נגישות
נגישות

אובן קובן - oban koban ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על אובן קובן

guy vegan - תמונה
guy vegan 4 ביקורות
מושלם
4.3
10/11/15

היינו אני ומשפחתי ביום שישי האחרון באובן קובן. התפריט הטבעוני שם היה נראה מגוון ומפתה מאד. האווירה היתתה נעימה והשירות היה נעים מאד, מהר מאד הושיבו אותנו במקום. לראשונות לקחנו את הסלט... שורשים(טעים מאד), את האגדשי טופו(מנה מעולה הגיע חמים ומלא טעם ומנחם), את הסלט אטריות כוסמת(שלטעמנו היה פשוט לא טעים), ואת גולת הכותרת- סלט אטריות זכוכית! וואו! הרבה זמן לא אכלתי סלט כזה, פשוט פצצה. חריף אש ומלא בטעמים. באמת מושלם. לעיקריות הזמנו גאפאדתאי שהיה נאמן למקור וטעים, ונודלס עם כרובית אזוקי ורוקט שהיה מאדדד מעניין וטעים(בחיים לא ראיתי מנה כזו במסעדה). לקינוח לקחנו את הקינוח הטבעוני שלהם שהיה 3 כדורים ממולאים במילויים שונים. מושלם להפליא. לסיכום, באמת מקום אולטימטבי לכל ארוחה שהיא, עם משפחה חברים או אפילו לבד. מאד מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noachp2 - תמונה
noachp2 10 ביקורות
מסעדה מצויינת !!
5.0
10/10/15

ביקרנו בשישי בערב במסעדה היפנית הזו ומה נגיד .. הכול היה מושלם. האוכל מדויק מאוד, המנות הגיעו מהר, מנות נדיבות ואווירה מקסימה. מומלץ מאוד !

עוד פרטים
הוספת תגובה
רון - תמונה
רון 10 ביקורות
הזמנת משלוח
4.8
25/09/15

הזמנו משלוח בשישי בערב. הגיע כמובטח - באיזור ה75 הדקות. האוכל הגיע חם, עם הרטבים המתאימים (שמן צ'ילי וצ'ילי גרוס - מעולים) והכי חשוב - טעים מאוד מאוד ! השירות היה מקסים גם כן - התקשרו... לוודא כתובת ושינויים במנות. יישר כח ! נהננו מאוד ונמשיך להזמין מכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mirit - תמונה
Mirit 4 ביקורות
מסעדה מעולה
4.8
27/06/15

אוכל טעים מההתחלה ועד הסוף כולל לחולי צליאק שירות טוב וברור שנחזור בשנית

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל 16 ביקורות
מנות יפניות אמיתיות
4.5
24/05/15

מסעדה מעולה! אכלתי שם פעמיים כי יש להם מנות יפניות מסורתיות כמו ראבן וגיוזה שמזכירות את יפן (היינו שם בסתיו). והכל ללא פלצנות שמאפיינת מסעדות טובות. מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Matan - תמונה
Matan 16 ביקורות
מסעדה בסטנדרט אחר
4.3
26/02/15

מסעדה מעולה! המקום מאוד מושקע והעיצוב מקסים והזכיר לי את יפן (במין גרסה הוליוודית משוחזרת שלה, שזה סבבה). המלצרית שהיתה לנו היתה מקצועית מאוד ואדיבה, וניכר שהשקיעו מעבר לעיצוב גם בכלים,... בהכשרת המלצרים ובפרטים הקטנים של הכל. כמה הערות - המנות מאוד קטנות, בעיקר הטאקויאקי שלא עולה הרבה להכין אבל המנה מאוד קטנה! (מנה סטנדרטית של טאקויאקי זה 8, ובאובן קובן מגישים 5). כמו כן, ההוקאידו ראמן טעים יחסית לראמנים בישראל, אבל בתור מי שאכל הרבה ראמן ביפן זו היתה קצת אכזבה. החצי ביצה היתה קרה, הנודלס לא באיכות הכי טובה, הבשר גם לא היה איכותי והיה לו טעם קצת מוזר. מכיוון שאתם לא מתמקדים בסושי, והמסעדה שלכם מקסימה ומלאת פוטנציאל, הייתי ממליץ לשפר את מנת הדגל שלכם - הראמן, שיהיה באמת אותנטי למה שמגישים במסעדות ביפן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Edi - תמונה
Edi מבקר מתחיל
במילה אחת א כ ז ב ה !!!
1.0
14/02/15

האוכל טפל, קטן וממש לא שווה את המחיר והשירות היה מתחת לכל ביקורת - כשקיבלנו את המנות גילינו שאחת המנות שהייתה אמורה להיות עם עוף הגיעה ללא. כשטילפנו ודיווחנו חזר אלינו המנהל ורמז שהוא... לא מאמין שכך קרה והציע שיישלח מנה חדשה בתנאי שנחזיר את הישנה שכבר התחלנו לאכול ממנה מכיוון שמי שמזמין משלוח הוא רעב ואין לו מה לאכול בבית. בקיצור לא מומלץ, מאכזב ויחס גרוע

עוד פרטים
הוספת תגובה
צבי - תמונה
צבי 7 ביקורות
אחלה מקום!
4.3
24/01/15

היינו 4 חברים לארוחת ערב בליל שישי. התרשמנו בעיקר מהמנות הראשונות - ובייחוד - מהמיוחדים: טאקויאקי - מנת הדגל - מדהימה! "פיצה" אובן קובן - מעולה! המנות העיקריות היו גם הן טעימות, אך קצת... פחות מרשימות. מרק "הוקאידו ראמן" היה טעים מאוד! השירות היה אדיב ונעים, והמחיר - הוגן ביותר!

עוד פרטים
הוספת תגובה
kitaliyu - תמונה
kitaliyu 10 ביקורות
מעולה
4.8
29/12/14

טעים,קינוח מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל מבקר מתחיל
אוכל מעולה! שירות מצוין! מחיר?
3.8
16/11/14

אהבתי!מאוד אהבתי! הבטחתי לעצמי שאני חייב לחזור! אוכל מעולה, טעים ומשביע אבל צר לי להגיד על כמה מנות יפניות מה שנקרא אבל בעצם עבודה בעיניים! אוקונומיאקי שעשוי מטורטיה במקום פנקייק מענק... שנמס בפה! יפן? לא...לא המנה הזאת. אבל הייתי מאוד מרוצה מכמה מנות שאני בספק גדול אם אמצע אותם במקומות אחרים בארץ: הוקאידו ראמן שהיה מעולה ומשביע! רק חבל שהתוספות היו קצת לא נדיבות... אני מצאתי 3 חתיכות (קטנות) של בשר וחצי ביצה. אבל כל שאר התוספות היו מספיקו למדי. טאקויאקי שהיה פשווט מדהים! עם פרח מיוחד שאם אני לא טועה שמו בני שוגה...פצצה!!! קצת התבאסתי מזה שהם לא רושמים את הספיישלים שלהם בתפריט ויכול להיות שהיו מנות טובות שהחמצתי. בקיצור מסעדה טובה שעומדת בתקן הנכון ומספקת ללקוחות שלה מה שהם חשבו שיקבלו! אבל המחיר? אני מצטער לאכזב אתכם אבל המחיר לא משהו בכלל: 4 טאקויאקי ב-30 ש"ח? אנשים איפה הנדיבות! החשבון יצא:240 והזמנו מנה אחת לכל אחד (4 אנשים )...מעבר לזה אין תלונות

עוד פרטים
הוספת תגובה