נגישות
נגישות

דרבי-בר דגים רמת אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על דרבי-בר דגים רמת אביב

Daniel - תמונה
Daniel 3 ביקורות
4.3
21/03/09

הכל מעולה! האוכל: מדהים! העיצוב: משגע! השירות: מקסים! האווירה: נעימה! תמשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/09/08

ברגע שהתישבתי בערב שישי שהיה די עמוס דאגתי להזמין את המנה העקרית,זה לא מנע ממנה להגיע אחרי 55 דקות(!!!),מילא מגיעה אחרי כל כך הרבה זמן אבל שמזמינים פילה דניס קשה לקבל מנה לא מוצלחת,אבל... פה הצליחו ובגדול,דג יבש לא עסיסי היה יכול להתאים לשולחן צבאי בערב שישי.שרות חביב אך לא מקצועי ולמרות שבטלו את המנה היא הבטיחה את מקומה בשורת החיוב בחשבון. אומנם בשונה מבפעמים הקודמות לא נצפו ג'וקים במסעדה אבל עדיין יתקשו לראות אותי יושב שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
03/08/08

הזמנו מקום לשעה 17:00 בשבת, וכבר בטלפון קיבלנו הודעה שזו שעת החלפת משמרת ועדיף שנגיע מעט אחרי כדי שנקבל מלוא תשומת הלב. ואכן, השירות היה ללא דופי. לא הייתה שום מנה חסרה (מה שכבר נתקלתי... בו במסעדות אחקות, גם ביוקרתיות), התוספות זרמו לשולחן ללא הגבלה ואחת המנות העקריות אפילו הוחלפה לאחרת (לאחר שהסועד התחרט על מה שהזמין). המנות היו כולן עשויות מעולה ולא נרשמה אף אכזבה (היינו 10).

עוד פרטים
הוספת תגובה
זהבה - תמונה
זהבה 3 ביקורות
1.0
12/01/08

בפעם הקודמת היינו באמצע השבוע ומאוד נהנינו ממבחר הסלטים -השירות וכמובן -המחיר. הפעם-לחגוג אירוע משמעותי נסענו שוב לשם מירושלים -ו...אכזבה. התלבטתי איזה דג להזמין ,המלצרית... האסרטיבית-כולן-שיכנעה ב"משהוא מאוד מיוחד להיום" דג מוסר ועלי פירורי לחם ואגוזים ותוספות בצד.-82 ש"ח בן הזוג שלי בחר דג בורי שלם-"שלא נופלים איתו"-78 ש"ח דג המוסר-בזה ענייננו היה בגודל "שתי אצבעות בקושי"עטוף בקישקושים קריספיים עם טעם לוואי חריף מאוד ולא ברור. בצד היתה תוספת תרד נפולה שהרוטב ראה בישול ארוך מידי או מוקדם מידי -בכל אופן -היה דלוח ומסוייד.. בקיצור -לכו תדוגו דג ...היין היה טוב. המלצרית התעניינה "שיווקית" הכל בסדר במנות?ועניתי שלא -הראיתי לה את המנה -היא התעלמה והמשיכה ללכת. לאחר זמן -באה מלצרית אחרת -כאילו אחראית עליה : מה דיווחתם ולא אמרו לנו? מיד אדווח וכו... ציפיתי שהנה מישהוא מטפל בך .. עצוב ...אבל אפילו לא חזרה עם תשובה -התעלמות מוחלטת .הזמנו פונדנט למנה אחרונה שלא נראה כמו בתפריט -אבל לא משנה ממילא טעם מר מהשירות וכאילו האיכפתיות נשאר. והגיע החשבון -נו, חשבתם שיפצו ,יציעו מנה חלופית ?מנה אחרונה? שתיה חמה? כלוםםםם ...אכלתי שם שעוד הסניף הזה נפתח והיה הראשון בסידרה .. חבל שהתקלקלתם.. בגדול

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
11/01/08

אף פעם לא מאכזבת. החל מהמנות הראשונות והטריות ועד לפירות הים המדהימים. אפילו הפסטות שלהם נהדרות. מנות גדולות ומשביעות. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
19/11/07

שלום לכולם. השבוע משפחתי ביקרה בדרבי- שוב! והביקורות יוצאות מגדר הרגיל! אני שמח לבשר שהדרבי לא מאכזב- פעם אחר פעם. מפנק, מקצועי וטעים!!! כל הכבוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/09/07

בתור חובבת דגים - ביקרתי בהרבה מאוד מסעדות דגים. אין על הדרבי!!! פעם אחר פעם - סלטים מצויינים, הדגים עשויים בצורה נפלאה. רק בקינוחים דרוש שיפור. מסעדה מצויינת - מחיר הוגן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יפעת - תמונה
יפעת 6 ביקורות
3.7
08/09/07

מנות פתיחה טובות ,הסלטים, היינו 3 אנשים כל אחד אכל מנת דג פעמיים דניס ואחד באס,קנקן לימונדה בירה וספרייט ומנה אחרונה מצוינת שילמנו 330 ש"ח מחיר בסדר גמור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
06/07/06

המסעדה הכי טובה, נקודה. אוכל סוף הדרך, החל מהסלטים וכלה במנות העיקריות. לא אכלנו קינוח כי כבר היינו מפוצצים. מחיר סביר מאוד. לא הולך לשום מסעדת דגים אחרת, מצאתי את שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה  - תמונה
אנה מבקר מתחיל
4.3
18/06/06

השירות מקצועי, מהיר ואדיב. המזאטים מגוונים, טריים וטעימים להפליא (אכול כפי יכולתך). המנות העיקריות ממשיכות באותה מגמה - הדגים מצוינים, פירות הים מפנקים (במיוחד הקלמארי הרך בפנים... והקריספי בחוץ) וסטייק אנטריקות שלא היה מבייש מסעדה בשרית. ולקינוח מלבי - אחד הטובים שאכלתי!על אף המיקום הפלצני (רמת אביב), האווירה במסעדה מאוד נעימה ובלי פוזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה