נגישות
נגישות

מו ומו הבשריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 22

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

266 ביקורות וחוות דעת על מו ומו הבשריה

עדי - תמונה
עדי 4 ביקורות
4.7
17/01/08

האוכל - מצוין תמיד! פשוט , לא יומרני וקולע! הבעיה - מחיר העיסקיות ללא כל פרופורציה למה שניתן. 98 ש"ח סטייק עם תוספת וסלט קטן לפני - זה לא עיסקית - זה מניו של ערב בתוספת סלט קטנטן,... ואפילו בלי הלחמניות הנפלאות של הערב! תמיר - עיסקיות זה מחיר של מנה עיקרית בתוספת 3-4 אופציות של מנה ראשונה, בתוספת שתייה. ק צ ת ה ג ז מ ת ם !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 4 ביקורות
4.7
14/01/08

מאד אוהבת את המסעדה, טעים, לא יומרני, וסטייקים מדהימים! בשבוע שעבר אכלתי עיסקית עם חברה - ונוכחתי לדעת שמחיר העיסקית ( כמובן - זה של הסטייק...)עלה בצורה מוגזמת! תמיר - אם המחיר כל כך... גבוה - כדאי לפחות לתת 3-4 אפשרויות של מנה ראשונה ( לא סלט קטן ופשוט...)ולתת שתייה קרה. מחיר העיסקית שלכם - 98 ש"ח - הוא גבוה בכל קנה מידה! חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/01/08

פעם ראשונה שלנו אחרי שחברים המליצו. באמת טעים! במיוחד ההמבורגר אונטריקוט והסטייק. אבל מה זה המחירים האלה? ראינו גם את המחירים של העיסקית. מה זה בדיחה? זה לא עיסקית.זו שוד לאור... יום!!! הכל מקרה בערב היו לחמניות נפלאות , והיה טעים מאד. אבל קצת יקר עבור מקום שנראה קצת עלוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/01/08

אנו באים לעיסקיות מידי כמה חודשים כבר כמה שנים. פעם זה היה משתלם וטעים, אולם בפעם האחרונה - ממש חוצפה המחיר של הסטייק קפץ לשמיים אבל אין איתו שום הטבות של עיסקית, אין מנה ראשונה ( כמו... בכל מקום) אלא רק סלט מסכן, ואפילו שתיה עולה 6 ש"ח. לא נבוא יותר ונספר גם לחברים שלנו - "מו ומו" - פשוט הגזמתם! תנו עיסקית כמו כולם או שכולנו נלך למקומות אחרים!!!!! ד.א. הבשר עדיין מצוין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
11/01/08
עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
06/01/08

לא הבנו מה הרעש. השירות בסדר, העיצוב בינוני ומטה (הניקיון על הפנים) והאוכל סביר. אולי ביחס לרחובות זה נחשב לפנינה. אל תבואו במיוחד מתל אביב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בוריס - תמונה
בוריס 10 ביקורות
3.7
04/01/08

היינו ב-21/12/07. חגגנו יום הולדת בקבוצה של כ-14 אנשים נקדים ונאמר - מבחינת אוכל - פשוט מעולה הכל היה מאוד טעים - כבד קצוץ, פטריות, קרפצ'יו, חציל על האש, חציל ביוגורט וגם הנקניקיות (אם... כי אחרי שקראתי את התגובות באינטרנט, פיתחתי ציפיות קצת מוגזמות ביחס לנקניקיות - טעימות, אבל... נקניקיות :) ) והמנה השניה - אנטרקוט טעים ועסיסי (אם כי אני לא מבין למה לא להגיש תפוח אדמה אפוי בצידו, ורק מטוגן) וגם המנות האחרונות - קדאיף ונוגט שוקולד היו טעימות מאוד הבעיה היתה, שהמסעדה אינה ערוכה לשרת קבוצות גדולות. הזמנו את המקום מראש, ונאמר לנו שנצפה לכך שנצטרך להמתין. אמרנו שאין לנו בעיה להמתין, אבל שהמנות יוגשו לכולם ביחד, וכך הובטח לנו בפועל - לא הוצב מלצר ספציפי לשולחן שלנו, וכתוצאה מכך היה הרבה בלאגן מנות הוזמנו אצל מלצרית אחת, ומלצרית אחרת הביאה אותן ולא ידעה למי להביא כל מנה המנות לא הגיעו לשולחן ביחד, ואנשים היו צריכים להסתכל איך אחרים אוכלים. פערי הזמן היו גדולים מאוד. אפילו כשהזמנו קפה ותה, אלה שהזמינו תה קיבלו אותו באיחור רב. כששאלנו, אמרו לנו שהמכונה שלהם קטנה... הבטיחו לנו, שאם מנה נגמרת, אפשר לבקש נוספת, אבל היה צריך "לצוד" את המלצריות, שחלפו במהירות ליד השולחן בדרכן לשולחנות אחרים לא כולם קיבלו מנות אחרונות, למרות שהערנו על כך לפחות 4 פעמים (לא התלוננו במיוחד, כי היה מלא אוכל וכולם אכלו לשובע, אבל בכל זאת, זה לא נעים כשאתה מארח אירוע) כך שבשורה התחתונה - מבחינת אוכל - מסעדה מאוד טעימה ומומלצת אבל ללכת אליה רק בקבוצות קטנות, ולקחת בחשבון שייתכן מצב שבו צריך להמתין למנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
chenmora - תמונה
chenmora 3 ביקורות
4.3
25/12/07

בהחלטה ספונטנית נסענו אתמול למסעדה הנפלאה הזו, בפעם השלישית או הרביעית. המסעדה הייתה מלאה, אך לשמחתנו נותר שולחן לזוג, והתיישבנו בשמחה. המלצרית שלנו הייתה מקסימה, חייכנית ומסבירת פנים,... וגם כשהיו עיכובים במנות, היא תמיד התנצלה באופן באמת כנה, שלא יכולנו לכעוס. והאוכל.... אח, האוכל... הזמנו למנה ראשונה נקניקיות לבנות. לצערנו, נותרו רק 2 אחרונות, אז הם הוסיפו נקניקיה אחת של בקר במקום, אבל לא נורא, עדיין היה טעים מאוד. בנוסף הזמנו סלט חסה, ובמיוחד התענגנו על הלחמניות הטריות והחמות שלהן, שפשוט אי אפשר לעמוד בפניהן. אפילו הסכמנו ללחמניות נוספות כשנגמר הסיבוב הראשון, אך כשהיא הציעה שוב, נאלצנו לסרב, כי אחרת כבר לא היה נשאר מקום לשאר הארוחה... לאחר מכן הזמנו צוואר לבן עם צ'יפס, והמבורגר עם בייקון וצ'יפס. הצ'יפס, שהוא בעצם חתיכות תפוח אדמה אפויות, היה חביב ולא יותר, אבל הבשר... תענוג! ואני דווקא לא יותר מדי מטורפת על בקר, אבל ההמבורגר היה עסיסי ומצוין, פשוט דליקטס. כנ"ל לגבי המנה של הצוואר, שהייתה מאוד מאוד טעימה ועשויה היטב. לקינוח לקחנו קרם ברולה, שהיה טעים ושגרתי. אבל אין ספק שהבשר במסעדה הזו הוא איכותי וטוב הרבה יותר ממסעדות אחרות שאכלנו בהן, והוא עושה את ההבדל בין מסעדה טובה, למסעדה מצוינת וייחודית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 2 ביקורות
4.7
08/12/07

חיפשנו מקום לחגוג יומולדת לבן 17 חובב בשר. הגענו בדיוק למקום המתאים. כולנו נהננו -גם אלו שלאו דוקא מחפשים דוקא אנטריקוט 400 ג'.הכי- הכי: כל הזמן ממלאים מים בקנקן מבלי שביקשנו ומבלי... שנשאלנו אם נרצה להזמין משהו לשתות...נקודה לשיפור: התפ"א הנקראים צ'יפס מעט מטעים ולא ממש עומדים בסטנדרט של שאר האוכל. סה"כ- ממש מומלץ ואף אנו נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/12/07

לפני כשנתיים בערך גילינו את המסעדה אין מילים... הבאנו את כל החברים וגם את המשפחה ע"מ שיבינו ויווכחו ממה אנו מתלהבים ולמה בכל פעם אנו ממליצים... האוכל פשוט מעולה הסטייק אף פעם לא... מאכזב... ההמבורגר שווה הסלט והלחם פשוט הכל חם וטעים. בכל פעם שאנו רוצים להתפנק לאכול ולשבוע אנחנו מגיעים למו ומו מנות נהדרות .. אנחנו בהחלט נמשיך להמליץ ואגב היינות של יקב פלם מצויינים !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה