נגישות
נגישות

מיתוס - MEATOS ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

122 ביקורות וחוות דעת על מיתוס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/10/07

השבוע הגעתי למסעדה עם 2חברים,מיד הכניסה אותנו המארחת ללא שום בעיה,למרות שלא הייתה לנו הזמנה. מיד ניגשה אלינו מלצרית בשם רעות,שהייתה אדיבה להפליא וגם נראית לא רע.. המלצרית שירתה אותנו... בחום,כשהמנות העיקריות שלנו התעכבו,היא התנצלה עם חיוך והבטיחה כי נצא מרוצים. ואכן כך היה,מיד כשסיימנו את המנות העיקריות הוגשו לנו קינוחים על חשבון הבית. אני אישית,ממליץ בחום,אווירה מאוד נעימה. ואכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/09/07

היינו ביומהולדת כ11 איש שחייב להגיד מאוד מרובעים ואיך שהם הגיעו הם התבאסו(המבוגרים) אך לאחר הגשת האוכל כולם ליקקו את האצבעות מפליא לומר שמנות כאלה יצאו במהירות וביחד הקינוחים חבל על... הזמן אין עוד מילים אני בהחלט חוזר לשם

עוד פרטים
הוספת תגובה
איגןר - תמונה
איגןר 2 ביקורות
4.3
20/07/07

חגגנו יום ההולדת השירות של המלצרית היה 10 המנות (ראשונה והעיקרית) מעולות הכל היה טעים ונעים תנסו לא תתצטערו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
02/07/07

חשבתי האם בכלל לטרוח בכתיבת ביקורת ולאור ים ההמלצות החמות החלטתי לרשום את שלי: הגענו ביום שני השבוע, המסעדה הייתה ריקה כמעט לחלוטין. בחרנו אוכל מהעסקית וכשביקשנו סלט "אותנטי" נשאלנו האם... אנחנו יודעים, לא "מה זה" אלא מה משמעות המילה. הסושי היה יבש בחלקו החיצוני והחלק הפנימי נראה עתיק עוד יותר, הערנו ונאמר לנו "זה נחתך סה"כ לפני שעה וחצי" - היינו בהלם. סושי צריך להיחתך במקום או לכל הפחות 20 דקות ושמירה על תנאי קירור נאותיים, השניצל הרגיש כמו שניצל מהסופר, החציל היה סביר מינוס, הסלטים הוחזרו. בתחילה אחד, נבחר אחר וגם הוא הוחזר ולא ניתן לאכילה. קיבלנו מבטים מוזרים מהמלצרים ולבסוף, קיבלנו דוגמית קטנטנה של מה שנקרא לטענתם "מלבי" - מבחינתי לא יותר מגוש חלב וקורנפרולר מקורר וחסר טעם לחלוטין. האספרסו הכפול שהזמנו נראה כמו קפוצ'ינו ללא קצף. מאכזב זו לא מילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.7
01/07/07

לא צריך להקצין, מסעדה טובה אך לא ברמה מעולה. יש מקום לשיפור. בהצלחה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.7
06/06/07

חבר'ה, לא צריך להתלהב כל כך. האוכל לא כזה זול והצ'יפס תמיד, אבל תמיד קר ומגעיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/06/07

האוכל מעולה. היינו ב"עיסקית".על השולחן לחם מדהים עם זיתים ורוטב חציל קצת חריף - מעולה. מנה ראשונה חציל בטחינה ירוקה עם גרגרי חומוס- משהו. כ"כ הכרובית ברוטב צ'ילי. התענגנו.מנה עיקרית... סטייק פרגית בתוספת אורז צבעוני וברוקולי ולידו רוטב פסטו. קינחנו בסורבה פסיפלורה ובפלן פסיפלורה + שתיה מיץ ותוספת אבטיח על חשבון הבית. המנות מתקתקות כמו שעון שויצרי. כל רגע מגיע מלצר אחר לוודא שהכל בסדר. ממש רמה מעולה. בטוח שנחזור. והמחיר 73 ש"ח לסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/06/07

הייתי כבר פעמיים ופשוט נהנתי מכל רגע. האוכל היה מעדן ,כל המנות הוגשו בקפידה. השרות מעולה מקצועי ואדיב. אחת המסעדות המושלמות שאכלתי בהן!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת 3 ביקורות
4.0
29/05/07

אתמול הייתי פעם ראשונה במקום, חגגנו יום הולדת לאמא שלי. האוכל מצויין, השירות והיחס היה נפלא, נהננו...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רויטל - תמונה
רויטל מבקר מתחיל
4.7
19/05/07

סוף הדרך של מקום: טעים, נעים,אדיב ומפנק . תודה לירון וצוות המלצרים האדיב. ממש גן-עדן.

עוד פרטים
הוספת תגובה