נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 7

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

חיהפ - תמונה
חיהפ 39 ביקורות
טעים ומאד יקר.
3.8
15/02/18

האוכל טעים ודי מושקע. קינוחים טעימים וחלקם עשויים במקום. המקום נעים ומושקע. יש חניה. המחירים בשמים! מנת פסטה/לזניה לא גדולה 85_95שח. סלט לא גדול במיוחד 85שח. בקבוק שתיה קטן 14שח. קיוח... 45שח היה מאכזב שלא היה אפילו לחם על חשבון הבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
18/02/2018
מפעל יצרן מוכר למסעדה לזניה בפחות מחצי העלות שעולה לנו לייצרה. המכנה המשותף היחיד בין הלזניות הקנויות שנמכרות ברוב המסעדות לבין הלזניה שאנחנו מכינים הוא השם. ההבדל במשקל ובאיכויות המוצר גורם לטענה בדבר ה"מחיר היקר" להיות לא רלוונטית. הסלט שהזמנתן מורכב מ: עלי חסה סלנובה ללא עלה 1 פגום בטעות ( מחירה יקר מחסה ערבית פי 3 והטעם בהתאם), עגבניות שרי תמר או זברה ( לויקופן גבוה) שאף לא אחת מהן רכה ושנחתכות חצי דקה סמוך להגשה, פטריות טריות שעברו ניקוי אחת אחת עם נייר ולכן אין עליהן שום נקודה שחורה, עגבניות מיובשות , זיתי קלמטה (לא מושחרים..)שנפתחו אחד אחד מטעמי כשרות ובטיחות, קשיו קלוי טרי ובשפע שנחצה אחד אחד מהטעמים הנ"ל, צנוברים טריים שעברו קלייה במקום ובשפע, קוביות בטטה קריספית מטובלת , והרבה גבינת חלומי בציפוי קראסט עדין ורוטב איולי פסטו שמוכן במקום מדי יום. הסלט משביע לגמרי אדם אחד ולכן הוא מוגש ללא לחם. מחירו : 85 ש"ח. קינוחים ייחודיים ומעולים בטעם ב45 ש"ח נראה לנו סביר. המסעדה שלנו בהחלט לא פונה לכולם אלא לאלו שמוכנים להוסיף עוד מעט תשלום עבור הרבה יותר תמורה.
יוסי.ק - תמונה
יוסי.ק מבקר מתחיל
נפלא
5.0
21/12/17

ערכנו אירוע בר מצווה ל 35 מוזמנים והיה פשוט נפלא! אוכל נהדר וטרי מנות גדולות עם חומרי גלם איכותיים וטריים. שירות מצויין של המלצריות וגם של אייל הבעלים והשף. האווירה במסעדה מאוד נעימה... והמחיר סביר לאירועים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tilia - תמונה
Tilia מבקר מתחיל
טעים מאוד ומהנה במיוחד
5.0
10/12/17

מסעדה מיוחדת במינה. שרות מצויין. הבעלים אדיב מאוד ומפנק!!!! הפך לאחד המקומות הקבועים שלנו. אין מילים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
הצלחה
4.8
07/11/17

היינו שלושה לארוחת ערב. לקחנו פטריות ממולאות, גלילות חצילים וסלט ונציה. כמו כן הזמנו מנת פסטה שמשום מה לא נקלטה, דבר שהיה בסופו של דבר לטובתנו. הן הפטריות והן גלילות החצילים היו טעימות... ביותר ונדיבות בכמותן (חלקנו). הסלט זוכה אצלי בציון לשבח על טריות ואיכות. אפשר לחשוב שכל עלה עבר מסדר לפני כניסתו לצלחת. גם כמות התוספות שלו היתה נדיבה מאד. בשלב זה כבר ויתרנו על הפסטה ולקחנו קינוח, מלבן שוקולד, שגם הוא היה מוצלח ביותר. קברנה סוביניון ויניארד ליוה את הארוחה היטב. המחיר לא זול אבל האיכות ניכרת בכל צלחת ובהחלט שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טלי - תמונה
טלי מבקר מתחיל
נפלא!
5.0
21/08/17

סעדנו אני ובן זוגי בבואנו, אווירה רומנטית, שירות מצוין ומהיר, האוכל היה מיוחד, הטעמים נכונים, מוגש במנות נדיבות ובעיקר טעימות. הזמנו סלט ונציה וניוקי סלק וקינחנו בעוגת פאדג' שוקולד חמה... שהזכירה לנו מאוד טעם של סופלה שוקולד מעולה! אהבנו וממליצים בחום (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל שלום - תמונה
מיכאל שלום מבקר מתחיל
חוויה מדהימה , נהננו מאוד!
5.0
20/08/17

אחלה. פעם ראשונה בעקבות המלצות השירות היה עינייני, מהיר ולא מעיק אווירה רגועה ורומנטית, חדר מיוחד לזוגות שלא פגשנו בשום מקום, הכלים, השולחנות, הרצפה והשירותים- הכל מבריק ומצוחצח,... ריח של וניל בחלל המסעדה אבל גולת הכותרת זה האוכל - מושלם, מדוייק, וטעים להפליא( פטריות גבינה, רדיאטורה אלה אוליו פסטו, וטירמיסו) פעם ראשונה במסעדה שכל מנה שהזמנו פגענו בול, נחזור בקרוב, תודה רבה על החוויה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yarin - תמונה
Yarin 2 ביקורות
מסעדה מדהימה
5.0
20/08/17

כל המנות שהזמנו היו מעולות, השירות היה נעים, סבלני וענייני אבל בעיקר התרשמנו מהניקיון. הכלים נוצצים והשולחנות נקיים, ריצפה נקייה והשירותים כמו בבית מלוח חמישה כוכבים. פעם ראשונה שאני... פוגשת בנייר איכותי של חוגלה במסעדה ונרות שמפיצים ריח נעים בשירותים שגם ככה נקיים. היה לי קשה לצאת מהשירותים 😉

עוד פרטים
הוספת תגובה
eeoo - תמונה
eeoo 8 ביקורות
כול מילה מיותרת פשוט מומלץ בחום.....
4.8
14/08/17

המסעדה נעימה ומיוחדת, המנות טעימות להפליא, אווירה רומנטית. אכלנו פוקצ'ה שום ורדיאטורה שמנת, והיה טעים מאוד. כול מילה מיותרת פשוט מומלץ בחום.....

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית לוי - תמונה
רונית לוי מבקר מתחיל
ערב מקסים בבואנו - אוכל ברמה גבוהה מאוד!!
5.0
11/08/17

ערב מקסים בבואנו -פעם ראשונה במקום ובהחלט לא אחרונה , אווירה רגועה ושקטה , הייתי עם עוד חברה, אוכל ברמה מאוד גבוהה , טעמים מדוייקים והכל מאוד טעים , פתחנו בכדורי גבינה שהיו מצויינים... ובעיקריות לקחנו סלט ונציה וקפלצו בטטה - שתי המנות היו מצויינות , הסלט היה עם מרכיבים טריים מאוד ושילוב נכון עם הרוטב , הקפלצו היה מפסטה טרייה ורוטב שמנת שהיה עם טעמים עמוקים -מאוד אהבנו , מומלץ לבקש את תפריט היינות הלכנו על קברנה סוביניון ולא התאכזבנו, מומלץ בחום ,נחזור בהחלט .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ido - תמונה
Ido מבקר מתחיל
יקר ביחס לתמורה
2.3
07/08/17

מחירים מאוד יקרים ביחס לתמורה. למנה ראשונה הזמנו קרפצ'יו סלק. במנה שקיבלנו היו חסרים רכיבים, ובאופן כללי המנה היתה בינונית. גם המנה העיקרית היתה סתמית ויקרה. כמו כן, לקח המון זמן עד... שהמנות הגיעו אלינו. האווירה בסה"כ נחמדה והמלצרים גם כן, אך בשורה התחתונה- יש מקום רב לשיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/08/2017
1.תמחור המנות סביר מאוד ביחס לתמורה. 2. איננו מוציאים מנות עם רכיבים חסרים.( המקרה שלך ידוע לנו. הוסבר לך ע"י המלצרית שלא מצויין בתפריט שהמנה יוצאת עם אגוזי מלך אלא עם צנוברים וכיוון שלא ביקשת אחרת לכן כך יצאה המנה. 3. לא קיימות אצלנו מנות בינוניות או סתמיות. 4. מצויין באותיות גדולות בתחילת התפריט כי ייתכנו עיכובים בהוצאת המנות בשעות עומס כיוון שכל הרכיבים נחתכים ונעשים במקום ולא מוכנים מראש. 5. אין לדעתנו כל מקום לשיפור איכות המנות. בברכה בואנו.