נגישות
נגישות

אובן קובן - oban koban ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על אובן קובן

אורי - תמונה
אורי 17 ביקורות
מפתיע לחיוב
4.0
02/11/14

חיפשנו מקום לארוחת ערב באופן ספונטני ונכנסנו לאובן קובן. החלטה מעולה! הופתענו לטובה מהשילוב בין טעמים מפתיעים וטובים ומחירים הגיוניים. הפתיעו במיוחד לטובה סלט אטריות הזכוכית, הוקאידו... ראמן ורופונגי יאקי אודון. שווה ביקור! (לא לאירועים מיוחדים)

עוד פרטים
הוספת תגובה
סופיה - תמונה
סופיה 61 ביקורות
חוויה מיוחדת ונחמדה
3.8
05/10/14

המסעדה מעוצבת בסגנון רחוב יפני, יפה ומיוחד! איך שנכנסנו המלצר צעק משהו ובהתחלה לא הבנו והתעלמנו ואז שמנו לב שכל פעם שנכנסו אנשים למסעדה המלצר צועק משהו ביפנית- מסתבר שזהו מנהג יפני,... לברך אורחים חדשים. מקסים בעיני ושוב פעם מיוחד!באיזה עוד מסעדה בירכו אתכם בארץ בשפה זרה? :-) בהתחלה שבודקים את התפריט הכול נראה זול בצורה מחשידה ןאנחנו היינו רעבים כך שבסוף יצא שהזמנו חצי תפריט והחשבון בסוף לא היה כזה זול, אבל היה לנו מלא אוכל! לראשונה הזמנו את הטסוקמונו-חמוצים יפניים וסלט אטריות זכוכית וקומבינציית סושי. הסלט היה ממש טעים והסושי רגיל. המלצר ניסה להתחכם ושאל אם הסושי יותר טעים מהסושי באונמי הצמודה, מסתבר שהסושי מביאים משם...זה אותם הבעלים :-) ליקריות הזמנו את הרופונגי יאקי אודון- הבשר היה רך וטעים! ועוד מנה צימחונית- יאקיניקו טופוג'יו- טופו עם ירקות על אורז- לא היו תלונות. ולקינוח הזמנו את הטיק טאק- אני אישית לא התחברתי אבל היה מי שייסים גם את המנה הזאת :-) הכול היה מיוחד וטעים רק עניין קטן שהיה מוזר לנו...המלצר פינה לנו את המנות הראשונות לפני שסיימנו- ככה בלי לשאול וגם נשאר עוד קצת שתייה בכוסות והוא פינה לנו את הכוסות...זה היה מוזר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Oded - תמונה
Oded 4 ביקורות
אוכל מצוין, שרות בסדר
4.3
28/09/14

היינו בערב מאוחר באובן קובן֚ וקצת התאכזבנו לגלות שהמטבח נסגר ב־22:30, אבל היה לנו מספיק זמן להזמין מנות ראשונות ושתי מנות עיקריות לכל סועד (היה כל כך טעים). הגענו בשביל הטאקויאקי, אבל... כל מנה היתה טעימה - לדוגמע המיני המבורגרים (לא ממש יפני, אבל הטעם היה באזור הנכון). השרות קצת בעייתי - אני לא יודע אם בגלל השעה המאוחרת, אבל היתה רק מלצרית אחת שגם תפקדה כמארחת (שזה כנראה מספיק למקום כזה קטן) ובגלל המבנה של המקום שהוא צר מאוד וארוך, היה קשה לקבל שרות בשולחנות האחוריים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אור - תמונה
אור 7 ביקורות
לא יפני ולא ממש טעים
2.5
15/08/14

הזמנו 3 מנות 1.ראמן - לא קשור לראמן היפני בטעם. אטריות זולות, לא אותם ירקות, חלב קוקוס במרק. המרק לא רע, אבל אין לו קשר ליפן. 2.רפונג'י - סתם מוקפץ סופר מתוק והכי לא בטוב טעם, עדיף... לוותר. 3.קומבינציית סושי נריטה - סושי יקר מאוד, מצומק וממש לא טעים, השקדים על הסושי זה רעיון נוראי, כל סושי זול אחר יותר טוב. חזרתי לא מזמן מיפן, למקום אין כל קשר ליפן, עיצוב חביב ושירות חובבני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפנה - תמונה
דפנה מבקר מתחיל
שירות
1.5
01/08/14

במשך 10 שנים הייתי כתבת אוכל בעתון "גורמה". ביקרתי בהרבה מסעדות חדשות וגם מבוססות , אך אף פעם לא כתבתי ביקורת על מסעדה משני סיבות: האחת ידעתי שהיות ואני באה בשם עיתון אני מקבלת יחס... מועדף והשנייה, כי האמנתי ש"לכל סיר יש מכסה" ולכל מסעדה את סועדיה. הפעם אני מרשה לעצמי כלקוחה מן המניין לבקר את השרות הגרוע של אובן קובן. ביום שלישי ה-22.7.14 החלטתי שדווקא בגלל "המצב" אלך לסעוד ארוחת צהריים באובן קובן. התקשרתי ושמחתי לשמוע כי רצוי שאזמין מקום, כי המקום מלא. כשהגענו לא התקבלנו ע"י אף אחד מהעובדים, כולל מי שהסתבר לי מאוחר יותר מנהל את המסעדה ועמד בקדמת המסעדה (לא אסון לא נורא). קצת התאכזבנו שאין טאקו יאקי בארוחת צהריים לדבריו של המלצר (לא אסון לא נורא). הזמנו 2 מנות ולאחר זמן המתנה סביר לגמרי, שותפי לארוחה קיבל את המנה שלו. אני המתנתי והמתנתי...כששותפי כבר כמעט סיים את המנה שאלתי את המנהל מה עם המנה שלי (דרך אגב, המלצר נעלם לאחר שלקח את ההזמנה). הלה פנה למטבח אך לא חשב שהוא צריך להתנצל על ההמתנה וחוסר התאום בהגשת הארוחה לשני סועדים. כששותפי סיים לאכול, לי כבר לא בא לאכול לבד, ולכן לאחר ביקשתי את החשבון. או אז, אץ לו רץ לו המנהל עם המנה. היו לו שני דברים לומר לי על ההמתנה הממושכת ואי רצוני לאכול לבד: 1. "אנחנו מגישים את המנות מתי שהן מוכנות". לא מקובל עלי שהדבר נאמר רק כשנוח למנהל ולא בזמן ההזמנה?! 2. "אם את רוצה להיות ברוגז איתי...." הלו???? זאת אמירה חוצפנית. אמנם לא שילמתי על המנה של שותפי לארוחה, שהייתה בסדר מבחינת טעמה. אבל, השירות היה מתחת לכל ביקורת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit - תמונה
Galit 5 ביקורות
ארוחה מצוינת
3.8
26/07/14

היינו שלושה וניסינו כמה שיותר מנות. האוכל משובח מדויק בטעמים. מנות ראשונות מעט קטנות אבל אותנטיות וטעימות, המנות העיקריות גדולות יותר ומנת מרק עם אטיריות ובשר משביעה למדי. קינוחים... טעימים במיוחד עוגת השוקולד שאינה מתוקה מדי. נחזור בוודאות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avner - תמונה
Avner 46 ביקורות
מומלץ ביותר
5.0
20/07/14

לא הייתי ביפן אז אין לי מושג כמה זה קרוב ל- Street food יפני, אבל מה שבטוח זה שנהניתי כאן מאד. טעמנו 6-7 מנות שונות וכולן היו מוצלחות, טעימות ועשויות היטב. אחלה אוכל, אווירה ושירות.... אוכל יפני שיוצא מהבנליות של סושי/סשימי. תענוג.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמן - תמונה
שמן 2 ביקורות
יפנית אמיתית
4.3
27/06/14

האווירה פצצה, הקיר שמלא בציורים תמונות ואומנות יפנית נותן צבע וממקד את האווירה, השירות בסדר גמור אבל המלך האמיתי במסעדה הוא האוכל, אוכל טעים, ברמת עשייה והשקעה גבוהה, אכלתי בהרבה... מסעדות אסייתיות, באובן קובן ללא ספק הרגשתי בפעם הראשונה שהאוכל באמת קשור למקום בו הומצא. והמחירים סבבה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal - תמונה
Gal מבקר מתחיל
יופי של מסעדה!!
4.8
26/06/14

היינו אתמול בשש וחצי בערב לכמה שעות והתענגנו מכל מנה, השירות מדהים, המסעדה מעוצבת ברמה גבוהה וכייף לשבת בה. האוכל היה תענוג גדול ואני בטוחה שנגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori מבקר מתחיל
אובן קובן , אוכל רחוב יפני
4.0
22/06/14

נפתחה לפני מספר שבועות וכבר הספקתי לבקר אם אורחים שונים ארבע פעמים , כל פעם יותר מרתקת מקודמתה. ראשית כל המקום מעוצב בטוב טעם ומזכיר את המסעדות הקטנות קיוטו . האוכל פותח מניפה של חויות... טעמים שלא טעמתי באף מסעדה אסיאתית אחרת - אל תחמיצו את הירקות בטמפורה , ואני כבר חותם לכם שזו הטמפורה הטובה ביותר שעושים בארץ . השף בהחלט יודע דבר או שנים בנושא אוכל אסיאתי . הראמן מעולה והמנה של האטריות עם פירות ים נמזכירה קצת אוכל תאילנדי שווה כל אגורה . התפריט לא גדול מידי , וכל מנה מתוקתקת ביד מקצועית , ובחיי שראיתי כבר יפנים מהשגרירות שבאו לאכול שם ומאוד נהנו . והשירות, השירות מעולה והמקצועי . אני מעריך שעוד נשמע רבות על המקום הקטן המדהים הזה , אז אל תמתינו רוצו עוד היום ותהנו מחוויה מארץ השמש העולה , אבל אל באמת ארץ השמש העולה .

עוד פרטים
הוספת תגובה