נגישות
נגישות

בואנו-מסעדת ערב איטלקית ביקורות וחוות דעת - עמוד 6

דירוג גולשים

4.5
אוכל
5.0
שירות
4.5
אווירה
5.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

128 ביקורות וחוות דעת על בואנו-מסעדת ערב איטלקית

Inbar - תמונה
Inbar 2 ביקורות
טעים ואיכותי
5.0
24/11/18

וואו מאיפה להתחיל? אחותי עשתה שם אירוע למשפחה. האוכל היה מעולה! חומרי גלם איכותיים, מנות גדולות וטריות, הסלטים, הפסטות, הפיצות והפוקצ'ות היו מעולים והקינוחים- אין מילים! במיוחד קינוח... זברה שמורכב מ3 שכבות של טעם חלומי )אכלתי אותו בפעם אחרת כקינוח אישי. באירוע הוגש כקינוח כוסות( העיצוב של המסעדה יפה, יש מלא חניה בחוץ, השירות סבבה. המחירים מצדיקים את עצמם: המנות גדולות וממש מרגישים את האיכות

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות מבקר מתחיל
מקום שמתאים בול לאירועים קטנים ואיכותיים
5.0
22/11/18

ביום שישי בצהריים ערכנו אירוע קטן במסעדה של אייל לרגל לידת התאומות שלנו :-) מראש אייל סגר איתנו את כל הפינות - סוג תפריט, מחיר לסועד (סביר בהחלט), כמות מבוגרים וילדים, קישוט המקום... ובקשות מיוחדות. היה טעים מאד ( הפסטה עם מילוי הארטישוק למשל), אווירה נעימה שבה אפשר לדבר עם מוזיקה נעימה ברקע, מנות בשפע וקינוחים מגוונים מעוצבים בשוטים. 1 האורחים סיכם את החוויה "לא הייתה מנה אחת שלא היתה לי טעימה!" לחלוטין ממליצה על המסעדה, רעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noga - תמונה
Noga 2 ביקורות
חוויה מיוחדת במינה.
5.0
23/10/18

ביליתי עם חברה בבואנו , מסעדה רומנטית , בעיקר זוגות. הזמנו לזניה וסלט , המנות היו מכובדות , גדולות ומפנקות. הטעמים היו מאוד מדויקים. המסעדה מבריקה כולל השירותים. והשירות יעיל ולא מעיק,... מסעדה מאוד מיוחדת , אהבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד מבקר מתחיל
כדאי
4.8
22/10/18

המסעדה הייתה די מלאה. האוכל היה איכותי ומשביע. הקינוח נהדר. המחיר מעט יקר. השירות היה מצויין. האווירה הייתה נעימה. שווה !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים - תמונה
מרים מבקר מתחיל
השירות מצוין והאוכל אפילו יותר!
4.5
16/10/18

היינו ונהננו ממש!! בעל הבית מקסים ואדיב השירות מהיר, חייכני ולא מעיק והאוכל- מעולה! החומרים טריים, המנות גדולות ומרצות את המחירים, ואין מה לדבר בכלל על הקינוחים הטעימים.. ללא ספק נחזור... שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Hana - תמונה
Hana 19 ביקורות
טעים אבל יקר ללא הצדקה
2.3
03/10/18

הגענו למסעדה לא מאוד מלאה ולמרות זאת השירות היה איטי להחריד. האוכל טעים , בעל נראות טובה, אבל לשלם על סלט בגודל בינוני, אפילו מסלנובה יחד עם מעט עגבניות שרי ופרוסות פטריות 95 ש"ח נשמע... לי ממש לא הוגן. גם קינוח ב- 60 ש"ח נשמע מוגזם, אז כן נהננו ולא לא נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/10/2018
לא קיים אצלנו סלט בגודל בינוני. הסלטים אצלנו גדולים מאוד באופן יחסי. מדוע לא ציינת שחוץ מחסה סלנובה. עגבניות שרי (תמר והרבה !)ופטריות היו עוד "קצת" מרכיבים כמו: 8 פרוסות חלומי עבות מצופות בקראסט (משקל יחסי לסלטים במקום אחר: בערך פי 2 !). זיתי קלמטה, עגבניות מיובשות, מלוא החופן קשיו קלוי, ערימה של ריבועי בטטה קרנץ ורוטב טרי שמוכן מדי יום במקום ללא חומרים משמרים ??? 2. הקינוחים שלנו שנעשים במקום נמכרים ב59 ש"ח כי זה מה שהם שווים. אין במוסים שלנו כלל ביצים ולא גלטין והם נעשים ברמה הכי גבוהה שאפשר. יש לנו קינוחים גם ב35 ש"ח וב49 ש"ח. לא זכור שניסינו לכפות אי פעם על מישהו לקנות קינוח ב59 ש"ח ובכל זאת נמכרים עשרות ביום אז כנראה שיש כאלו שהמחיר ביחס לתמורה כן נראה להם הוגן.
eeoo - תמונה
eeoo 8 ביקורות
בהחלט נחזור
5.0
19/08/18

ישבנו לארוחה משפחתית במסעדה. האוכל היה מצוין והקינוחים "חלומיים". האווירה שלווה ונעימה והשירות מ-צ-ו-י-ן. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליז - תמונה
ליז מבקר מתחיל
מושלמת
5.0
26/07/18

חגגנו לפני שבוע ברית לבננו ברוך ה' הזמנו כ 60 אורחים ,כולם נהנו ושיבחו את האוכל המושלם!!!שהיה בשפע וטעים טעים מנות עשיות היטב חומרי גלם משובחים שירות מצויין ובעל בית אייל שדואג שהכל... יהיה כמו שצריך שמחה שבחרנו לחגוג שם את השימחה שלנו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יוסי וענת - תמונה
יוסי וענת 2 ביקורות
מסעדת ברמה מהטובות ביותר, תמיד נשמח לחזור!
5.0
24/05/18

חגגנו ארוע של 28 איש במסעדה, בעל המסעדה - השף, בן אדם מקסים, נתן תחושה כ"כ טובה לכל אורך ההתנהלות מולו, שלא לדבר על הארוע עצמו. הכל בגישה של לתת את התחושה הכי טובה, בלי התקטננות כמו... בהרבה מהמקומות, האוכל היה הכי טרי שיש, טעים מאד, בשפע, המקום מטופח ונקי, השירות מעולה. קיבלנו מהמשתתפים המון פידבקים מרוצים. שווה כל שקל!! אכלנו שם בעבר כמה פעמים כזוג ותמיד היה מושלם מכל הבחינות! אז ממש תודה. שיחקתם אותה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהרון ושרה - תמונה
אהרון ושרה 2 ביקורות
מקום מושלם!
5.0
23/02/18

עשינו אתמול אירוע ל-30 איש. היה מושלם! הוכל היה טעים טעים. שונה ומיוחד מהחלבי הרגיל. נקי, אסתטי, שירות מעולה, יחס אישי והרבה לב. מקום אינטימי באווירה מיוחדת. מושלם ליקויים קטנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה