נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-4294418 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בשפלה

אגאדיר בקרית עקרון
קרית עקרון
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
סקרה בגאליה
גאליה
מסעדת המבורגרים
מיו סושי miyo sushi בגדרה
גדרה
מסעדה יפנית, כשר
ג'מס, רחובות ברחובות
רחובות
פאב-בר, כשר
הזמן שולחן
פבריקה פיצה ברחובות
רחובות
פיצריה
בישיקיו במשמר איילון
משמר איילון
מסעדת בשרים, כשר

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

57 ביקורות וחוות דעת על הנס

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
avner.groucho - תמונה
avner.groucho מבקר מתחיל
מנות קטנטנות ומחירים גבוהים מאד
2.0
13/06/23

המנות קטנטנות, המחירים בשמים, על כל פרוסת לחם נוספת גובים עוד 20 ש"ח, בעל הבית מזכיר כל הזמן לאורחים שעליהם לשלם

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/06/2023
המחיר שלנו לתוספת כיכר לחם שלמה!! הוא 19 ₪. יוצא, שמדובר פשוט בשקר. אצלנו התשלום מבוסס על אמון. אין לקיחת הזמנות וגביית תשלום לפי ההזמנה. כל אורח ניגש לקופה, לפני שהוא עוזב את המקום, מודיע מה לקח ומשלם בהתאם. ישנם, מן הסתם גם כאלה, שעוזבים בלי לשלם, שיהיה להם לבריאות. אלו שניגשים לקופה נשאלים מה לקחו. לפעמים צריך להזכיר להם את הפריטים החייבים בתשלום.
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
16/06/2023
המחיר שלנו לתוספת כיכר לחם שלמה הוא 19 ₪. יוצא שמדובר פשוט בשקר. בדרך כלל התשלום אצלנו נעשה, כאשר לפני עזיבת האורחים את המקום, הם ניגשים לקופה, אומרים מה לקחו ומשלמים (מבוסס על אמון) בהתאם. יש, מן הסתם, אורחים שמנצלים את מתכונת התשלום ועוזבים ללא לשלם. שיהיה להם לבריאות. בשבת 10.06.2023 היה אצלנו אירוע השקת יינות עם מספר גדול של אורחים. לכן, באופן חד פעמי, גבינו את עלות השרות והאוכל בעת ההזמנה. לכן לא היה צורך להזכיר לאיש, שעליו לשלם. אני בעל הבית ואיני זוכר שהזכרתי למישהו, שעליו לשלם. המקרה היחיד, באותו יום, שגערתי באורחים, היה שולחן שהתיישב ופרס עליו פיקניק, שהביא מהבית. אמרתי להם, שזה ממש לא מקובל ואם רצונם לשבת בסוכת הגפנים היפה שלנו, להנות מיין הבית החופשי, שמזגנו בהשקה ומהמוזיקה החיה שנגנה להקה מקומית, עליהם לקנות את האוכל אצלנו. אני חושד,שזה המקרה.
noy75993 - תמונה
noy75993 מבקר מתחיל
ברכה יוסף
1.3
13/06/20

בעל מסעדה לא סימפטי גס רוח, כשבררנו מחיר לעומת הפרסום באתר, צעק שיש עוד מקומות תוך שהוא מנפנף בידו שנצא, ארוחת בוקר זוגית הכוללת חביתת ירק, 3 סוגי גבינות בכמות של כפית בטעם רעעע, זתים... רקובים ולחם יבש, באמת שלא ממולץ להגיע לאכול למסעדה, חוויה מאכזבת פעם ראשונה ואחרונה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
15/06/2020
הלקוחות הללו, עוד לפני שהזמינו, פנו אלי ואמרו שהמחירים בתפריט שונים מהמחירים באתר. אמרתי להם, שאינני יודע באיזה אתר מצאו את המחירים, אבל אם מדובר באתר האינטרנט שלנו, המחירים הם אותם המחירים. אמרתי להם, שבכל מקרה, המחירים המופיעים בתפריט הם המחירים המעודכנים. נתתי להם את כתובת האתר וביקשתי מהם להראות לי את ההבדל. במקום להכנס ולבדוק, הם עשו פרצוף של "אנחנו הלקוחות ולכן אנחנו צודקים ואתה צריך לפצות אותנו בהנחה". אמרתי להם שוב, שהמחירים המופיעים בתפריט הם המחירים ואם זה לא טוב, אז ישנן עוד מסעדות באזור. הם בחרו להישאר. כל שאר הדברים, שכתבו, הם בבל"ת נקמני.
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
מיוחד
5.0
24/10/18

אנשים נפלאים נתינה שרות נוף אוכל בהכנה עצמית מקום קסום לא משווק נכון

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי מבקר מתחיל
מקום על הכיפאק
4.5
23/08/15

באנו ליקב הנס שטרנבך אחרי קונצרט באחד האתרים באזור. המקום פשוט בלי שום פלצנות. האוכל טעים מאוד. נהנינו מאוד. יין חכליל אותו לגמנו נהדר. קנינו גם לבית... ישראלים אמיתיים שלא עפים על עצמם... יכולים ליהנות מאוד. מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 11 ביקורות
מומלץ
4.0
28/02/15

כירושלמים שמיצו בסביבה הקרובה את כל האפשרויות... החלטנו לבדוק את האופציות שבעמק היפה. כבר בטלפון ענתה לנו בחורה אדיבה, והשרות היה מוצלח גם כשישבנו. למזלנו קיבלנו שולחן ממנו ראינו גם את... השמש המעריבה וגם את הגינה היפה (מעין פרדס מיניאטורי) של הבית. אני צמחוני. הזמנו קיש תרד, שהיה טעים מאד, והגיע בקערית קרמיקה נאה וחמה; פלפל מתקתק, חצוי, ממולָא בגבינה, אפוי בתנור - מעדן, וסלט ירקות פשוט וטעים, עמו הגיע לחם 'חי' חם ומשביע. בנוסף לקנקן מים גדול (אינני סובל את המקומות שמביאים רק כוס ומאלצים אותך לנג'ס) כל שולחן מקבל צלחת זיתים טעימים, ע"ח הבית, וכששאלנו כמה תעלה טחינה, קיבלנו אותה ללא תוספת (גולמית וטעימה). טבעונים, נכון לעכשיו, יכולים לבחור ממגון יפה של סלטים. אני ממליץ לבעלי המקום להוסיף לתפריט מנה חמה טבעונית (ללא מוצרים מהחי - בלי ביצים, בלי מוצרי חלב). חשוב לציין שהמחירים סבירים. נהנינו מהמקום ומהמזון, תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מומלץ לארוחה משפחתית
2
מומלץ לארוחה עם חברים
0
קינוחים מעולים
0
אווירה עממית
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 02-9990162

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה