נגישות
נגישות

דרבי-בר דגים רמת אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על דרבי-בר דגים רמת אביב

 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
14/11/10

The red drum fish I had for dinner was spiced with soup powder containing MSG. I got sick from the meal and called the manager in the morning. He thinks I am exaggerating when I suggest... that the kitchen use fresh ingredients insead of chemicals that can make people sick. I think a respectable restaurant should make note of its customers' feedback - especially when it is a complaint

עוד פרטים
הוספת תגובה
Daniel - תמונה
Daniel 3 ביקורות
4.3
31/07/10

אני ומשפחתי הולכים כמעט כל שבוע לאכול במסעדה וכל פעם אנו נחשפים למופלאות חדשה בנוגע לאוכל לאווירה וכל דבר אחר. המלצה שלי כדאי לבוא לאכול . האוכל מוגש חם וטעים ולכן אנו מגיעים לשם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
20/06/10

הזמנו שולחן לשעה 2:30, וכשהגענו למסעדה היו לפחות 25 אנשים שהזמינו לאותה שעה! נכנסנו רק בשעה 15:05! לאחר ההמתנה היינו רעבים והתיישבנו בשולחן בצמוד לשולחן אחר. כמובן שאף מלצר לא נגש... אלינו אלא לאחר שהתחננו. המזטים היו סתמיים לגמרי. המושט המטוגן היה אנמי וסתמי, והברבוניות היו טובות. כמובן שלא קיבלנו שום פיצוי על ההמתנה כמקובל. בקיצור, מסעדה בינונית ומטה עם יחס מחפיר ללקוחות, ראו הוזהרתם!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
15/05/10

ביום שלישי 11.5.10 12.30 הזמנו שולחן ל 3 בדרך למסעדה נפלתי , ובקשתי מהמלצרית שהושיבה אותנו מים עם קרח כדי להרגע. המים הגיעו מאוחר עם המנות הראשונות. במנה עיקרית אחת היתה שערה ארוכה... כרוכה על הצלחת , חברתי בקשה מיד להחזיר את המנה ולספק אחרת. הוסבר לנו שזה יקח 12 דקות. אוקיי. לקח 25ד' כמובן אחרי שסיימנו את המנות שלנו. מנהל משמרת לא התנצל/פיצה אותנו על כך. ברור שידע על המקרה.רוצים צעקות בפעם הבאה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
19/01/10

מסעדה ביתית. אחרי המלצות חמות ביותר. ביקרתי מספר פעמים, כל פעם עם מישהו אחר. כולנו נהננו מהאוכל ומהשירות. יש בחור שמתנהג מאוד לא יפה. הוא מתנהג לצוות העובדים באגרסיביות, צועק עליהם... ומקלל אותם. המסעדה לא גדולה וזה מאוד לא נעים במיוחד כשצוות העובדים מאוד מקצועי. לתשומת ליבכם בעלי המקום!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
10/08/09

באתי ביום שבת למסעדה עם אשתי לאחר שכמה חודשים לא אכלנו שם כי אנו לא מהאזור כל כך. הריח שהיה במסעדה היה נעים של דגים (שאני מאוד אוהב). הזמנו דג בתנור לאשתי ולי דג מטוגן. לאחר ביס אחד... החזרנו חזרה את שני הדגים. הדג היה שמן מאוד והתפורר, מה שמעיד על חוסר טריות טוטאלי. מאוד התאכזבנו מהמסעדה הזו, כי בהרצליה היא מאוד מוצלחת ועדיין לא יצא לנו להחזיר מנות. השירות היה לוקה בחסר בלשון המעטה. חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
13/07/09

באתי לסעוד במסעדה עם בעלי והילדים. בביקור הקודם שלי במסעדה היה ממש טעים וזה היה לפני שנה לערך.הזמנו שולחן ל 12 בצהריים והכניסו אותנו רק אחרי 45 דקות אחרי ויכוחים עם האחראית משמרת.המנות... הראשונות הן כמו שזכרנו אותן, נחמדות מאוד. הזמנו דגים. אני דניס בתנור ובעלי הזמין את המוסר שכל כך המליץ לנו המלצר.הדגים ממש התפוררו לנו בידיים והיו עם טעם לוואי מאוד חזק.איך שהם החזרנו אותם והביאו לנו אחרים.לצערי הגיעו הדגים השניים עם אותו טעם לוואי מוזר ומתפוררים בצלחת.המלצר טען שלא כך מתנהגים ולא נהוג להחזיר שתי מנות. אין ספק שהוא היה חוצפן והאשים אותנו.בסך הכל באנו לאכול ולהתפנק.גם ישב זוג מבוגר לידנו שהחזירו להם את הדגים.לשם אני יותר לא חוזרת!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/06/09

אכלתי בשבוע שעבר במסעדה , נהניתי מאוד ממנות הפתיחה הרבות שהוגשו כולל סלט ירקות ערבי קצוץ אשר נחתך במקום ומוגש ככל שרוצים .כמו כן , מגישים גם במנות הפתיחה כרובית מטוגנת - שהיא משהו משהו... .אני בחרתי בדג מוסר אשר היה עשוי באופן חצי חצי , ובעלי בחר בדג דניס שלם בתנור עם עשבי תיבול טריים ושום ותבליני הבית .הדגים היו נהדרים והוגשו עם תפוחי אדמה אפויים בתנור .לקינוח המלצר המליץ על המלבי שכהגדרתו הוא " הכי טוב בארץ " והאמת שכך היה .לסיכום האוכל היה ברמה גבוהה מאוד וכך גם השירות החמים והאדיב שנתן הרגשה של בית .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
15/04/09

מסעדה הזויה אכלנו בה היום חג פסח שני יום רביעי פתוחה בחג אבל מגישים מצות וקלמרי ושרימפס מטוגנים בקמח מצה. אין לחם ופסטה מאחר והמסעדה לא מוכרת חמץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
08/04/09

פשוט נורא ! שרות רע המנות ראשונות לקחו 40 דקות בערך דווקא היו סבירות אבל אז ! דג נורא ואוים פירה חמוץ תפוחי אדמה לא מבושלים נורא ואיום והמלצרית חצופה שכמותך! לא נחמדה בקיצור לא שווה... את הכסף!!

עוד פרטים
הוספת תגובה