נגישות
נגישות

'הבוחשת' בוחשת בבית אח הגדול – נחמד זה לא יהיה

מי גונב אוכל? מי הבריחה מרשמלו בחזייה? ואיך מכינים 'קפה קוריאני'? זאת ועוד בטור מותח במיוחד של 'הבוחשת' שחושפת את סודות הקולינריה של 'האח הגדול'

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 29/06/2023, 17:52 תאריך עדכון: 06/07/2023, 12:00

העונה ה- 13 של הריאליטי המצליח 'הפח הגדול'... 'האח הגדול', הגיעה למסכים שלנו בסוף חודש מאי, עם שפע של דיירים ודיירות מוגזמים ומוחצנים במיוחד כיאה לז'אנר, ו'הבוחשת' ישבה כמו 'ילדה טובה' והתאפקה מלבחוש. איפוק שעלה לה באינספור כישלונות קולינאריים כואבים, שליוו צפייה מייגעת ועמוסת רגעי טמטום, שלימדו אותה שחוזה המדינה היה בן גוריון, שאשתו היא גולדה מאיר ושאפשר לאכול מקלובה גם אחרי ששכבה יומיים במקרר בגסיסה מתמשכת. אבל, כשלוחצים על הנקודות הנכונות (והאח לחץ), 'הבוחשת' מתפוצצת כמו מורסה לפני בוץ של ים המלח וכשראיתי את 'ברבי' מבריחה מרשמלו ותוקעת פתי – בר, הכל פרץ כמו הסכר שהרוסים פוצצו. תכירו את 'ברבי' הלו היא סתיו קצין, גרושה + שניים שבגלל חוסר ביטחון נוגע ללב (וקצת מעורר חלחלה) החליטה שהיא עושה הכל כדי להיראות כמו 'ברבי', כולל הארכת שיער שנראה כמו תמנון, ברגע הזה שהוא מבין שהוא הולך להפוך לקלמרי. היא זוללת, גונבת, רבה, בוכה, מרגשת ומביאה רגעי מבוכה מהפנטים ובלתי נשכחים קולינארית. היא זו שלימדה את הבוחשת ש'פתי – בר' עדיין חי ובועט, שיש דבר כזה קפה קוריאני ושאפשר להבריח ממתקים בחזייה. קבלו את הסודות שמאחורי הקולינריה של האח הגדול, מקום בו כולם רעבים וחיים על קפה שחור וסיגריות כמו נשים שבורות מיבנה וגם... יש הפתעה קוריאנית בסוף.

ברבי והממתקים. צילום מסך מתוך "רשת 13"

מרשמלו בחזייה ושכל בקנטים

מעשה בחולדה שהגיעה ל'ברבי' ואמרה לה להיכנס למאורה מלאת ממתקים, כשעל כל שולחן יש ממתק עם שם של אחד מדיירי הבית ומשימה - האם מדובר בהטרלה של 'עמי ותמי' בגרסת 'ברבי וקן'? אז"ש (אז זהו שלא), מדובר באחד מפרקי השבוע של 'האח הגדול', בו 'ברבי' נשלחה למשימה שתבחן מה יותר חשוב לה: ממתקים וחזירות לשמה או יחסי אנוש בסיסיים. כל פעם שהיא תאכל ממתקים, בעל השם הכתוב יאלץ לבצע משימה מבאסת ולשלם מחיר כבד על גרגרנותה של ברבי; 'ברבי' בלסה פתי – בר עם שוקולד, זוגיות שעוד תדובר כאן רבות (תגללו למטה ותבינו), בליסה שגרמה לדייר גיא איתן החפרן, לשטוף כלים עד להודעה חדשה, שי עופרי, נאלצה להיפרד מהקפה אליו היא מכורה, ספיר בורגיל, הורחקה מישיבות התקציב ואם כל זה לא מספיק, 'ברבי' הבריחה מרשמלו בחזייה. כן, כן, ממש כמו הצועניות ברומניה, שדוחפות דולרים ותינוקות לחזייה וכמו רקדנית בטן של פעם מהחתונה של דוד יעקב, 'ברבי' שלנו הבריחה, פאקינג מרשמלו בחזייה! 'הבוחשת' מורידה את הכובע בפניה על האומץ, כי היא כבר מזמן רצתה להבריח בחזייה מנות חמות מהסופר, רצתה ולא העזה (אולי כי היא לא ברבי?).

החפרפרת הגיע לבקר. צילום מסך מתוך "רשת 13"

רומן עם פתי-בר שלא מאמין שהוא עדיין קיים

מי היה מאמין שה'פתי – בר', אותו ביסקוויט חסר טעם, עומק ורגש, כזה שכשאוכלים אותו נדמה שנוגסים בקיר גבס של הדרדסים, יעמוד במרכזו של דיון סוער, שכאחת השכיח מאתנו את קפלן, חמאס, חיזבאללה והפריזורה של רינה מצליח. אפילו שרלוק הולמס הרים טלפון ואמר לבוחשת כמה שהוא מבסוט שנתנו לו לפתור תעלומה כזו של פתי בר, לאחר דיון מחכים, מעורר מחשבה ואינטלקטואלי. תחילתה של התעלומה, בסלון הבית של האח הגדול - במקום הכי מסתורי EVER, התרחש לו דיון שגרם לשרלוק לאבד את שיערות החזה ולבוחשת למרוט שפם, כשסתיו קצין ולין אלפי, ניקול אורי בוטוביניק ויובל מעתוק, ישבו ואשכרה דנו על מה עלה בגורלו של 'פתי בר'?  סתיו טענה שגנבו לה שוקולדים פתיברים', בשעה שכולם טוענים שהיא זו שגונבת 'פתי בר', ביחד עם אברהם אקלום, בעל המראה התמים של 'זה שאינו יודע לשאול', היא זו שגונבת ומחביאה אוכל וקפה. 'ברבי', אפילו הולכת צעד אחד קדימה, כשהיא מספרת כמה חסרה לה אהבה בבית האח וכמה שבא לה רומן אמיתי: "לא רוצה להיות רק ברומן עם פתי בר, בא לי להיות ברומן אמיתי". איך אספר ל'ברבי', שהערב קיבלתי טלפון בהול מ'פתי – בר', שאמר לי שהוא בכלל לא בעניין שלה, הוא אוהב ברונטיות לא מנותחות, אמרתי לו שהוא חייב להתרכך והוא אמר שככה זה, גבר 'קשה כמו אבן עם טקסטורה שנתקעת בגרון'. 'פתי בר', יודע בדיוק כמונו, שברגע שהוא ישבר בפני ברבי, יישארו רק פירורים ומפרורים לא בונים אימפריה.

סערת הקרפ של סתיו שתלמד אתכם לא לאכול קרפ של אף אחד

משסערת ה'פתי בר' שכחה, בדיוק ברגע שבאה מנוחה ליגעים - דיירי הבית היו מאושרים, ה'בוחשת' תקעה טונה משימורים, שניר בורגיל החתיכוש, הכין קרפים לדיירי הבית שגרמו לסערה מטורפת עם ממטרים פזורים. הוא חילק לדיירי הבית קרפים וכשנסה לתת ל'ברבי' היא סרבה ואמרה שהיא כבר תכין לעצמה קרפ, אלא שאז היא גילתה שהשוקולד למריחה נגמר והתעצבנה שלא נשאר לה קרפ. שניר התעצבן על ברבי ובצדק, כי הוא הרי הציע לה כמה פעמים לאכול מהגורמה הזה שנרקח לו בתסיסה ו'ברבי' התעקשה להכין לבד - כי כיאה ל'ברבי' היא פמיניסטית, אישה אמיתית שאוהבת ומקבלת את עצמה כמו שהיא והיא לא צריכה לאכול את הקרפ של אנשים אחרים! בסופו של דבר הייתה אסקלציה בכל הסיטואציה העמוקה הזו, שלא הייתה מביישת את חדשות 12 - לין אמרה שסתיו מתנהגת כמו ילדה קטנה ומגיע לה להישאר רעבה, גל קספרס, צייצה שבקרוב הגימיק של 'ברבי' ייגמר ויעברו לבראץ וגיא איתן, אמר שהיא 'פקטור בבית'. אולי התכוון לאקס פקטור? 

על ראש הגנב בוער הממתק

אין ספק שבבית 'האח הגדול' יש תעלומות רבות וסבוכות שגרמו ל'בוחשת' ללקק את האוכל של החתול מרב מתח ובראשן תעלומת גניבת 'הפתי בר' ושוקולד. יובל מעתוק, מלינה על כך שסתיו, כל הזמן אומרת 'אכלו לי' 'שתו לי' כשלמעשה, היא זו שגונבת דברים מדיירי הבית ולא הם ממנה. בסופו של ויכוח סוער, ניקול ולין מחפשות מתחת למיטה של סתיו שאריות של הלילה שלפני ומוצאות שקית קפה שלכאורה הוחבאה שם ע"י 'ברבי'. ואם כל זה לא מספיק, שהרי ניקול ואלון חובל, עוד אחד מהאינטליגנטים של הז'אנר, טוענים שסתיו כל הזמן אוכלת שוקולד ו'פתי בר' וכל זאת, בשעה שהיא טרפה צלחת שלמה בארוחת ערב ולא פינתה את הצלחת! השניים התבלבלו, מסכנים...הם לא מבינים ש'ברבית' אמיתית לא מפנה כלים, אבל בהחלט גונבת קפה וממתקים? 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: 'החקירה נמצאת בעיצומה, 'פתי- בר' נשבר בזמן החקירה והתפורר על סמי החוקר, לתך עוגת גבינה בגן לאה, בשלב זה חל איסור פרסום על כל הטמטום'.

סוגיית הממתקים של ברבי או במילים אחרות עד מתי ברביות יעלוזו?

כבר הבנתם נכון, הכוכבת האמיתית של העונה, היא 'ברבי'! מתמודדת שמספקת כאמור אינספור דרמות ודמעות מצופות פלסטיק וורוד של ברביות ושאריות סיליקון מהגיהינום, גניבת אוכל, שפע של וויכוחים חסרי תוכן ומלאי בוטוקס. היא זו שמביאה לצופה הנבוך והמשועמם רגעים בלתי נשכחים, של גילוי לב שהיה מרטיט את יעל דורון, הפסיכו' של 'חתונמי', ששוקלת להצטרף לאח, בתנאי שיתנו לה לשדך לברבי את אסם. היא יושבת מול האח ומספרת סיפור על ילדות 'עשוקת' ממתקים; כשהייתה קטנה לא הרשו לה לאכול ממתקים. למשפחה לא היה מספיק כסף לקנות ממתקים ולכן כשהיא ואח שלה הגיעו לבית עם ממתקים, הם מיד התנפלו על מגירות ממתקים, כי היה להם חסך וזו הסיבה שיש לה 'קטע' כזה עם שוקולדים ומתוק - היא חייבת את זה לוורידים. 'ברבי', אפילו מודה שעד היום, היא מחביאה ממתקים בבית, כדי שהילדים שלה לא יאכלו לה את הכול ובכל סופ"ש, היא אפילו קונה ממתקים ב-200 ₪! עכשיו, כשסוד הילדים/ממתקים נחשף, 'הבוחשת' ממליצה בחום לילדים לחבור לחמאס ולחפור מנהרות, שיבריחו ממתקים מ'מתחת' למיטה של אמא לפה שלהם - מסכנים, חשבו שקיבלו 'ברבי' אבל נתקעו עם צ'אקי.

'קפה קוראני' או אייס קפה עורבני?

אחרי כל החקירות והתסיסות ובגלל ש'הבוחשת' היא אדם סקרן וגם קצת בהמה בנשמה, היא החליטה לבדוק את סוגיית הקפה הקוריאני שסתיו לא מפסיקה להזכיר ואנחנו מתים לשכוח. אז מסתבר שאכן יש 'חיה' כזו שהגיעה אלינו אי אז בימי הקורונה, כשכולם היו סגורים בבית וכמה קוריאנים משועממים העלו סרטוני טיקטוק של הכנת 'קפה קוריאני'. מדובר בעצם בסוג של קפה קר מוקצף שמונח על חלב, שלעולם לא הייתם שומעים עליו, אלמלא אושיית האח הברבית סתיו, שכל הזמן חופרת על הקוריאני המוקצף שלה בלי 'חשומה' ובגלל שאני ממש מוקצפת מטוב לב ואהדת הקהל, אפילו אספק לכם מתכון לקפה הזה, היישר מהבריסטה של דוקטור גוגל. 

מצרכים לכוס אחת:

  • 2 כפות של קפה נמס - מעלית נמס של גרושות ועד למגורען של טייסטר צ'ויס.
  • 3 כפות סוכר
  • 2 כפות של מים רותחים
  • 3/4 כוס חלב
  • כמובן שגם קוביות קרח

ואיך מכינים את הגאונות הזו?

  • לוקחים את הסוכר, קפה, מים חמים ושופכים אותם לצלחת עמוקה.
  • מערבבים ע"י מטרפה כלשהי עד שמקבלים בלילה חלקה וחייכנית, במקביל שופכים את חלב לכוס עם קרח.
  • לוקחים את הבלילה ושופכים על החלב ומקבלים קפה יפה בשני צבעים שמתאים לכל הברביות שבעולם ולחובבי קפה.

שורה תחתונה – פתי- בר, קוריאני, מרשמלו – כי זה כל מה שצריך, כדי לייצר ברבית שתכבוש את הפריים- טיים ואת הטיים של החידלון, מוקצף ועמוס קפאין, כהלכתו! 

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
2
פחות אהבתי
6

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

Newsletter Icon