נגישות
נגישות

אובן קובן - oban koban ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על אובן קובן

שירלי פופילסקי - תמונה
שירלי פופילסקי 349 ביקורות
טעים וממש משביע
4.8
26/01/19

היינו במסעדה כמה חברים, שירות טוב, סובלניים בלקיחת ההזמנות. מנות טעימות, מאוד משביעות, מחיר בהתאם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Odded - תמונה
Odded 2 ביקורות
אוכל מצוין והשירות הטוב ביותר שקיבלתי במסעדה
4.5
19/11/17

מבחינת האווירה, נתתי ציון נמוך יחסית כי המסעדה מאוד קטנה ודי צפופה, העיצוב אמור להזכיר אוכל רחוב או משהו בסגנון וממש לא היה לטעמי. אבל... הגענו לאובן קובן עם בחורה אחת שאלרגית מאוד... לכוסמת וסובלת מסוכרת היריון. זה הצריך תפירה של מנה מיוחדת בשבילה, דבר שבוצע על הצד הטוב ביותר (כולל אפילו הבאה של שיפודי יקיטורי מ"אונאמי" הסמוכה והכנתם ברוטב מיוחד שלא כולל מרכיבים לא מקומיים). אני לא חושב שאי פעם ראיתי מידה כזו של התחשבות וגמישות במסעדה, וגם השירות מעבר לזה היה פשוט מצוין. הגענו אחרי שקראתי כאן המלצות על הראמן, אז חלקנו שתי מנות ראמן שונות (פירות ים ומשהו עם חזיר) שהיו שתיהן טעימות להפליא, וגדולות. כמו כן הזמנו כדורים של תמנון עטוף במשהו, שהייתה מנה מאוד יפה ויזואלית. היא לא הייתה כל כך לטעמי, אבל האחרים מאוד נהנו ממנה. אם אתם מעוניינים בקינוח - יש שם מנה בשם קרק פאי, שהתיאור שלה בתפריט ממש לא עושה עימה צדק. הזמנו אותה רק כי המלצר ממש התעקש שהיא הקינוח האהוב עליו, ולא הצטערנו בכלל. בקיצור, לא הייתי מגיע לשם לבילוי רומנטי, אבל אין לי שום ספק שאחזור לשם שוב בזכות האוכל והשירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dafna - תמונה
dafna 18 ביקורות
משלוח איטי, אבל האוכל טעים והמנות גדולות
3.5
04/09/17

הזמנו לארוחת ערב כמה נודלסים (חלקנו 6 מבוגרים ושני ילדים חמש מנות ומנת ילדים) - כולם היו טעימים , הגיעו מנות נדיבות - את רובן אפילו לא סיימנו, שמו במשלוח רטבים בנדיבות והתייחסו לבקשות... המיוחדות שלנו במשלוח. אין מבחר בסושי, הזמנו בכל מקרה, וזה הדבר היחיד שהיה יחסית נפילה. למשלוח לקח יחסית הרבה זמן (להערכתי כשעה) אבל הגיע עדין חם וטרי. המחיר היה סביר לאור העובדה שהשאריות שנשארו מהארוחה היו לנו ארוחת צהריים ליום שבת :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי 11 ביקורות
מסעדה מעולה שווה הרבה ביקורים
4.8
18/07/17

הלכנו כל המשפחה, חמש נפשות, לחגיגת יום הולדת של בתי, הזמנתי שולחן בטלפון. המענה היה מהיר ואדיב מאוד, בחור בשם אבישי, הגענו למסעדה בזמן אך השולחן לא היה מוכן. המתנו 15 דקות בחוץ וקצת... הבאסנו לחכות שאלה שיושבים בשולחן שלנו יטרחו לקום. אבל כשכבר נכנסנו פנימה והושיבו אותנו הכל השתנה מקצה לקצה, השירות היה מדהים המלצר, ששמו אם אני לא טועה ליאור, היה מדהים. עזר לנו בפענוח התפריט, עזר לנו לבחור מנות, ובכלל היה חייכן וסופר נחמד. כשהגיע האוכל הוא היה מדהים, כל מנה בצבע. אחת המנות לא ערבה לחיכו של בני, מיד המלצר הציע להחליפה במנה אחרת מהתפריט. כל זה ללא חיוב נוסף. שירות כבר אמרתי. אהבנו בעיקר את מנת מרק הראמן פירות ים שהייתה מדהימה, מנת הקארי החריף הייתה מעולה. למרות שכל המנות כולל הפתיחים היו מעולות. המחיר בסופו של יום יצא 600 שקל לחמישה אנשים כולל אלכוהול, לא יקר בכלל. הערה קטנה: אם ממתינים אנשים בחוץ לשולחן שלהם ביום חם, אפשר להציע להם כוס מים. חוץ מזה המסעדה מדהימה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
itamen - תמונה
itamen מבקר מתחיל
טעים וכיפי מאוד. הראמן הוא גולת הכותרת ללא ספק.
4.8
14/01/17

