבים אותנו כלל על כל הארוחה! זאת היתה הפתעה מהסוג הנדיר! השארנו בכ"ז סכום שלדעתינו כיסה את שאר הארוחה, והודינו למלצרית ולבעלים. למרות שהטעות קילקלה לנו - היחס בהחלט תיקן ואף מעבר לזה. כל הכבוד ל"מו ומו"! אנחנו בהחלט נחזור .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/07/07

כמו תמיד, המקום הכי טוב לאכול בשר בארץ. רק שלא יתקלקלו!! המקום צריך להשאר כפי שהוא! המלצרית שלנו היתה בעלת הומור ונחמדה מאד אוכל נפלא, מלצרית כייפית, ומנהל מסעדה חביב להפליא. בקיצור... אחלה מקום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
OWL - תמונה
OWL מבקר מתחיל
4.3
21/07/07

היה מאוד טעים, הצוואר לבן היה ממש אלוהי. האוירה היתה נחמדה, המחירים סבירים והשירות מעולה. בהחלט מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
10/07/07

זו לא פעם ראשונה שלנו במסעדה, אך הפעם היינו די הרבה אנשים ולמרות זאת השירות היה נפלא! מלצרית עם הומור, נחמדה מאד, מקצועית והכי חשוב - לא מעיקה. איך זה שתמיד במו ומו המלצריות נראות... אינטליגנטיות יותר, ובעלות חוש הומור? האוכל כרגיל נפלא, כרגיל נבוא שוב ושוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
צופית - תמונה
צופית 6 ביקורות
4.7
05/07/07

הייתי שם אתמול והיה ממש טעים. האווירה מאוד נחמדה. ישבנו במרפסת והיה מאוד נחמד, השרות אדיב והאוכל מעולה, בהחלט נחזור לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
amir - תמונה
amir 8 ביקורות
4.7
01/07/07

פעם אחר פעם ולאורך שנים המקום שומר על איכותו הגבוהה. המנות יוצאות מן הכלל. היינו 6 (2 ילדים) שיפוד היען היה טעים מאוד, מנות הבשר האחרות היו יוצאות מן הכלל. פונקנו בקינוח על חשבון הבית... (חגגנו יומולדת ושחרור מהצבא). השירות באופן לא מפתיע היה כמו תמיד מצויין. כנראה שגם בבחירת המלצריות הם מצויינים. תמשיכו כך. הערת אגב, חברים יש לכם בעיה במזגן שליד גריל, מכיוון שגם בפעם אחרת הוא טיפטף לי על הגב.

עוד פרטים
הוספת תגובה