נגישות
נגישות

על הצלחות השופטים הכי שווים - עדכוני הבוחשת

מי מקבל מישלן? מי ברשימת 100 השפים הכי טובים? מי עייף מטיסות, הצלחות ובחורות? אילו פורמטים מתבשלים ומי דואגת רק לעשירים? זאת ועוד בטור הכי עסיסי, רכלני ומרושע של ה'בוחשת בקדירה'

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
הבוחשת בקדרה
הבוחשת בקדרה
תאריך פרסום: 21/05/2023, 12:53

והיום בפינתנו: ג'וס של הבוחשת על שופטי הריאליטי

אז  מי המועמדים לקבל מישלן ראשון או עוד אחד לאוסף, מי נכנס לרשימת השפים הכי טובים, למי מגיעים פירגונים או 'ירידות' וגם עדכוני ריאליטי – אילו  סדרות אוכל צפויות לעלות בקרוב, מי המנחים ולמה? וכמובן שגם סדרנו לכם את מיטב הרכילויות שמאחורי הקלעים של המטעמים הכי טלוויזיוניים שיש כמו אסף גרניט – הגבר של ה- LIFE שחיי חיים קשים המסתכמים בטיסות כל שלושה ימים, מלא יין, השקות ובחורות. אז כדי שתהיו בעניינים, ולא תרגישו חלילה left out, וכדי שתחושו שאתם חלק ממועדון VIP של זאפ - כאלה שיודעים הכל לפני כולם… "הבוחשת בקדרה" מביאה לכם את כל הג'וס שצריך – עסיסי, בועט, מתוק, אך לעתים מרושע, כיאה לבוחשת וכיאה לקדירה עמוסת חלפיניו או כל סוג של חריפות שעושה דמעות בעיניים ונחת בנשמה. תתרווחו לאחור, שבו בנחת על אייס כלשהו וארוחה בינונית ובכיינית שיצרתם לעצמכם ובואו נחדור לחייהם המרתקים שללשופטי הריאליטי שכולנו אוהבים לאהוב, או להשמיץ.

האם אנסקי נשארת או חותכת ממאסטר שף?

בשנה האחרונה עפו שמועות על כך שמלכת הזלילה מיכל אנסקי, שופטת 'מאסטר שף' הוותיקה עוזבת את פאנל השופטים, לאחר 11 שנים של ביסים עסיסיים שכבשו את המסך ואותנו. למזלנו, נכון למועד כתיבת שורות אלו, אנסקי תמשיך לעונה נוספת והבוחשת שמחה על כך כי אין מה לעשות, למרות כל הסרקזם של הבוחשת מדובר באישה חזקה, יפה, מוצלחת, שלמרות כל המהמורות בדרך לא נשברת ומראה לכולנו מהי עוצמה נשית של ממש! וכן (בחזרה לסרקזם של הבוחשת) מכל פאנל השופטים של המאסטר, כשמיכל נוגסת כל הצ'אקרות נפתחות והצופים רעבים כמו כלבים אחרי חודש בהסגר. היא היחידה שאוכלת מכל הלב, מגיבה בקולות שלא היו מביישים את אחוזתו של יו הפנר (עורך מגזין פלייבוי לאלו מכם שמתחת לגיל 30) ויוצרת תחושה שלמעשה אין צורך בגברים בעולם הזה, אלא רק במאכלים הנכונים! או בגברים שמבשלים מאכלים נכונים...

צילום מסך מתוך "קשת 12"

גרניטוש הפנומן כובש את מישלן (ואת העולם ואת הבוחשת וענף האופנה)

וואו, רק על גרניט לבדו הבוחשת יכולה לכתוב ספר שלם או להוציא סדרת סרטים שלא הייתה מביישת את ספיידרמן על כל סוגיו. גרניט הוא גבר גבר שעושה המון וכובש יעדים, כוכבים, נשים והכי חשוב, צובר קילומטראז' טיסות באל-אל….  נתחיל ב'גסטבי' – אחד מהברים הכי ותיקים ואהובים בירושלים שהופך לבר קוקטיילים ע"י גרניט וקבוצת 'מחניודה'. בבר הזה, האוכל ילווה את האלכוהול עם תפריט אלכוהול עשיר במיוחד הכולל קוקטיילים קלאסיים ועונתיים ולייבלים מקוריים של קבוצת 'מחניודה', הכל כדי שיהיה לכם מקום מגניב לשתות בו אחרי הסעודה. מקום נוסף שגרניטוש פותח הוא מסעדת 'באבא', שתפתח בעיר החוף אנטיב בריביירה הצרפתית במלון בוטיק בשם Cap d'Antibes Beach Hotel. וככה, בשקט בשקט (ברעש, ברעש) גרניט וקבוצת 'מחניודה' סגרו שבעה מקומות בצרפת – 'שבור', בלאגן', 'טקס', המעדנייה 'שוש', 'שנה' שהוא בר יין וכעת גם באבא. הבוחשת מודה שהיא מתה מקנאה! במקום להתלוות לפתיחת המסעדה בריביירה  וללכת 'אנגז'ה' עם גרניטוש, היא מתלווה לגן משחקים עם שני צעקנים לפתיחתה של מנת חול בעין ונאק מאלוהים. וכמובן שיש גם מישלן! בחודש מרץ השנה, גרניט קיבל בפעם השלישית כוכב מישלן למסעדת 'שבור', כוכב שהוא מצליח לשמור עליו בנאמנות ודבקות.

גרניטוש גם צוטט אומר כמה שהוא עייף מלהיות כל שלושה ימים במדינה אחרת, הבוחשת שולחת חיבוקי ומצרה על כך, באמת נשמע סיוט של חיים לטוס למקומות אחרים, לקבל כוכבים ושאר פינוקים.

מתוך "רשת 13"

חיים כהן VIA קפלן אבל בעד כנסת ישראל?

לפני כחודש התבשרו אוהדיו של חיים כהן כי מסעדת 'יפו תל אביב' האהובה והפופולרית שלו, השוכנת ברחוב קפלן שהפך כבר מזמן למוקד של הפגנות, תיסגר במוצ"ש. כהן המאוכזביקו טען כי בגלל שיבושי התנועה והפקקים הנוראיים אף יותר, יש תנועה דלילה של לקוחות במסעדה, דווקא במוצ"ש יום שבו לרב המסעדה שוקקת. כהן גם דיבר על עד כמה לא נעים לעבוד במסעדה כשיש הפגנה בחוץ והבוחשת מציעה לו פרספקטיבה אחרת, לפתוח את שערי המסעדה למפגינים ולהוזיל מחירים בחצי – גם רווחי וגם וואחד אקטיביסטי. אבל רגע לפני שאתם שולפים ממחטות ובוכים על ההפסד הכספי של חיימי שלנו חיים, תנשמו... כי בחודשיים האחרונים כהן החל להפעיל את מזנון הכנסת לאחר שזכה בכך במכרז ובינתיים חברי הכנסת וגם כהן מדושנים ומרוצים, כרגיל. 

צילום מסך "קשת 12"

מושיק רוט יולד כוכב שלישי

מושיקו היה שובביקו גדול! קודם כל הוא ואשתו שירן מצפים לתינוקי שלישי מה שאומר שרוט במצב רוח לאהבה ומפזר חיוכים של טווס שהצליח במלחמת וייטנאם, ויש גם לידה נוספת במשפחה, כשהפעם היולדת היא מושיק! שמועות מספרות שהשף האהוב עומד לפתוח מסעדה חדשה השנה, האם היא תקבל מישלן או לאו? עוד לא ברור, מה שבטוח שמושיק הכין את כל האקססוריז ללידות הצפויות.

צילום מסך "רשת 13"

אייל שני – הישראלי הראשון שיכנס ל- THE BEST CHEF?

שופט נוסף ואהוב שהחודשים האחרונים עושים לו טוב הוא ללא ספק, אייל שני, האחד והיחידי -  איש של מילים לא פחות מאיש של מאכלים (אם לא יותר… תלוי על איזה פיתה  נפלתם). בחודש מרץ התבשרנו ששני מועמד להיכנס לרשימת היכל התהילה של השפים בעולם, רשימת "The Best Chef" היוקרתית של מותג המים המוגזים הפלצני 'פרלאז', כאשר בכל שנה נבחרים 100 שפים מכל העולם והשנה אייל יהיה השף הישראלי הראשון שיזכה להיכנס לרשימה. בנוסף, שני צפוי לקבל כוכב מישלן במסעדת 'שמונה' הניו יורקית שלו המגישה אוכל נאו-לבנטיני, שזה בעצם הגדרה יפה ואריסטוקרטית לאוכל ישראלי עם פרטנזיה של חו"ל.

