נגישות
נגישות

מו ומו הבשריה ביקורות וחוות דעת - עמוד 23

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

266 ביקורות וחוות דעת על מו ומו הבשריה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/11/07

אכלנו צהריים עיסקית. הסטייק היה גדול ומדהים. השירות מעולה מזמן כבר לא ניתקלתי בשירות כזה נעים ומהיר. מומלץ בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/11/07

למה לרוץ למו ומו!!!!! א. הגשמת חלום קולינרי - בשר מ ע ו ל ה, בדיוק בזמן, בדיוק בטעם. ב. אדום ולבן - שילוב יינות מנצח במחיר מדהים יחסית לאיכויות היין הגבוהות ג. יחידה מובחרת של צוות... שירות - הכל עובד ללא דיבורים מיותרים וללא דציבלים ד. בעלי המקום - נשבע לכם שהייתי משאיר להם את הילדים שלי לסופ"ש ה. עדכניות ורלוונטיות גסטרונומית

עוד פרטים
הוספת תגובה
נדב - תמונה
נדב מבקר מתחיל
4.7
22/11/07

בתור זוג שאוהב לגוון קולינריה, איך תסבירו את זה שכבר שנתיים (מאז גילינו את המסעדה) אנו מגיעים למו-ומו על בסיס שבועי? הסיבה כנראה נעוצה בבשרים המשובחים ובשאר המנות המצויינות, בשירות... הנפלא, באוירה הפשוטה והלא פלצנית, במחירים ההוגנים (לא הכי זול, אולם התמורה בהחלט נותנת מענה הולם). לא זכורה לנו פעם אחת שהתאכזבנו. היכולת לשמר את כל האיכויות הנ"ל לאורך זמן ראויה לציון. בנוסף, יש לציין את אדיבותו של נדב, המנהל, שתמיד דואג ללקוחות באופן אישי, מתעניין, שואל ומוודא שביעות רצון (גם כאן ההתמדה ראויה לשבח). וכעת להמלצות יותר קונקרטיות: מנת פתיחה - חציל על האש (אלוהי) או בייקון רול (יצירתי), מנה עיקרית: סטייק פילה עשוי "מדיום" עם רוטב שמנת בצד (הקולינריה בשיאה). רק תוסיפו כוס יין אדום של יקב גמלא - ואתם מסודרים (אבל יש גם יינות טובים נוספים). קינוחים אנחנו בדר"כ לא לוקחים, כי מפוצצים אחרי הרשימה הנ"ל (אבל יש שמועה שהם טובים, אז אם אתם משוחרי המתוק... תהנו). חגי וכרמית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
09/11/07

הלכנו לחגוג יום הולדת, השולחן שהביאו לנו היה בידיוק ליד עמדת הסכו"ם כך שהיו לנו הפרעות קטנות למשך כל הערב. המקום עצמו (כולל השירותים) לא מעוצב באופן מדהים (יחסית למסעדות יוקרתיות) דבר... שלא מתבטא במחיר.. האוכל היה טוב ורק טוב, לא יותר מזה. יותר מדי פשוט לטעמי ולא מדהים בכלל. אין שום תלונה על המלצריות החמודות והשירות הנפלא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
22/10/07

בתור לקוחות שהיו במסעדה כבר די הרבה פעמים - עלינו לציין שהאוכל תמיד טוב! נקניקיות - מעדן! הסטייק הטוב ביותר בארץ!!! המלצריות הוחלפו , איפה כל הותיקות הנפלאות? היה נהדר לבוא ולפגוש... תמיד את אותן מלצריות , מצחיקות, לא מעיקות, שנתנו אוירה מיוחדת למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
5.0
06/10/07

ישבנו אתמול שני זוגות, הזמנו שלוש מנות פתיחה, ארבע מנות עיקריות , כל שבע המנות ענקיות וטעימות להפליא, בשר משובח, סטייק סינטה או אנטריקוט 400 גרם מומלצים בחום. לסיום סיימנו עם נוגט... שוקולד שבתיאור של המלצרית האמת לא הרשים אבל היה מ ע ו ל ה. אנחנו בוודאות נחזור לכם מומלץ בחום לבוא לנסות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
02/10/07

הייתי שם פעמיים. פעם הזמנתי פרגיות ופעם שנייה אנטריקוט. האוכל מעולה אין ספק. המחירים קצת גבוהים. השירות מצויין. בשר טעים מאו ממש התענגתי על כל ביס. גם הקינוח של הכדור שוקולד עם מנגו... מעולה אבל למה כ"כ יקר? יורידו מחירים ויהיו באמת 10 ציון : 9

עוד פרטים
הוספת תגובה
irena - תמונה
irena מבקר מתחיל
4.7
26/09/07

מאוד מומלץ.מחירים סבירים.בשרים מעולים!!!!אוכלת שם לפחות פעם בשבוע,ארוחה עסקית.אין עלהם!!!!מקסימים!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/09/07

טעים ונהדר. המבורגר אונטריקוט - טעים להפליא. סטייק - מעדן! שירות נהדר, מלצריות מקסימות, לא מעיקות, בעלות חוש הומור. ממש כיף לשבת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/09/07

כבד קצוץ וקרפצ'יו לראשונה נקניקיות מדהימות בהמשך סלט ירקות קצוץ קטן וטרי ומדהים - אכלנו עם הכף 2 שיפודי פילה סוף העולם בקבוק מרלו קדאיף לקינוח מלצריות ברמה של ***** כוכבים מה צריך... יותר הבן אדם??? מסעדה מטרפת - פרס ישראל או לפחות משואה ביום העצמאות...

עוד פרטים
הוספת תגובה