נגישות
נגישות

מיתוס - MEATOS ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

122 ביקורות וחוות דעת על מיתוס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/08/08

ישבנו במיסעדה לפני שבוע בערב בסביבות 21:00 המסעדה כמובן היתה מלאה באנשים.... האוכל היה מעולה וגם השירות. כל המלצרים עובדים בשיתוף פעולה מלא.... רק דבר אחד מאוד מאוד הפריע: אנחנו ישבנו... במסעדה - מאחורי הספות..... אם אנחנו לא טועים זה מכונה :"PRIVATE" ונאלצנו לשמוע את הבוס צורך על המלצרים בתוך המיטבח.... חשוב לציין שהמרחק הוא משמעותי בין האזור הזה למיטבח..... רצינו להתלונן אבל העדפנו לסתום קשה לדבר בשקט בימינו???? זה מוריד מהמיסעדה כשבוסים מתנהגים כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
20/07/08

ב- 6/7/08 חחגנו יום הולדת הפתעה לחברה טובה שלי שחגגה 40 . בעלה רצה להפתיע אותה והזמין כ- 23 אנשים ושילםעבור כולם. סגרנו על תפריט זהב - 190 ש"ח לסועד. ובשביל לסגור את האזור היינו צריכים... לשלם עבור 25 אנשים .... ביום האירוע היה חם מאוד , המזגן לא עבד והמלצרית הסבירה לנו שיש בעיות באופן קבוע עם המזגן הוא מפסיק מתי שרוצה ופועל מתי שהוא רוצה.. יושבים 23 אנשים שחם להםולמלצרית אין פתרון.. לקח כשעה וחצי עד שהסכימו לארגן לנו מאוורר וגם אז מנהל המסעדה לא הבין למה הזירות לא היה טוב, ושהמלצרית שיקרה כי המזגן כן עובד... פשוט עומס במסעדה. וכל זה עוד מבלי לדבר על האוכל שלא היה ברמה , בעלי חזר עם בחילה והקיא אחרי שטעם ביס מהבמבורגר... והקינוחים המאכזבים (ואכלתי כבר קינוחים כשרים מעולים). אני חייבת לציין שהיתה מלצרית אחת מאוד נעימה ומלצרית אחת שהיתה עם פרצוף כועס ולא מבין למה פונים אליה עם שאלות או הזמנות... בקיצור חוויה מאכזבת מאוד שצריכה להדליק לכם נורה אדומה אם אתם חושביםפ ללכת. המלצה שלי חפשו מקום אחר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרון - תמונה
שרון 2 ביקורות
4.7
03/07/08

ישבנו היום בערב כמו בכל יום חמישי ב-MEATOS ופשוט נהנינו מכל רגע.מסעדה מעולה עם שירות מעל ומעבר, פשוט שירות מקצועי (כל הכבוד לרעות המלצרית שלנו שבקיאה עד לפרט הכי קטן במנה, הרבה זמן לא... נתקלתי במלצרית כל כך חייכנית, אנרגטית ושירותית)האוכל מצויין (מנה אחת היתה מלוחה מדי ותוך 10 דקות החליפו למנה אחרת ללא כל ויכוח).תמשיכו כך, מסעדה ששווה כל שקל ששילמנו היום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
24/06/08

חיפשנו מסעדת בשר כשרה, וכך הגענו למיתוס. האווירה הייתה נעימה בסך הכל וגם האוכל טעים (אם כי לא כולם הסכימו שהיה מאד טעים). בכל מקרה הביקורת העיקרית שמפילה את המסעדה היא גודל המנות. זה... כבר הפך לבדיחה מסביב לשולחן. קיבלנו דוגמית בשר למרות שהמנות עולות 128 ש"ח וחלקן גם 148 ש"ח. "מצע פירה" זו כף פירה שנגמרת בביס אחד. כל המנה העיקרית היקרה הזו נגמרת בשני ביסים (ובלחץ בלחץ, שלושה ביסים קטנים).מנות כפי שהוגשו לשולחן צריכות לעלות 10-15 שקלים, כולל הבשר, ולהיקרא מזטים. אלו לא מנות עיקריות. זה היה פשוט פאתטי ומרגיז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Natali - תמונה
Natali 8 ביקורות
1.7
18/06/08

הגענו למקום כי אכן אין מסעדות כשרות בתל אביב כמעט מה לעשות. ההתחלה הייתה טובה קיבלנו מזטים של זיתים ובזה זה הסתכם, ישבנו בחוץ ועישנו עלינו מכל עבר, כנראה שחוק האוסר עישון במקומות... ציבוריים לא הגיע לאוזנם. כאשר רצינו להזמין גילינו שהמנה הזולה ביותר בתפריט עולה 68 ש"ח ואם חשקה נפשכם בסוג של בקר בסיסי תאלצו להפרד מ98 ש"ח. כבר נכנעתי ורציתי להזמין שיפודי אנטריקוט בבמבוק, למזלי מסר לי המלצר כי זו מנה קטנה והמליץ לקחת מנה של 128 ש"ח. התייאשתי והזמנתי פרגית... הייתה מנה סבירה 2 נתחי פרגית בלי שום טאץ' מיוחד או לפחות מנת לחם. גם באל ג'אוצו הבשרים יקרים אבל לפחות יש מזטים מנת לחם וקצת יחס. כאן השירותים היו משותפים לגברים ונשים ושמענו את המלצרית מלכלכת על הבחור השמן משולחן 11... בקיצור תמצאו מקום כשר אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
12/06/08

חבר המליץ לי להגיע למיטוס, ומאז אנו לא חברים. הגענו טיפה מאוחר, בשעה 22:00 (!) . בכניסה הייתי צריך להמתין מס' דקות למארח, ובינתיים שנוררתי סיגריה מהמאבטח. לאחר שהתיישבנו, נזרקו לעברנו... תפריטים, לא הציעו לנו מנות מיוחדות, יינות מרתף וכו'. הפטה כבד היה נטול טעם של כבד אווז למרות שמצויין בתפריט שהוא כולל כבד אווז. המנות היו פושרות כמו רמת השירות במקום. ציפיתי ליותר. לסיכום: מדובר בבר יפה שמגיש מזון בר בשירות ברמה של בר. בתיאבון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
05/06/08

אני בדרך כלל לא כותבת המלצות באינטרנט, אבל לאחר שהחלטנו לאן ללכת לאכול וראיתי את התגובות קצת חששתי להתקרב למקום, אבל בכל זאת החלטנו לנסות.אני חייבת לציין שכל התגובות הגרועות שראיתי פה... הם פשוט לא אמיתיות.נכון המסעדה קצת יוקרתית אבל האוכל מצויין, פשוט מעדן, פשוט ליקקנו את הצלחת. הבשר עשוי כמו שצריך וכל אחד טעם משהו אחר ופשוט מדהים, נהנתי ולא בכיתי על החשבון אחר כך מרוב שהייתי מרוצה.המלצרים היו בסדר גמור, שאלנו שאלות והם ידעו לענות על כל שאלה. היה מדהים, שווה לנסות (בתור אחת שלא מתה על בשרים).זאת מסעדת בשר מעולה ואני יכולה לציין שהיו לי הזדמנויות לשבת גם בחו"ל במסעדות בשריות יוקרתיות והרמה של מיתוס לא נמוכה מהן.אז תודה על האוכל המדהים, וכן יכול להיות שאני גם אחזור לשם...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
19/05/08

מפתיע עד כמה טבח יכול לקחת פרודוקטים ברמה כזאת ופשוט להרוס אותם. אם הטלה היה יודע מה הולכים לעשות איתו הוא היה מתאבד.לגבי השרות אין המקום יכול להכיל את החרפה, אולי מכיוון שאני ירושלמי... ואנו רגילים לסטנדרטים אחרים.אבל כזה שרות דפוק אני לא מוכן לקבל אפילו בפיצריה. לא מידעים על מיוחדים, לא מידעים על יינות שלא רשומים בתפריט, האוכל קר ומחממים במיקרו עם העגבניות שרי החיות והשעועית נשרפה בחימום במיקרו. המלצרית שדרך אגב היא המלצרית הפחות גרועה שם יודעת שלאחר ה"חימום" הבשר קר מביאה תרוץ והולכת ומלצרית הקינוחים כזאת חוצפנית.מקום כזה בירושלים היה פושט את הרגל עוד לפני שהוא נפתח נ.ב. דווקא העובדה שאין מחירים באתר היא מצוינת, בעקבות האינפלציה המטורפת שישנה היום והאילוץ להעלות מחירים חדשות לבקרים אין אפשרות לעדכן,באתר באותה תדירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
2.0
23/03/08

ביום ג' האחרון היינו במקום. שאלו בכניסה (למעןהפלצנות) האם הזמנו מקום למרות שהמסעדההיתה ריקה והמקום גדול מאוד. האוכל היה סביראבל המחירים גבוהים למדי. אני מצטרף לביקורתקודמת לגבי אי פרסום... מחירים בתפריט האתר.הדבר לא ראוי מקומם וחייב לבוא על תיקונו.לדעתי רצוי שהאתר יחייב את אותן מסעדותפלצניות לפרסם מחירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/03/08

Please can you e mail me and tell me if you are open during Pesach gary.davis@eadlaw.com Thanks

עוד פרטים
הוספת תגובה