ברודו דואגת לעשירים, לאריסטוקרטים ולבעלי 500 ש"ח מיותרים

אין ספק שגברת ברודו עם ה-LOOK המוקפד שלה, הגינונים, הדיבור המהוקצע והביטחון העצמי, יודעת היטב איך לתקשר עם האצולה הישראלית וה'הוז & שמוז' של עולם הממון והווילות. וכך, רותי ומתי ברודו, אנשי עסקים בנשמה ובצלחת, פתחו לאחרונה את 48R מסעדה שמתאימה רק למיליארדרים או לכל הפחות לעשירים שבחבורה, כשכל סועד משלם 500 ₪ לארוחה (כמובן שהמחיר לא כולל טיפ ויין)! ציפורים גדולות ועשירות לחשו לבוחשת שהאוכל שם מעולה והשירות יוקרתי, אז אם יש לכם 500 ₪ מיותרים אתם מוזמנים להגיע לכאן או לחילופין להעביר תרומה לבוחשת שתזמין אתכם לבורקס תפוחי אדמה ומים מהברז בטעם שני שקל. אני בטוחה שהאוכל שם מעולה, השירות על חלל, אבל לשלם 1000 ₪ מינימום לארוחה זוגית נשמע לבוחשת מוגזם בטירוף כמו ציפורי האבן של זוכת האירוויזיון לורן השוודית.

שטרית ואהרוני מדגמנים עצמם

לצד עולמם הקולינרי, השפים האהובים יוסי שטרית ואהרוני ידגמנו לנו בקרוב על המרקע את כל מה שכדאי לקנות, אם ממש משעמם לכם; שטרית ידגמן עצמו לצד יובל סמו לאמישראגז בקמפיין של גריל גז איכותי, כששטרית יסביר כמובן את הצד הקולינרי של הגריל. אהרוני והבת שלו תמרה, שאלוהים יודע מהיכן היא צצה בעולמות הקולינריה – אולי אבא דחף?, יובילו את קמפיין שבועות 2023 של הפסטה האיטלקית הידועה 'ברילה'.

פינת הפורמטים החדשים והמתבשלים...

אוטו אוכל עם רוסו & גרניט או בגרסת הבוחשת 'רגזניי ומתוקית'

בפינת הפורמטים החדשים, קבלו את פורמט 'אוטו אוכל'  - תוכנית ריאליטי חדשה שתעלה ממש בקרוב ברשת 13, בהנחייתם של רותי רוסו 'מתוקית' ואסף גרניט 'רגזני. ע"פ חוקי הפורמט יככבו בריאליטי זוגות של מפורסמים שיתחרו אחד בשני בבישולים, ריכולים ושאר רגעים צהובים ונעימים לצופים - הקהל הפוחז שמחפש אש ואמוציה. הליהוק לתוכנית נמצא בשיאו כשנכון לעכשיו ייקחו בו חלק עינב בובליל – משתתפת 'האח הגדול' לפני 200 שנה שתתחרה ביחד עם אימה ורד בובליל. עוד לוהקו לתוכנית השחקנים יניב סוויסה ודניאל סטיופין (מישהו כאן שמע עליהם?), כוכבי 'האח הגדול' טליה עובדיה ובן הזוג שלה שחף רז. ההפתעה הכי גדולה של הליהוק, בינתיים, היא  הזמרת הכי רוקיסטית שהייתה לנו כאן, סי היימן! זמרת שהבוחשת זוכרת אותה שואגת למיקרופון 'לא עובדת בשביל אף אחד' ועכשיו היא הולכת לעבוד בשביל רגזני ומתוקית לצלילי העבר השוקע שלה, שמעלה בועות בניחוח נפטלין ופלמבה של געגוע לעולם הבמה.  

"מאסטר שף: חוזרים כדי לנצח!" ולהתנגח

פורמט נוסף שנמצא בעבודה וקורם עור וגידים הוא 'מאסטר שף: חוזרים כדי לנצח' ריאליטי ששודר בקשת 12 כעונה מיוחדת של 'מאסטר שף' או במילים לא מכובסות, הבת דודה המכוערת של התוכנית – זו שמציגה את הלוזרים שעפו בעונות הקודמות. בעונה הזו יוחזרו המתמודדים האהובים מכל העונות של הריאליטי, כאלה שנפלו בשלבים השונים של התוכנית במטרה לנצח ולהראות לנו שהדחתם הייתה לשווא. הריאליטי יצולם במקביל לשידורי 'מאסטר שף' וינחו אותו מיכל אנסקי ביחד עם פאנל שלם של שופטים שבינתיים לא ברור מיהם, אבל הבוחשת מקווה שיהיו חתיכים, יתנו ביסים לוהטים ויהוו השראה לכל נשות ארצנו שונאות הבישול (ונאמר, אמן!). 

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
4
פחות אהבתי
0

כתבות נוספות של הבוחשת בקדרה

Newsletter Icon