נגישות
נגישות

פפרדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על פפרדלה

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
19/10/10

אני עובדת במעבדה בפארק המדע , והמסעדה ממוקמת על כביש ראשי ליד תחנת דלק אבל כשנכנסים לשם האוכל הריחות האוירה השרות הטעמים הכל משכיח את הלחץ של העבודה , הפקק ממול ותחנת הדלק מאחור ואתה... נכנס לאוירה אחרת של הנאה וקולינריה מדהימה .

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
02/09/10

הפסטות מיוצרות במקום וזה ניכר בטעמן הטוב. לא "עובדים עליך" כי המטבח חשוף וניתן לראות הכול - כך שאין להם מה להסתיר. המנות מצוינות למעט "המלצת המלצר" שדווקא לא היתה מדהימה. אז יש אוכל טוב... רק לא תמיד כדאי להסתמך על המלצת המלצר אלא על הטאינסטינקט הקולינרי האישי שלכם :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.3
25/07/10

ישבתי עם חברה לפני מספר ימים והיה ממש מאכזב. כבר ישבנו מספר פעמים בעבר, אני ובעלי והיה מצוין אבל הפעם משהו השתנה לרעה - הרביולי לא טעים כמו פעם והמנה הייתה ממש קטנה ולא השביעה אותי שזה... די מבאס.. (ואני לא ממש אכלנית גדולה, כולה 50 קילו). חבל. מקום ממש חמוד. 

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/07/10

אוכל איטלקי ביתי ואווירה חמימה. הזמנתי פסטה ברוטב בטטה , חציל בלאדי וקינוח של וופל בלגי הנעשה במקום. היה טעים , נעים וזול! אשמח לחזור לבקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
13/04/10

אני ובן זוגי אכלנו היום במסעדה והתאכזבנו מאוד מהמנות, סלט ירקות שראה ימים יפים יותר עם רוטב בלתי מזוהה וחמוץ למדי, פוקצ'ה שנראית כמו לחם עם גבינה צהובה ושלא נדבר על השערה בצלחת הפסטה...... השירות חובבני למדי, נערות צעירות, לא נעימות במיוחד והאוכל סביר מינוס והשירותים שנמצאים מחוץ למסעדה , בכניסה לתחנת הדלק, מריחים כמו שירותים של תחנת דלק ומה שהיה על הרצפה לא עזר בכלל לאווירה... כמובן שלא נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
08/04/10

מסעדה איטלקית קטנה ולא יומרנית. אוכל שגרתי אבל עשוי היטב. מנות מכובדות במחירים שאינם מכבידים על הכיס. השירות חביב מאוד כיאה למקום מהסוג הזה והמסעדה נעימה ולא באווירה מחייבת מדי. כן... מפריע שבתוך המסעדה עצמה יש מעט מקומות (מפריע בעיקר בקיץ כשלא סגור בחוץ) ויותר מזה מפריע שאין במקום מספיק שולחנות "כיפיים" לשבת בהם. אחת מברירות המחדל שלי לארוחת ערב עם בת הזוג כשאין כוח להכין אוכל בבית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
peterfarndon - תמונה
peterfarndon מבקר מתחיל
3.3
21/03/10

השירות הייתה 10! האוכל מאד מאד אכזב אתנו. לא מומלץ. הפסטה כבדה ובדיק. הסלמון עם ריח דגים בני 4 ימים. הרוטב מלא מלא קמח. לא מומלץ!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
shaul - תמונה
shaul מבקר מתחיל
4.7
11/01/10

יצאנו 3 זוגות. הושיבו אותנו בדיינר בפנים. באנו רעבים. חייב לציין שהיה טעים(תטעמו את הקנלוני תרד פשוט מעדן) , משביע ובמחירים ממש נוחים. מלצרית חמודה שירתה אותנו כל הערב עם הרבה חיוך... למרות שהיה ערב עמוס ומלא.. המשיכו כך

עוד פרטים
הוספת תגובה
liat - תמונה
liat 2 ביקורות
4.3
21/12/09

חגגנו ארוע גדול במסעדה. כשהגענו, המקום היה מקושט וערוך- עם תפריט מיוחד לארוע מודפס מראש לכל אחד. למרות שהגשמים של הלילה חלחלו למסעדה, הצוות טיפלבבעיה במהירות ואף אחד מהאורחים לא הרגיש... בכך. השירות היה מצוין- כל בקשה נענתה מיידית. המחירים סבירים מאוד לאוכל מעולה וטעים. האורחים שלנו נהנו מאוד ולא רצו לעזוב. לא נהסס להגיע שוב למסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי 2 ביקורות
2.7
17/11/09

מה הפואנטה במשלוחים אם כל פעם שאני מתקשר אומרים שאין משלוחים????!!

עוד פרטים
הוספת תגובה