נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 16

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/08/06

המלצרית היתה נחמדה וסבלנית מאוד, הסבירה לנו את התפריט בפרטי פרטים בנעימות ובניחותה.האוכל טעים מאוד. נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
25/07/06

הגענו בערב שישי עם כל המשפחה מהצפון ולמרות שלא הזמנו מקום המארחת עשתה מאמץ ומצאה לנו שולחן בחוץ. המלצר שלנו היה פשוט מקסים ומצחיק, עזר לנו בבחירת המנות למרות שהיינו קצת נודניקים כי... חלקנו צמחונים וחלקנו שומרים כשרות אך לבסוף מצא לכל אחד מאיתנו מנה שתערוב לחיכו. האוכל היה מצויין, השירות נפלא ומכיוון שלא היה קינוח שאינו חלבי המלצר המקסים שלנו פינק אותנו בגלידת סורבה מרעננת וטעימה.מאוד מאוד ממולץ ובפעם הבאה שנהיה בת"א בטוח נחזור לאכול שם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
29/06/06

שוב אני כותב על המסעדה, והפעם להודות להלל ולשבח. לפני כמה חודשים חויתי חוויה לא נעימה במסעדה, כתבתי את הדברים כאן ולהפתעתי כבר לאחר יומיים קיבלתי התייחסות כתובה ממנהל המסעדה, התייחסות... עניינית ורצינית. הגעתי שוב למסעדה ורק שבחים יש לי על הביקור. האוכל היה מצוין והשירות מהמלצרית לא היה יכול להיות טוב יותר, חבל שאני לא זוכר את שמה, מקצועית, מתמצאת במנות ותמיד היתה שהיינו צריכים משהו והאוכל, רביולי סרטנים, מרק יוגורט עיזים, דג בלימון וצלעות בשר ואחר כך קרמשניט וטרטטן, ללקק את האצבעות. תודה למנהל המסעדה אורן על התייחסותו הרצינית והנדיבה למלצרית ובעיקר לשף על האוכל המיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
2.3
10/06/06

נחמד אבל לא יותר מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
31/05/06

הזמנו ארוחת בוקר ל-12 איש, השולחן נערך בצורה נאותה בתוך המסעדה. מורן המלצר - חביב ביותר.מפלס הרעש מחריד, אין אפשרות לדבר אפילו עם היושב לידך.קרוק מדאם שהזמנתי, היה חרוך, החביתה שעליו... היתה שרופה.מיץ תפוזים שהוגש - היה תוסס ועל סף הקלקול (הוחלף לבקשתנו בלי בעיות עם התנצלויות).ארוחת הבוקר "הרגילה" היתה בסיסית ביותר, עם דוגמיות של גבינת קוטג' וגבינה סתמית. אחד המקומות היחידים בעיר שנותן או שתיה חמה או מיץ ולא שניהם (בשביל מחיר מלא!!).ביקשנו שוקו - אין שוקו!! בית קפה שאין בו שוקו, בושה!!הגישו ל-11 איש ולאחרונה הגישו חצי שעה מאוחר יותר. למה? ככה. כשביקשנו להחליף מיץ למים מינרליים - כונס קונסוליום של מנהלי המסעדה ע"מ לאשר זאת (אושר בסוף).חבל, חבל, חבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.3
26/05/06

היה מעולה, כרגיל.השרות מדהים.היה שווה ונשוב בשמחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/05/06

לצערי אני חייב לבוא לכאן ולכתוב שהשירות המקצועי שבימי עברו היה מסימני ההיכר של הבראסרי הפך להיסטוריה. נתקלנו בשרות חובבני ומרושל בסגנון בית קפה. השיא היה כשהסכו"ם המלוכלך מהמנות... הראשונות הורד מהצלחות לשולחן לשימוש חוזר במנות העיקריות כאילו הייתה זאת אחרונת מסעדות הפועלים. מעבר לכך, המנות נחתו על השולחן מגובה רב מהרצוי, הן לצלחות, הן לאוכל ובעיקר לאוזני הסביבה. אף אחד אפילו לא טרח לבוא לשאול בכל מהלך הארוחה אם הכל בסדר. סיימנו מהר ובשקט וברחנו משם. האם זאת מעידה חד פעמית או תחילת השקעיה? לא יודע ואנחנו גם לא חוזרים לשם לבדוק.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי 4 ביקורות
2.0
13/05/06

מאוד התאכזבתי מהביקור האחרון בבראסרי. אולי בשבת אסור להתקרב למקום. את פניינו קיבלה מארחת עם נימוסים של פקידת קבלה בקופת חולים. הדברים לא השתפרו בהמשך. המלצרית ממש הציקה ו"דחפה" על גבול... ההטרדה מנות שלא היינו מעוניינים בהן. המנות האחרונות (שאגב היו מצויינות) הגיעו בצורה סתמית ותמוה כאילו נזרקו על צלחת. האוכל עצמו היה בסדר אבל לא יותר מזה. בסך הכל זאת לא הרמה שהורגלנו אליה במקום זה וציפינו לה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יניב - תמונה
יניב 12 ביקורות
2.0
15/04/06

באנו לבראסרי לארוחת בוקר. למרות שהמסעדה הייתה ריקה למחצה ולמרות שהבטחנו שנסיים בפחות משעתיים (בכל זאת, ארוחת בוקר), התעקשו להושיב אותנו בשולחנות הקטנים ליד הבר שבקושי הכילו את צלחות... הענק של המקום. המלצר התגלה כיאיר וחצוף ("...אתה..יודע מה זה קרוק מאדם?"), הקרוק היה חרוך לעייפה בקצוות שלו אבל אכיל, והחביתה של חברתי הייתה, חביתה. מאה ומשהו שקלים עבור התענוג. להזכירכם, ארוחת בוקר. שווה?

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/04/06

בעיה כרונית 1 בבראסרי...כסאות מלוכלים בקביעות...לרוב מפרורי לחם וזה מבעס,מקבלת אותך מארחת נחמדה לשולחן ערוך למענך אבל אי אפשר לשבת! בביקורי האחרון גם מפית הבד הנעימה אמנם, התיזה אבק... סיבי כותנה שלילכך לי את החולצה. 2 שיפורים קטנים ובראסרי מ"ס 1.

עוד פרטים
הוספת תגובה