נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

תמי - תמונה
תמי 2 ביקורות
4.3
26/03/06

היינו ביום שבת בצהריים - בשעה הכי עמוסה שאפשר. למרות העומס, המסעדה תפקדה להפליא, האוכל היה פשוט נהדר (כל 3 המנות הראושנות שהזמנו ו-4 העיקריות). הקינוחים (4 שונים) הצליחו לסיים בניצחון... מופתי ארוחה מושלמת.המלצרית הייתה פשוט נהדרת, וסייעה להפוך את החוויה לעוד יותר מהנה.באמת התרשמנו לטובה, ועוד נחזור פעמים רבות!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
07/03/06

אני לא עוסק במתן ציונים, אבל התאכזבתי הפעם מהארוחה בברסרי לאחר שחויתי שם כמה ארוחות מוצלחות ,זה אומנם היה מזמן, אז אולי השתן עלה לראש... השולחנות בפנים צפופים מאוד וזה מאפשר לכל סועד... בשכנותך להשתתף באופן פסיבי בשיחה שאתה משוחח עם מי שיושב איתך, בשולחן שלידנו נפלה המפית שעטפה את בקבוק היין על הרצפה ולאחר שהמלצר דרך עליה ושם לב שהיא על הרצפה הוא פשוט הרים אותה ומבלי להחליף אותה ניער אותה ועטף איתה את בקבוק היין. מרק הבצל בעיקר היה מלא החתיכות לחם ומאוד בינוני וסלט החסות עם הגבינה החמה היה טעים, בכניסה הודיעו לנו שנצטרך לסיים את הארוחה תוך שעה ולכן את הקינוח המשכנו במקום אחר שהיה בוא נעים יותר... כמה חבל ומאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
09/02/06

מנות ראשונות טובות.מנה עיקרית - קדירת פירות ים - ממש גרועה!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
10/01/06

הגענו בשבת, אחרי המתנה ארוכה אמרו לנו שיש שולחן פנוי רק לשעה, כי הוא כבר הוזמן מראש. לא היתה לנו בעיה אם זה כי כבר החלטנו מראש איזה מנה אנחנו לוקחים והחלטנו לוותר על הקינוח, בנוסף... המארחת הבטיחה שיקחנו מאיתנו הזמנה בעדיפות. התיישבנו בשעה 13:00 והזמנו באותה דקה כבר את המנות. למרות תחינות למלצרים המנת הגיעו רק ב-13:43 כך שנשאר לנו 17 דק' תמימות להנות מהן. אכלנו בלי חשק וברחנו. ממש אכזבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
29/12/05

הבראסרי אף פעם לא הצטיין בשירות (אלא אם כן אתה סלב ואז כולם רצים ביחד לעמוד בתור ללקק לך את העכוז). אבל אתמול בערב הם פשוט התעלו על עצמם. הוזמן מקום מבעוד מועד לשעה 08:30, כשהגענו... (במועד כמובן) אמרו לי כי עלינו להמתין מספר דקות כי השולחן המיועד עדיין תפוס והם גמרו לאכול ועומדים או טו טו לעזוב. אחרי המתנה לחוצה (שלנו) במשך כ-30 דקות והתנצלויות והסברים מגומגמים מטעם מנהלי המשמרת, הסברתי להם כי ממש לא מעניין אותי מתי השולחן יתפנה, ומן הראוי שאולי יתנו לנו שולחן אחר (היו שולחנות פנויים למכביר) - אחרי המלצה זו - הם הסכימו ברוב טובם להושיב אותנו בשולחן אחר (השעה כבר 09:15) אבל התעלמנו מאיתנו במהלך כ-20 דקות (המסר היה - אל תזמינו ממילא אתם או טו טו עוברים), לאחר שהערנו לצוות שנשמח להזמין - הם הודיעו לנו שעוד מעט יבוא אלינו מלצר וזה לאחר שנעבור מקום. בשעה טובה בשעה 09:40 ישבנו במקום שיועד לנו מראש.כמובן שהיינו עצבניים מאד, הזמנו אוכל אשר היה סביר וממש לא יותר מכך. מה שהכי הפתיע שהצוות לא ראה לנכון אפילו לפצות אותנו במשהו קטן על כל עגמת הנפש אשר נגרמה לנו מהמתנה של שעה ו-20 דקות למקום. אני למקום הזה לא חוזרת אלא אם כן אהיה כוכבת רייטינג.. אתם תשפטו לבד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
22/12/05

