נגישות
נגישות

דרבי-בר דגים רמת אביב ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

41 ביקורות וחוות דעת על דרבי-בר דגים רמת אביב

נדב - תמונה
נדב 38 ביקורות
חביב אבל לא יותר מזה
3.0
16/02/14

אכלתי שם בעבר עם בת זוגתי, היה זכור לנו שהשרות היה איטי ולקח לאוכל זמן להגיע וגם במנה הייתה לנו שערה והחליפו לנו. חברים אמרו לנו שמאז שהיינו שם השתנו דברים ואכלנו שם ביום חמישי בערב... לפני שבועיים, היה יחסית שקט, האוכל הגיע מהר והיה בסדר כנ"ל גם השרות. אבל… שקיבלנו את התפריט המחיר היה X ובחשבון הסופי המחיר היה Y. הפננו את תשומת לב המלצרית לטעות וגם הראנו לה את התפריט, זאת פנתה למנהל המשמרת וחזרה עם תשובה שהמחיר הנכון הוא שזה שיצא על החשבון הסופי. החלטנו לא להתווכח על זה, אבל כן לרשום על זה חוות דעת. תשובה כזאת היא לא מקובלת. החוק במקרה הזה גם עומד לצידינו, הנמוך מבין השניים הוא זה שקובע. בנוסף גם הם לא מאפשרים לשים את הטיפ על האשראי. בשורה התחתונה, חוויה חצי מתקנת אבל אנחנו לא נחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
אכזבה גדולה- כשהכסף יותר חשוב מהאיכות
1.5
18/10/13

למרות שהזמנו מקום ל 20:30 נכנסנו רק בסביבות 21:00. יחד איתנו חיכתה בחוץ כמות נכבדה של אנשים שגם הזמינו מקום. לא היתה כל התנצלות או כל התיחסות מצד המסעדה לאנשים בחוץ. לאחר שנכנסנו המקום... היה עמוס וצפוף ורועש. המנות הראשונות היו סבירות ואילו מנת הדגים היתה ברמה נמוכה מאוד. הדג הגיע לא עשוי ומלא נוזלים דייסתי משהו, חימום נוסף לא עזר. מנות אחרונות ברמה חובבנית. הציעו לנו מנה אחרונה על חשבון הבית אבל רק לאחר שהזמנו מנות אחרונות, לא לקחנו ואת החשבון, יקר, שלמנו במלואו. יצאנו בהרגשה רעה מאוד ולא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Edith - תמונה
Edith מבקר מתחיל
מסעדת הדגים האולטימטיבית
4.8
17/08/13

מסעדה נפלאה, אוכל מעולה, שירות מצויין ונדיבות כיד המלך במחירים סבירים לחלוטין. סוף סוף לא צריך להדחף ולחכות בין כל עם ישראל, יש חניה באזור ואפשר להשיג שולחן בליל שבת גם בהתראה של שעה... וחצי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרית - תמונה
שרית 3 ביקורות
טעים, נעים ומומלץ!
4.8
20/01/12

ביקרנו במסעדה השבוע ברביעי בערב. המאזטים שהוגשו לפתיחה היו טעימים ביותר! הכרובית המטוגנת, הסלט הרינג והאיקרה מעולים! המלצר דאג למלא לפי בקשתינו את הצלוחיות ונהננו מכל ביס. בעלי נהנה מדג... מוסר קריספי בציפוי פנקו ופיסטוקים. האורח שלנו נהנה מהלברק ואני טרפתי בעונג רב את הפורל בתנור שהיה עסיסי ומתובל כהלכה. למנות האחרונות הזמנו מוס שוקולד וסורבה קוקוס ואננס - יאמי!!!! ממליצה בחום על המסעדה. שירות מצוין ואוכל ברמה. נשמח לאכול שם בקרוב שוב. אחלה מסעדה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלון - תמונה
אלון 3 ביקורות
נהנינו מאד !
4.5
01/12/11

הגענו זוג ביום ראשון וקיבלנו שירות מעולה ! מלצר שידע לענות מאיפה בארץ ובעולם מגיע כל דג ! הסלטים ללא הגבלה טעימים ביותר, ביחוד הכרוב והחצילים המטוגנים. המנות העיקריות אין מה לדבר, אכלנו... דג פורל בתנור ופטוצ'יני פירות ים (קלמרי,שרימפס ומולים) - מנה ענקית שאפילו אני בקושי הצלחתי לסיים. בקיצור - חמישה כוכבים !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
02/05/11

I have been coming here for years but haven't been in several months till yesterday and I can say I will never come back. We ordered fillet denise grilled and the fish was dry, and... gummy!!! like gum!!! The oven baked potatoes tasted so horrible I spat them in my napkin. They asked if I wanted a replacement order and I refused since I was so disgusted. Its a shame because I have been here many times in the past and really enjoyed it but it seems they declined in quality. Hope it gets better in the future but I might not be there to find out.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/04/11

הזמנו מקום מראש ל 09:30 , חיכינו חצי שעה בחוץ !!!. סלטים הוגשו בקימוץ ולא כל המיגוון .הזמנו 4 מנות עיקריות , הגיעו 3 כששאלנו את המלצרית היא הודתה ששכחה להזמין מנה אחת , קיבלנו אותה... מאוחר אחרי ש3 סועדים סיימנו . כנ"ל לגבי התה בקינוחים!!! בסוף עוד נאלצנו להמתין 15 דק' כיוון שרישומי הקופונים שלהם לא נכונים !! אוכל - צפוי אבל טעים , עיצוב - חדר אוכל צפוף! לסיכום רע מאוד ,בטוח לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/03/11

תודה על שירות מקסים וקשוב ואוכל מושלם... הרבה זמן לא אכלנו פירות ים ככ טריים ממליצה על מנת הפסטה עם פירות הים, אנטריקוט, קלמארי מטוגן וכמובן הקרם ברולה טעים בטירוווווף!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
24/01/11

נפלא! נפלא! נפלא. האוכל? חביב.בכל זאת, דג זה דג, אך כשהוא מוגש עם חיוך אין על מה לדבר!!הגענו ביום ראשון בערב כשאת פנינו קיבלה מלצרית שכבר יצא לנו להכיר את החיוך שלה מביקורים קודמים.,קצת... קשקושים והחלטנו להקשיב להמלצתה וחיש מהר הגיע היין ש"יפתח לכם את השבוע כמו שצריך".המלצרית הלכה "לתפוס לנו את הדגים" והשאירה אותנו עם הסלטים המפנקים תוך שהיא דואגת שלא יחסר דבר.היה נהדר,בטח שנחזור, ובהצלחה בהודו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.0
21/01/11

השרות הגרוע ביותר .המלצרים התנהגו כאילו אנו מטרד. בשום אופן לא יצרו עימנו קשר עין ונאלצנו כעט להתחנן שמישהו יבחין בנו,כשביקשנו דברים ,חיכינו המון זמן ורק אחר שהזכרנו שאנו מחכים היו... מביאים את המבוקש ,מעיפים עם רעש עצבני על השולחן וממהרים להתרחק שחס וחלילה לא נבקש מהם עוד משהו,שכחו דברים שהזמנו ופשוט נתנו הרגשה איומה של זלזול.לא היה לנו חשק להשאיר טיפ על יחס כזה,השארנו את המינימום.אנו לשם לא...

עוד פרטים
הוספת תגובה