קודם כל השירות היה מצויין. המלצר המקסים שלנו ג'ו היה גם חמוד, אדיב ונינוח מאוד, וגם מקצועי לגמרי, שלט בתפריט לגמרי, ידע לציין מנות שהן יותר חריפות או שיש להן טעם שלא מתאים לכולם...... בקיצור הוא דאג שהחוויה שלנו תהיה נעימה וחלקה. אשכרה נקשרנו אליו עד סוף הארוחה. אגב, גם בפעם הקודמת שהייתי במסעדה, וישבתי עם חברה על הבאר, הברמנית ששירתה אותנו הייתה מקסימה ומקצועית. אז סחטיין עליכם. עכשיו לארוחה עצמה. התחלנו מהשתייה. יש דיל של בקבוקוני סאקה 1+1 אז הזמנו שניים. ראשון סאקה אובן קובן שזה סאקה בטעמים שמכינים במקום, ושני סאקה חם רגיל. הסאקה בטעמים היה, לא נעים לי לכתוב, די נוראי. אם לא היו אומרים לי שזה סאקה לא הייתי יודע. מצד שני ההורים שלי נהנו ממנו אז כנראה יש קהל יעד. בכל אופן הסאקה הרגיל היה אחלה והדיל 1+1 משתלם. לראשונות הזמנו אגאדאשי טופו וסלט אטריות זכוכית. שתי המנות היו טעימות מאוד, ואפילו מורכבות ומעניינות, עם מלא טעמים בלתי צפויים. בעיקר הופתעתי מהסלט אטריות זכוכית שבדרך כלל אני לא עף על המנה הזאת אבל זאת הייתה גרסה טעימה ומתוחכמת במיוחד. לעיקריות הזמנו שני מרקי ראמן אחד, עדין יותר, על בסיס ציר דגים (אביסו) והשני שהיה מיסו ראמן, כלומר מרק יותר סמיך ועשיר (הוקאידו). הזמנו גם מנת נודלס של אטריות אודון עם פטריות, ברוקולי ונתחי שייטל (רופונגי אודון) ועוד מנת נודלס טבעונית עם שעועית אזוקי, כרובית ועוד כל מיני עניינים. מתוך כל אלה דבר אחד ברור - המרקים זה הדבר. זאת ההתמחות של המסעדה וזה מורגש מאוד. טעים בטירוף, שני המרקים. מעולה. הרופונגי אודון היה טעים אבל לא מעניין או מלהיב במיוחד. קצת סתמי. הייתי מוותר. הנודלס עם האזוקי היה יותר מעניין אבל לא לכולם. הקינוחים אחלה :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
ציפיתי לקצת יותר, חוויה חביבה
4.0
08/09/16

הגענו לעסקית ביום אוגוסט שרבי. אחי מאוד המליץ לי על מרק הראמן עם החזיר, אבל לא יכלתי לדמיין לאכול מרק בחום הזה, אז לקחתי מנת קארי מסמן עוף על אורז. בקארי יש גם כרוביות ותפוחי אדמה וסה"כ... מנה חביבה, מה אני אגיד - אכלתי טובות יותר. בנוסף חלקנו גם מנת סושי צמחוני שהיה ממש מצויין (בהתאם למחירו המאוד גבוה). המלצר הסביר שזו מנה קטנה ואם בא לי סושי כדי רק לראשונה כי זו לא ההתמחות של המסעדה. בצהריים אין עסקית, יש 10% על התפריט - בעיני עדיין יקר ולא הכי משתלם. סה"כ שילמתי על חצי מנת סושי ומנת קארי עם אורז כמעט 100 שקלים. המלצרים מאוד נחמדים והמקום מעוצב יפה. אגיע בחורף לתת צ'אנס ולנסות את אחד המרקים (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
tammy_ni - תמונה
tammy_ni 15 ביקורות
מומלץ לטבעונים ולבעלי מגבלות קולינריות
4.8
26/04/16

אכלתי היום באובן קובן ברחוב הארבעה. יש להם תפריט טבעוני למי שמבקש, והם עשו מאמץ מיוחד להכין לי במיוחד מנה נטולת סוכר שהיתה גם טעימה ומשביעה וגם לא יקרה. לרגע לא גרמו לי להרגיש עול או... נודניקית. כל הכבוד! השארתי טיפ של 20% ובטוח אשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי ברק - תמונה
שי ברק 19 ביקורות
מומלץ.
5.0
14/03/16

ישבנו היום 3 אנשים, לצהריים של אתנחתא ביום העבודה. קבלו אותנו בחיוך, בקשנו וקבלנו המלצות מהתפריט, נהנינו ולא בפעם הראשונה. מקום נעים, אוכל טעים, שירות מקצועי ואדיב, מחירים סבירים. מה... עוד נבקש?

עוד פרטים
הוספת תגובה
Netta - תמונה
Netta מבקר מתחיל
מקום מעולה! ממליצה בחום!!
4.8
13/02/16

מסעדה באווירה טובה, אור עמום.. רומנטית.. המלצריות מכירות את התפריט היטב וחייכניות. חגגנו יום נשיאוים כאשר אני טבעונית ובעלי לא ושניני אכלנו ונהננו. המנות גדולות ומשביעות. נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Omri - תמונה
Omri 3 ביקורות
אובן קובן - רמת החייל
4.5
25/11/15

אכלתי את הראמן הוקאידו, שהיה מצויין!!! הכי קרוב ליפן שאכלתי בארץ הגולדן קארי קצת איכזב הפעם והקינוח הטבעוני היה טוב סה"כ אבל חוויה נעימה מאד חבל שהKAI נעלם, אבל סגנון אוכל חדש תמיד... מבורך

עוד פרטים
הוספת תגובה