נגישות
נגישות

בראסרי ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

173 ביקורות וחוות דעת על בראסרי

 - תמונה
2 ביקורות
2.7
09/07/07

אני צפוני (מצפון הארץ). אהבתי את הארוחות בוקר ביצה עלומה עם וספות ובריזר. בביקורי האחרון אכזבה מוחלטת - ארוחת בוקר היתה סטנדרטית מאכזבת, חביתה עם בצל וסלט שאפילו ילדי יודעים להכין טעים... יותר. בתפריט רק משקה חם או קר כשכל מסעדה מתחילה יודעת להוסיף משקה חם וקר. בקיצור זה לא זה.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eran Mahalu - תמונה
Eran Mahalu 4 ביקורות
3.0
23/06/07

שבת בבוקר, מחכים לשולחן ומציצים אל השולחנות של אלו שכבר זכו לשבת ולהזמין. אחרי כרבע שעה של המתנה נמצא לנו שולחן, ודאגו שיהיה גם מקום לניצן ולעגלה שלה. הזמנו פנקייק שהיה פשוט מטורף. מנה... ענקית של אושר מתוק ורווי קלוריות. הפנקייק הכי טוב שאכלתי בחיי, ואכלתי כמה. נעה הזמינה "קרוקט מאדאם", שזה ביצת עין על טוסט אמנטל ושינקן, שגם היה מושחת להפליא וטעים עד סכנה מוחשית לקצות האצבעות.המנות ענקיות ויכולות בקלות להשביע שניים, והן באות בקונסטלציה של ארוחת בוקר משתלמת שכוללת שתייה חמה וקרה וקוקטייל. פשוט עילוי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יעל - תמונה
יעל 3 ביקורות
3.7
11/06/07

באמת, אבל באמת שזאת אחת המסעדות הטובות ביותר שאכלתי בה.יש לי 4 ילדים וכל אחד מצא לו שם את המנה שלו (למנה ראשונה מרק עוף+אטריות,למנה שנייה המבורגרשניצל)אני מזמינה כל פעם משהו אחר ובעלי... המבורגר / שניצל.בקיצור מסעדה מעולה, הכרתי אותה לראשונה לפני שנתיים שהייתי עם חברה, לקחתי את ילדיי לשם וכולנו התאהבנו. גם טעים וגם נקי. כל אחד ימצא שם את מה שהוא אוהב. נכון,המחירים אכן גבוהים ולמי שאין לו בעיה לצאת עם חשבון של למעלה מ- 250 ש"ח בסיום הארוחה, זה המקום.ותמיד יושב שם איזה מפורסם והילדים מתלהבים. פעם אחת היו נינט ויהודה, פעם אחת ליאור שליין, מנחי ערוץ הילדים ועוד.ובד"כ אנחנו בררנים בענייני מסעדות,ובזאת פשוט התאהבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לוטם - תמונה
לוטם 3 ביקורות
4.7
02/06/07

לכל סיר יש מכסה, נאמר. הברסרי הוא תשובה לכל מי שרוצה אוכל טוב, שירות מקצועי מהשורה הראשונה, אפשרויות לנסות דברים חדשים, ואלכוהול הכי טוב בעיר. אז נכון שמעט צפוף - אבל זה הקונספט של... המקום. צריך כנראה לדעת מתי לבוא, ותמיד כדי להזמין, ואולי להקדים מעט...תנו למקום את הקרדיט, של המסעדה מספר אחת בת"א, כבר לא מעט זמן.הייתי לא פעם ולא פעמיים, ותמיד בקשותי התגשמו.המלצריות החינניות, והמנהלים האדיבים, תמיד הנעימו את האווירה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
24/05/07

מיכל, Take it easy "בראסרי" הוא קונספט מיובא מחו"ל ולא גחמה תל אביבית. קונספט שהוכיח את עצמו במבחן הזמן והיה בדיוק מה שהעיר שלנו הייתה ועדיין צריכה ורוצה. הרעש, הצפיפות והלחץ הם חלק... מהחוויה ש"בראסרי", באשר הוא, אם בפריז, בניו-יורק או בתל-אביב, אמורים לספק. מדובר בצורת בילוי שגאה בסביבה העירונית, שבה היא מתקיימת ושלא מנסה לייצר אווירה מזוייפת, שלווה וכפרית, שמהמשתמע בוודאי הייתה נועמת לך יותר. זכותו של מקום לבחור באופי אחר וזכותו של הקהל להחליט למה הוא מתחבר יותר. תני לציבור קצת קרדיט, בואי נקווה שאת לא היחידה שניחנת בחוש שיפוט.

עוד פרטים
הוספת תגובה
michal - תמונה
michal 10 ביקורות
1.3
21/05/07

מה נסגר עם האנשים בעיר הזאת! תתנתקו רגע מהפוזה ותסתכלו על מה ולמה אתם מבזבזים את מיטב כספכם: אוכל בינוני, אווירה מציקה, רעש של חדר אוכל, עשן ודוחק של שוק! כל זה בשביל טיפה פוזה ותעלם... בזמן הקרוב אם זה לא ישתנה... ככה זה בעיר האכזרית הזאת, היום זה בראסרי מחר זה... השם יודע מי!

עוד פרטים
הוספת תגובה
יהודית - תמונה
יהודית 6 ביקורות
1.7
11/05/07

צפוף אימים ולא מוצא חן בעיני שאם איחרתי בגלל החניה, הסדרנית מתנפלת עלי "אבל היה לכן מקום בשמונה וחצי!!!" כמו גננת זועמת. במקום לקדם את פנינו בברכה. המחסום בין מעשנים ללא מעשנים לא מספיק... ונאלצנו לקום באמצע הארוחה ולהחליף מקום. והאוכל - נו טוב, לא חריג. כוס קפה זעירה שכופה עלינו להזמין עוד כוס בתשלום מלא כמובן, והשאר... רגיל. ורעש אימים מסביב, הוסיפו עוד שולחנות בגלל הלחץ ואי אפשר לזוז! אני לשם לא חוזרת, גם בגלל הצפיפות וגם בגלל היחס של הסדרנית הלא אדיבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.3
28/04/07

היום חגגתי יום הולדת בבראסרי. האוכל מצוין. השרות מצוין. רק חבל שצפוף. מלבד זה ממליצה מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.0
26/04/07

הייתי ביום שישי לארוחת בוקר. ממש לא משהו. צפוף, רועש וגם האוכל בסדר, אבל תו לא (נכון, אופציות מיוחדות, אבל המנות קטנות, לא מושקעות במיוחד וממש לא נפלתי מהכיסא, אולי קצת מכובד הכולסטרול... שנחת עלי). והמחיר? מוגזם לחלוטין!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
22/04/07

אוכל גרוע. כנראה אנשים במדינה הזאת לא מבינים מה המשמעות של אוכל איכותי וטעים. הזמנו סטייק + חזה עוף + מנה של פסטה. הכל היה מאכזב, המחרים סבירים אבל מסעדה ממש גרועה. קיבלתי המלצות רבות... אך ממש לא המציאות.

עוד פרטים
הוספת תגובה