נגישות
נגישות

פפרדלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

64 ביקורות וחוות דעת על פפרדלה

נוי - תמונה
נוי 27 ביקורות
כשר- חלבי- מומלץ!
5.0
01/05/13

נתחיל מזה שהאווירה מדהימה! כשהגעתי לפתח המסעדה מיד הושיבו אותי בשולחן, ומלצרית הגיע לאחר כמה דקות אל השולחן בכדי לקחת הזמנה. אכלתי פסטה רוזה- מצויינת! וסלט יווני (אומנם לא מיוחד) אך... הרוטב היה מעולה. כמו כן, האוכל הגיע ממש מהר. לא יקר בכלל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Maayani - תמונה
Maayani מבקר מתחיל
מומלץ מאוד מאוד!!!
5.0
10/01/13

חגגתי שם במוצא״ש יום הולדת לבני בן השנה. הזמנתי מקומות מראש והכל היה מוכן וחיכה לנו כמו שביקשתי. המקום יפה האווירה מדהימה והאוכל.... יאמיי עושה לי חשק לחזור!! אני רוצה לציין שהזמנתי... עוגת יום הולדת מאייל מאפים טובים (אותם בעלים) לא זולה אבל טעימה בטירוף ושווה כל שקל! הבעלים נחמדים מאוד פינקו אותנו בבקבוקי שמפניה! בקיצור באמת שהייתי חייבת להכנס ולהמליץ. אני וכל ה 25 אורחים שלי נהננו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שאול חיים - תמונה
שאול חיים 2 ביקורות
שאול
5.0
06/12/12

אוכל מצויין שירות מעולה הכול טרי אוירה טובה ונעימה

עוד פרטים
הוספת תגובה
ארי - תמונה
ארי 2 ביקורות
ארוחת ערב
2.5
16/05/12

האוכל בסדר ולא יותר מזה. השרות לא משהו. רב המלצריות היו עסוקות בלפטפט אחת עם השנייה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ורד - תמונה
ורד 4 ביקורות
"פיצה פונגי"
4.5
01/04/12

בהמלצת חברים הגענו לארוחת ערב במוצא"ש. הזמנו רביולי 4 גבינות שהיה טעים מאד ופיצה שנקראת פיצה פונגי עם שמנת ופטריןת ועלים ירוקים שילוב מעניין וטעים מאד. אחלה אוירה מקוים שיצא לנו להיות... באיזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נפתלי בלייך - תמונה
נפתלי בלייך 36 ביקורות
2.3
20/10/11

הגעתי למקום באחד מימי השבוע לארוחת צהרים. למנה ראשונה הוזמן אנטיפסטי, מנה מצויינת וטעימה. מנה עיקרית הוזמנה טריו רביולי ברוטב שמנת ופטריות, מנה טובה ומשביעה אם כי סטנדרטית למדי. המחירים... סבירים, השרות אדיב ומקצועי. לכל מי שאוהב אוכל חלבי או צמחוני המקום מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/02/11

האוכל והשרות היה ממש טוב אין לי כל ספק שאחזור !!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
29/01/11

באתי עם בעלי לחגוג יום הולדת לבעלי וממש נהננו מכל הערב זה התחיל במנות הראשונות שהזמנו, המשיך בעיקריות שממש היו מצוינות ולמרות שהמנות קצת איחרו להגיע היה שווה לחכות. בקינוחים התפנקנו ממש... ואפילו הזמינו אותנו לקינוח על חשבון הבית היה קצת עמוס אבל האווירה היתה נהדרת

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
25/01/11

האוכל בסדר גמור, השירות והיחס לללקוחות דווקא לא. הבאנו עמנו קופון לקינוח שהוצאנו באינטרנט ולא הסכימו לכבד אותו, בגלל שבהדפסה לא ראו את התמונה (!) של הסופלה, ממש כך! אנחנו כבר לא נחזור... לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
04/11/10

אכלתי לפני שבוע אם חברה שלי במסעדה אני אישית אכלתי במסעדות הרבה יותר טובות מזאת לפחות לפי האווירה. חברה שלי נהנתה מאוד מהאוכל היא טוענת שהיה גן עדן והשרות היה עמוס ורועש, אווירה נחמדה.... לי לא כל כך חשוב אולי בנות אוהבות יותר את המקום שיהיה אחלה יום

עוד פרטים
הוספת תגובה