נגישות
נגישות

מיתוס - MEATOS ביקורות וחוות דעת - עמוד 10

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

122 ביקורות וחוות דעת על מיתוס

 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/05/07

ישבנו לאכול עיסקית בצהריים. למרות שבאינטרנט מפורסם מחיר של 69 ש"ח הם מחייבים 73 ש"ח. המחיר אינו מצדיק את הארוחה העיסקית. הן המנה העיקרית והן הקינוח קטנים ואינם הולמים את המחיר הגבוה... לארוחה עיסקית. בכלל בכל מה שקשור לכסף נתקלתי כבר מספר פעמים אצלם שהם לא מחזירים את כל העודף מעגלים את המחיר כלפי מעלה- שם קצת ופה קצת ומזה יוצא הרבה. אז שימו לב לכמה מחייבים אתכם במיטוס, המחיר שרשום שם הוא בגדר המלצה בלבד עם סטיות כלפי מעלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
17/04/07

אוכל מדהים, אווירה נינוחה, שירות מפנק ואדיב, במיוחד מקובי המדהים. מקום שכייף לחזור אליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gadi Shoshani - תמונה
Gadi Shoshani 9 ביקורות
4.7
20/02/07

הייתי בהמון מסעדות בעבר. ותמיד אני מזמין אנטריקוט מדיום...אבל היינו במיתוס לחגוג את ה-3 שנים שלנו ביחד ופשוט התאהבתי (במסעדה). יש להם מחשבי כף יד אלחוטיים בשביל לקחת את ההזמנה! לא... סיימנו להגיד את ההזמנה - קיבלנו את השתייה.הזמנו מנות ראשונות קרפצ'יו בקר (מעולה!).פטריות בציפוי פריך עם רוטב פסטו (מעולה!).עיקריות - אנטריקוט 400 גר' עם חתיכת כבד אווז מעל - קצת פספסו את מידת העשייה של הסטייק וחבל, אבל אפילו לא הערתי על זה. הרוטב, הפירה והכבד אווז - מדהים!פילה דג בס עם איזה רוטב לימוני כזה - ממש טעים!קינוח לא לקחנו כי היינו מפוצצים כבר. סה"כ - 285 לזוג לא כולל טיפ ארוחה מדהימה.אגב לא ציינתי - הראשונות הוגשו מייד, לעיקריות חיכינו 20 דק', ומבחינת שירות - כל הזמן שאלו אם צריך משהו, אבל כשיצאו עיקריות - לא שאלו אם אנחנו מרוצים מהמנות.שורה תחתונה - ללכת!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/11/06

אתמול הגעתי עם משפחתי לחגוג יום הולדת. לא הכרנו את המקום לפני כן וזו היתה "הפעם הראשונה". היה כל כך מוצלח שחשוב לי שגם אחרים ידעו. השירות היה מעל ומעבר, המנות טעימות, טריות וגדולות,... המקום נקי ומעוצב, אווריה נעימה. אנחנו בהחלט מאמצים את המקום וממליצים בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/10/06

מ ע ו ל ה - פשוט אין לי מילים.האוכל מצוין, האוירה נעימה, השירות מעולה. היינו 6 ולקחנו מנות ראשונות ומנות עיקריות ומנות אחרונות והכל היה טעים מאוד וממש לא יקר.נהננו מאוד. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לירן ואפרת - תמונה
לירן ואפרת 2 ביקורות
4.3
04/08/06

זוהי הפעם השלישית שאנו במקום ואין מילים לתאר את המיתוס. בפעם הראשונה היינו עם המשפחה של אפרת בחגיגת יום הולדת לאם המשפחה. השירות היה מעולה והאוכל פנטסטי. המנות מוקפדות בצורת ההגשה... ומשביעות לחלוטין.בפעם השניה היינו אפרת ואני ביום השנתיים לחברות שלנו האוכל כמו תמיד היה מעולה אך השירות קצת איכזב. בפעם השלשית זה היה ביום ההולדת שלי השירות והאוכל היו מעולים. תנו לי להמליץ לכם על מנות שאכלנו מנה ראשונה: כנפי עוף ברוטב צ'ילי. מנות עיקריות: מדליוני פילה בקר ודואט אנטריקוט וכבד אווז. ומנה אחרונה: קרפצ'יו אננס... בתיאבון!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
01/08/06

ישבנו קבוצה של 20 אנשים. השירות היה מצויין, מהיר ואדיב, האוכל מע-ולה. סטייק אנטריקוט בדיוק כמו שצריך להיות, גם הסלטים והצ'יפס לא איכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
18/07/06

נורא מכל הבחינות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
17/07/06

פשוט זוועה. אין לי מה לומר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלדה - תמונה
אלדה מבקר מתחיל
4.3
18/05/06

אנו אוכלים במקום הזה פעמיים בשבוע, ארוחה עסקית בצהריים. המנות גדולות, יפות ומאוד טעימות. המלצרים עובדים על רמה, תמיד עם חיוך. האוירה מקסימה.מומלץ מאוד לבקר במקום, המלצות חמות!!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה