נגישות
נגישות

פפרדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על פפרדלה

Ronen Krispil - תמונה
Ronen Krispil 16 ביקורות
פסטה טעימה כל השאר הרבה פחות.
3.0
25/03/14

הפסטה מוצרלה הכי טעימה שאכלתי מעולם!!! עם זאת שירות קצת מאכזב יחסית למחיר שמשלמים (דיי יקר) ובנוסף קבלנו סלט שהוא פשוט לא אכיל- סלט עם חתיכות בטטה ואבוקדו- רק שלא היה אבוקדו והבטטה... הרגישה כאילו היא בושלה לפני שבועיים... אני בטוח אחזור לשם כי פסטה כל כך טעימה לא אכלתי בשום מקום אבל גם בטוח שלא אזמין עוד שום דבר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נע נע - תמונה
נע נע 35 ביקורות
נחמד ביותר
4.0
24/02/14

אני נהנת לשבת שם בכל פעם מחדש. האווירה נעימה. המנות טעימות וגדולות. הקינוחים טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal 2 ביקורות
שני לוי
2.5
09/02/14

בתאריך 6.2.14 פתחנו שולחן בפפרדלה רחובות, 5 נשים רעבות שבאו לאכול ולהנות. לצערי סבלתי מכאבי גרון ושיעולים, וביקשתי מהמלצרית כוס מים חמים. על השולחן לא היה סוכר או תה, כך שלא יכולתי... להפיק משקה חם מכוס המים החמים. פשוט הסברתי למלצרית כי שתיית מים חמים עוזרת לי עם הכאבים. המלצרית "הלכה לבדוק", וחזרה ואמרה "את יכולה להזמין מים עם נענע, זה יעלה לך 8 ש"ח, ופשוט תקבלי מים בלי הנענע". לא, אתם אמיתיים??? 5 נשים באות לפתוח שולחן (כמה מאות שקלים הכנסה למסעדה) ואתם דורשים ממני 8 ש"ח על כוס מים חמים בלי כלום? ממש בושה. אם הייתי לבד, הייתי קמה והולכת ומבהירה לבעל המקום שהוא לא ראוי לשקל ממני...

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveling Cookie - תמונה
The Traveling Cookie 150 ביקורות
תמיד כיף לבוא
4.5
02/12/13

אני מאוד אוהבת את פפרדלה בפארק המדע, זו אחת המסעדות האיטלקיות החביבות עליי בכלל. המנות טובות ומשביעות אם כי לא ענקיות. פנה רוזה, פפרדלה סלמון ושמנת, םוטנסקה, קנלוני, כריכים ופיצות. הכל... טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאווה - תמונה
נאווה 13 ביקורות
מומלצת
4.5
11/09/13

היינו שם לפני כחודשיים לאחר שחיפשנו איפה לאכול באחת עשרה בלילה והמקום היה פשוט מפוצץ! נהנינו מאד מהאוכל וגם מהמחירים המפתיעים של הקאווה- 15 ש״ח. אף אחד כמעט לא מוכר במחיר כזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
zml - תמונה
zml 2 ביקורות
אוכל מעולה אווירה משגעת אבל
4.5
30/06/13

ההמתנה בתור ארוכה מאוד חוץ מזה הכל היה מעולה אוכל טוב שרות מעולה מחיר סביר לחלוטין בקיצור הכל תענוג חוץ מההמתנה על המדרכה באמצע הרחוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
רינת - תמונה
רינת מבקר מתחיל
המלצה חמה על מסעדת פפרדלה
3.0
23/06/13

היינו ביום חמישי במסעדת פפרדלה בת"א היה לנו קופונים. אומנם לקח 20 דקות עד שניגש אלינו מלצר. והיה עמוס ורועש. אבל האוכל...... מדהים שווה את הכל ואין ספק שנחזור לשם. המנות ענקיות... ומפנקות לקחנו 3/4 מנת פסטה הביתה. ובקופון היה שתי כוסות יין, שלקחנו במקומם שתי כוסות קפה קר. והיינו בטוחים שנקבל שני ספלים קטנים, ובמקומם שני כוסות ענקיות של קפה קר עם סירופ שוקולד כוסות של מילקשייק. בלי הקופנים זה קצת יקר אבל שווה. אם רוצים לחגוג זה המקום..

עוד פרטים
הוספת תגובה
הילה - תמונה
הילה 35 ביקורות
כשר ומומלץ
4.8
30/05/13

תפריט מגוון מאוד. הזמנו למנה ראשונה חציל שהיה טעים מאוד וסלט פפרדלה שגם כן היה מוצלח. מהמנות העיקריות אהבתי מאוד את התפוח אדמה המוקרם. לגבי הקינוחים קצת התאכזבתי משום שהמסעדה חלבית ואין... בעיה של כשרות ציפיתי לקצת יותר. אין ספק שאחזור לשם שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית 13 ביקורות
לא משהו
2.5
24/05/13

הייתי עם מס' חברות ביום שני האחרון במסעדה. ישבנו בשולחן מאוד צידי וזה ככה"נ גרם להתייחסות מאוד מועטת מהמלצריות. היינו צריכים לתפוס את לב המלצריות מס' פעמים עד לקבלת החשבון! אני הזמנתי... פוקצ'ת הבית וקיבלתי טוסט גדול ספוג בשמן עם כמה טעימות מסכנות של "מטבלים" (בושה שבכלל קוראים לזה מטבלים). טוסט זה לא פוקצ'ה ולכן אי אפשר גם לקרוא לו כך. למרות זאת עליי לציין כי חברותיי הזמינו פסטות ורביולי ונהנו מאוד. סה"כ מה שהטריד אותי במיוחד זה שפוקצ'ת הבית הייתה למעשה טוסט לא טעים במיוחד וכלל לא פוקצ'ה. להתרחק מהמנה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
talevron - תמונה
talevron 7 ביקורות
שירות מזעזע ואוכל טעים
2.5
11/05/13

השירות הלך והדרדר מהרגע שנכנסו למסעדה. הגענו לחגוג אירוע משמח ונהרס לנו הערב.הגענו ללא הזמנת מקום ולכן ידענו שלא נתאכזב במידה ולא נצליח לשבת. המארחת אמרה שאין מקום או שולחנות פנויים... במסעדה, שהיא לא יודעת מי בחשבון ואין לה מושג כמה זמן נצטרך להמתין. ביקשתי לדבר עם מנהלת המשמרת כדיי שנוכל להחליט אם לחכות או לא ולפתע התגלה שולחן. התיישבנו והזמנו שתי מנות עיקריות ומנה ראשונה. ביקשתי שהמנה הראשונה תצא מספיק זמן לפניי המנות העיקריות ולאחר ביס אחד מהמנה הראשונה (שהייתה אגב מצויינת) הגיעו העיקריות. כמובן שהחזרתי את המנה הראשונה. התחושה שרצו שנלך לא נגמרה כאן- המלצריות בעיקר בכניסה למסעדה, עסוקות בלדבר אחת עם השנייה ועם המארחת ואף אחד לא מגיע לשולחנות להרים כוס מים ריקה למרות שבכלל ביקשנו קנקן משום שהזמנו מנות חריפות. רצינו לשבת בלי לחץ אבל כשישבנו 10 דקות ללא מנות על השולחן ואפילו לא הוצע לנו תפריט קינוחים, הזמנו את החשבון והוא דווקא הגיע מהר מאוד. למרות השירות הבהחלט בזיוני, רצינו להשאיר טיפ (שלא הגיע לכם) אבל גם כשרצינו לבקש פריטה, פשוט לא הגעתם לשולחן. יום שני בערב, המסעדה היתה מלאה והתרוקנה, כך שכשעזבנו בהחלט יכלו לתת לנו שירות הוגן ומינימום לא להרוס לנו את הערב.גרוע מאוד!! לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה