נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

מסעדת "לחם בשר" נפתחה בנמל תל אביב לפני כ-8 שנים ומהר מאוד הפכה למוסד מקומי, ולמקום עלייה לרגל לרבים המבקרים באזור. הנוף המהפנט של הנמל, האווירה החמימה, התפריט העשיר והמגוון והעובדה כי מדובר במסעדה כשרה למהדרין (בהשגחת הרב מחפו''ד) דבר נדיר בסביבתה, הפכו אותה ללוקיישן מנצח – עבור משפחות, זוגות, חברים, ישראלים ותיירים.

בחודשים האחרונים עובר על מסעדת "לחם בשר" משהו טוב, טוב מאוד. שיפוץ מסיבי של חלל המסעדה ששונה לחלוטין והפך מרשים אף יותר. ציוד חדיש, סאונד מצוין וחדר אירועים VIP יוקרתי הם רק חלק מהשינוי שעובר על המקום. בימים האחרונים החל השלב הסופי לפתיחה המחודשת והוא בתפריט. המנות נשארו באותו הסגנון, אך מדויקות ומוקפדות יותר, הן בטעם והן בצלחות. "זו מסעדת בשר", אומר לנו יניב זריהן, מבעלי מסעדת "לחם בשר", "והקפדנו להישאר מסעדת בשר. תמצאו כאן נתחים משובחים, אוכל מעולה וחומרי גלם הטריים והטובים ביותר".

החוויה במסעדת "לחם בשר" היא גם אוכל, אבל לא רק. היא נהנית מקו ראשון לים, מהבריזה של הנמל ומאווירת החו"ל השוררת במתחם. לא פלא שתיירים רבים מהעולם כולו בוחרים לבקר דווקא בה. "אין הרבה מסעדות בתל אביב בכלל, ובפרט בנמל תל אביב, המחזיקות בתעודת כשרות למהדרין", מוסיף יניב. "אנחנו פוגשים קהלים רבים מחו"ל שמזמינים אצלנו מקום במסעדה עוד בטרם הגיעו לישראל".

חמישה וחצי חודשים של שיפוץ אינטנסיבי עברו על מסעדת "לחם בשר" וכעת, עם פתיחתה המחודשת, נראה שללא ספק, ניתן להכריז – המסעדה חזרה ובגדול, חדשה, רעננה ומרעננת.

אף שבמסעדה נערכו בעבר אירועים, נראה כי מתיחת הפנים שעברה יגרמו ללא מעט אנשים לרצות לחגוג אירוע דווקא שם. פרט לחדר האירועים הפרטי, המכיל עד כ-20 איש, ניתן כיום לקיים במקום אירועים גדולים יותר של יותר מ-100 איש. בעלי המקום ציידו את המסעדה בסאונד מצוין שיאפשר לכלל החוגגים ליהנות ולשמוח אף יותר.

"אם מתקיימים אירועים", אומר זריהן, "אנחנו לא סוגרים את כלל המסעדה, אלא מאפשרים ישיבה של לקוחות בחלק מהמתחם. אנחנו מחויבים ללקוחות שלנו ולשירות הטוב ביותר שנוכל לתת להם. זה הדבר החשוב לנו ביותר".

צילומים: אסף קרלה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
2
פחות אהבתי
3
Newsletter Icon