נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

אזור העסקים החדש במרכז ShopTime בפתח תקווה, ליד מגדלי ב.ס.ר, הוא מקום שוקק חיים והומה במיוחד בשעת הצהריים. כל כך הרבה עובדים ועוברי אורח מחפשים ארוחת צהרים חמה ומנחמת, כך שהיה מפתיע לגלות שרק בחודש אפריל 2023 נפתחה באזור מסעדה בשרית כשרה למהדרין. לאחר שנפתחו סניפים בהרצליה, ראשון לציון, נמל תל אביב וירושלים, כעת נפתח הסניף הכשר הראשון, בפתח תקווה.

 למה עכשיו דווקא בפתח תקווה?

"הביקוש למסעדה בשרית כשרה היה אדיר" מסביר לנו הבעלים, "אז החלטנו להביא את כל הטוב בלחם בשר, לפתח תקווה, ואמנם המסעדה כשרה למהדרין בהשגחת הרב מחפוד עם משגיח צמוד".

 מה מיוחד בלחם בשר פתח תקווה?

"ראשית, למסעדה תפריט ייחודי בקונספט בשרי, בהקפדה על חומרי גלם טריים ואיכותיים ובדגש על מוצרים מקומיים כחול-לבן. בנוסף, שדרגנו את התפריט הכשר, הוספנו מבחר מנות ופינוקים ועכשיו אפשר להזמין מנות ראשונות, שפע של מנות עיקריות מבשרים טריים של רמת הגולן, בשר בבצק טאבון חם, לחמים טריים מהטאבון, תפריט אלכוהול עשיר עם יינות בוטיק ישראליים".

השף ליאור אסרף בנה את התפריט המוקפד בהרבה מחשבה וכשרון, ואפשר למצוא בו שפע של מטעמים מגרים כמו: פוקאצ'ות מהטאבון, קרפצ'יו, לחם בשר - מאפה במילוי תבשיל בשר בבישול ארוך עם צ'ימיצ'ורי וטחינה, מסאחן עוף אפוי על פוקאצ'ה, סלטים רעננים, ומנות בשריות מגרות ובהן: סטייק סינטה, סטייק אנטריקוט, פילה בקר, סינייה טלה עם ירקות שורש, צלעות טלה עסיסיות, עראיס בקר, לחמעג'ון כבש, פרגית צלויה עם קרעי תפוח אדמה, פריים ריב נתח אנטריקוט על העצם ועוד.

בגזרת הקינוחים יש הפתעות אז כדאי שתשאירו מקום, לגלידת סורבה בשלושה טעמים ורוטב תות, קסטה קפה עם עוגיות שוקולד צ'יפס ביתיות וגינת שוקולד קרמבלנוגט, קוביות טראפלס, רוטב שוקולד וטוויל. אין ספק בשני דברים: ייקח לכם זמן להחליט בין המנות, ורעבים לא תצאו מכאן. 

המסעדה פועלת במתחם המסחרי, בתוך חלל חדש, מעוצב ויוקרתי, באווירה רומנטית שמתאימה לארוחה עסקית, לאירועים ולהרמת כוסית חגיגית. בשעת צהרים המוני סועדים לא עומדים בפיתוי הניחוח המגרה וגודשים את המסעדה. בין הבאים תושבי האזור, עובדים מהמשרדים הסמוכים וכן רבים שהגיעו מרחוק במיוחד כדי לטעום מהשילוב המושלם בין בשר ולחם. תפריט עסקיות מוצע לסועדים בין השעות 12:00 לשעה 17:00 ובקרוב תחל המסעדה לבצע משלוחים ולעבוד עם וולט.

ישנה גם אופציה לשכור את המקום לאירועים פרטיים עד 80 אנשים, בתפריט מותאם אישית.

לסיכום, בשורת לחם בשר הגיעה לפתח תקווה, והיא עושה זאת בגדול. לכאן מגיעים מקרוב ומרחוק, מי שמעוניין בחוויית אוכל משובחת ויוצאת דופן, שמשאירה זיכרונות טובים וטעמים של עוד.

פתוחה בימים א'-ה', בשעות 12:00 עד 23:30 בלילה, המסעדה כשרה למהדרין. 

צילומים: באדיבות המסעדה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
17
פחות אהבתי
6
Newsletter Icon