הלכנו ביום רביעי בערב עם ציפיות גבוהות אחרי המלצות של חברים. היה זוועה!! הזמנתי סטייק פילה - מדיום, קיבלתי אותו סוליה מצד אחד ולא עשוי מצד שני (איך אפשר?), ביקשתי להחליף - מנהל המשמרת... הסתכל עלי כמו על איזה משוגעת אבל הסכים לעשות לי טובה. אחרי חצי שעה (!) קיבלתי סטייק חדש - צרוב קלות, נוטף דם. קראנו למלצר ואמרנו לו שזה לא מדיום - זה רייר. במקום להתנצל - להציע לשפר ואולי פיצוי הוא קרא למנהל משמרת (תלונות? למנהל!). מנהל המשמרת הגיע הלום עוד יותר ממקודם ובהה בי (מה המשוגעת הזאת רוצה שוב) שאל - אז מה את רוצה? לעשות לך את זה עוד? אמרתי שאני כבר לא רוצה כלום יותר - רק שיקח את זה ממני ושיביא חשבון. הביאו חשבון תוך שתי שניות - מזל, לא חייבו על הסטייק (אבל על כל השאר כמובן שכן). בקיצור - א כ ז ב ה!! לא חוזרת לשם יותר בחיים - וממליצה גם לכם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Moshe - תמונה
Moshe 31 ביקורות
3.3
06/11/05

אכלנו במסעדה ביום שישי בלילה. האוכל טעים מאוד וחלק ממנות התפריט מאוד מקוריות. חסרון: מאד רועש הן מבחינת המוזיקה והן מבחינת רעש הסועדים. לא מומלץ לפגישה שקטה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 4 ביקורות
2.0
24/09/05

נתחיל בעובדה שהמתנו כ-20 דקות בחוץ בעמידה לשולחן שהשמנו מראש. המנות הראשונות והקינוחים היו מצויינים הסטייק סינטה שהומלץ בחום היה מאכז וכך גם מנת העוף ביין שהיתה מזעזעת. השירות היה איטי... מאוד ללא סיבה מוצדקת. בקיצור אם הולכים לשם תזמינו מרק בצל לחם וטארטלטים לקינוח כי את כל שאר המנות יודעים לעשות הרבה יותר טוב במקומות אחרים!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
10/07/05

היינו אתמול בערב בברסארי עם אורחים שהגיעו במיוחד למכבייה מצרפת וארה"ב. המקום היה הומה ועם זאת השירות היה מן הטובים שנתקלתי בהם. אוכל לתאר באריכות על המנות שהיו מצוינות כל אחת, ועל... בקבוק היין שהציע המלצר, שבמהירות חוסל והמתין לבקבוק נוסף. אך גולת הכותרת הייתה השירות. החל במלצר שהאריך והסביר את לאורחיי את כל התפריט באנגלית מצויינת וכלה במנות שהגיעו בזמן הנכון ובקינוחים שקיבלנו על חשבון הבית סתם כי בא להם. (לא פיצוי). אורחיי שמטיילים רבות בעולם טענו כי זה השירות הטוב ביותר שנתקלו בו. תמשיכו ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/07/05

סוף כל סוף חו"ל הגיע לארץ! מרגישים ניו- יורק, אוכלים בצרפת! ארוחת הבוקר על טהרת הטבעיות והאיכות, מיצים טבעיים,לחם מלא (על אמת) ועוד.... חגגתי שם יום הולדת ובאמת נהננו. נשוב... בהקדם.....מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה