נגישות
נגישות

לחם בשר הרצליה - חוויה קולינרית מול שקיעה קסומה

לחם בשר הרצליה הפך לשם דבר בקרב חובבי בשר. כשבוצעים פוקאצ'ה חמה וטובלים בסינייה טלה עם כוס יין ישראלי משובח, מול היאכטות העוגנות במרינה, מבינים מדוע.

מגזין REST המלצות קולינריות המסעדות של rest

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

נודה על האמת, בין אם חשקה נפשכם בעסקית או בהרמת כוסית חגיגית, אל מתחם המרינה היפהפה בהרצליה, מגיעים מראש עם כוונה ברורה, להירגע וליהנות מהחיים הטובים. עם גלי הים, היאכטות והשקיעות המרהיבות, הציפייה לעבור חוויה קולינרית ברמה גבוהה, מתבקשת מאליה, ומשום כך יצאנו לבדוק כיצד הפכה לחם בשר ליעד מבוקש ופופולרי בקרב המבקרים במקום. 

המסעדה פועלת בחלל מעוצב בסגנון מודרני-חדשני, עם מתחם דק מול הים, וחרטה על דגלה שירות מצוין ושימוש בחומרי גלם איכותיים ומקומיים, תוצרת כחול לבן. המסעדה כשרה למהדרין בהשגחת הרב מחפוד עם משגיח צמוד ומציעה מגוון עשיר של מנות העשויות מבשרים טריים ואיכותיים מרמת הגולן, יינות בוטיק ישראליים ומבחר מרכיבים טריים ועונתיים שיוצרים יחד סימפוניה של טעמים מענגים.

 

ישבנו בצהריים מול התפריט המגרה ובהמלצת השף למנות ראשונות, לחמעג'ון כבש במילוי בשר בקר, ירקות שורש, פלפל קלוי, זיתי קלמטה, צנוברים ועשבי תיבול, וטרטר דג לבן עם קרם שום לימון, עשבי תיבול וגספאצ'ו מרענן עם פלוט לחם.

התיאבון שלנו בהחלט התעורר, ולמנות עיקריות הזמנו סטייק אנטרקוט 350 גרם עם צ'ימיצ'ורי, קרעי תפוח אדמה וקרם אפונה, עראייס פרגיות וכבש, וגם סלט פריקי ואסאדו עם קוביות סלק ובטטה, עשבי תיבול ואגוזים ופרוסות אסאדו עסיסיות נוטפות מעל.

מבחר המנות הייחודיות בתפריט הוא גדול, וקרניבורים ימצאו עצמם בהתלבטות לא פשוטה.  כך למשל, יש סטייקים סינטה ואנטרקוט, סינייה טלה, צ'אנקי אסאדו תבשיל בבישול ארוך, פריים ריב, צלעות טלה ופלטות לזוגות ורביעיות (או רעבים במיוחד) הכוללות מעל 2 ק"ג בשר, כולל סטייקים, קבב, שיפודי פרגית, עם תוספות וקינוחים.

 

אם כבר מדברים על קינוחים, אז גם כאן הדילמות לא פשוטות. לצד סופלה שוקולד עם גלידה ומלבי עשוי חלב קוקוס, מעל שערות קדאיף ועוגיית מקרון, ניתן להזמין גם פינק ליידי עשוי קראמבל פריך, קרם “גבינה יוגורט”, קרם תות בציפוי גנאש שוקולד לבן ותות ופאי בטופי, הכולל בצק פריך במילוי בננות מקורמלות וריבת חלב, עם קרם שנטילי וקוקוס מעל.

למרות שאחרי המנות העיקריות כבר היה קשה לנו לזוז, לא התאפקנו ואחרי התאוששות בליווי כוס יין משובח, הזמנו לקינוח גינה טרופית וסופלה שוקולד. קיבלנו פונדנט שוקולד חם עם גלידה ומצע מפנק של קראמבל דקואז' נוגט, קרם פטל, ורוטב תות מנגו רענן. יצאנו נפעמים עם טעם של עוד.

אין ספק, בין אם מדובר בארוחת צהרים עסקית, ארוחת ערב רומנטית או רגע של קסם מול השקיעה, לחם בשר במרינה הרצליה היא המקום האולטימטיבי לחוויה קולינרית מיוחדת, הודות למנות המוקפדות, לשירות המצוין ולאווירה הנעימה שהיא משרה, לחם בשר היא המקום המושלם עבורכם.

 לחם בשר, מרינה הרצליה, פתוחה בימים א'-ה', בשעות 12:00 עד 23:30 בלילה, יום ו' 12:00-15:00 ובימי שבת - שעה מצאת השבת.  המסעדה כשרה למהדרין בהשגחת הרב מחפוד עם משגיח צמוד.

צילומים: באדיבות המסעדה

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
5
פחות אהבתי
3
Newsletter Icon