נגישות
נגישות

מסעדות מנצחות עם אווירה נעימה – טעים ונעים!

מחפשים מסעדות עם אווירה נעימה? מצאנו את המסעדות הכי נעימות עם אוכל משובח ובלתי נשכח, תאורה ומוסיקה מדליקים, עיצוב ונוף מסעירים, ניקיון ושירות מדויקים, מצפון ועד דרום!

מגזין REST חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 04/09/2023, 19:40

לוקס, ביסטרו 56, חנדלה, בית קנדינוף, פר דרייר, קפה יהושע ו'האותנטית'  - כולן מסעדות מעולות, עם מנות מיוחדות ומשובחות ואווירה נעימה שתגרום לכם להפוך ללקוח קבוע ומבסוט! צריך לומר שמעבר לאוכל משובח, טרי, עכשווי העשוי ממיטב חומרי הגלם, מסעדה גם חייבת להיות נעימה לנו, כי אחרת לא נרצה לשוב אליה. צריך להיות בה התקלוט המושלם הזה שבין אוכל מושלם ומנות מיוחדות, ניקיון, שרות, מוסיקה, עיצוב, תאורה ותפאורה כדי שנאכל בתאווה ונחזור למקום בשקיקה, עם טעם של עוד, כי אווירה נעימה היא בעצם הכול! בין אם אווירה נעימה היא צעירה, כבדה, רומנטית או פלצנית – העיקר שהיא תהיה נעימה לנו ומושלמת לטעמנו, כי רגע לפני הביס, אנחנו אוכלים עם העיניים ולכן כל פרט קטן משפיע על התיאבון ובגדול. קבלו 7 מסעדות עם אווירה נעימה ואוכל מושלם!

אז מה בעצם הופך מסעדה לנעימה?

כולנו אוהבים לאכול טוב, אוכל משובח, מעולה וטעים שיגרום לנו לרצות ולחזור לאותה מסעדה בדיוק שוב ושוב. אבל, וכאן נכנס ה'אבל' הגדול, כדי ש'נעוף' על מסעדה פלונית, נעריץ את מנותיה ונרצה לבזבז בה את מיטב כספנו והשומנים שלמותנינו, יש כמה פרמטרים בלתי נשכחים שחובה לתת עליהם את הדעת.

מנות ברמה גבוהה – בין אם מדובר במסעדת 'פועלים' או מסעדת גורמה, האוכל חייב להיות ברמה גבוהה, עם סטנדרט גבוה ועשוי ממיטב חומרי הגלם, טרי, איכותי והכי חשוב טעים! כי לא משנה כמה יומרה יש לשף, בסופו של דבר יהיו אלו הטעמים שיחזירו אותנו למסעדה פעם נוספת.

אווירה – בכל מסעדה ולא משנה מה הקונספט שלה, האווירה היא ה'בייסיק' של האוכל, שהרי גם אם האוכל מושלם, אם לא נעים לנו לא נהיה ולא נאכל. המוסיקה, היחס שבין צוות המסעדה אלינו ואחד לשני, העיצוב המזמין, תאורה שמתאימה לסגנון המקום – כשכל אלו נכונים, אנחנו נהיה שם כי מסעדה חייבת להיות מקום שכיף לשבת בו.

ניקיון – ניקיון של מסעדה הוא הדבר הבסיסי והוא זה שלמעשה גם מעיד על הניקיון של המנות שנאכל, הרי 'דודות' תמיד אומרות שאפשר לשפוט את הניקיון של האוכל ע"פ רמת הניקיון בשירותים של המסעדה, והן ממש צודקות. שירותים מצוחצחים, כלי אוכל מבריקים, רצפה שעברה זוגיות טובה על אקונומיקה ותחושה של ניקיון שבא לך ללקק את הרוטב הטעים שנשפך עליה. מספיק שולחן אחד דביק כדי להרוס את חווית האכילה!

שירות - אם כבר אנחנו מוציאים מיטב כספנו, נרצה לקבל שירות מצוין, יעיל וסובלני! צוות שיודע את התפריט בע"פ וידע להמליץ על המנות הנכונות לנו, אדיבות לשאלות המפגרות שלנו וכן, תחושה של בית.

לוקס- כדי לאכול דגים מופלאים עם מוזיקה תוססת באווירה סקסית

מסעדת לוקס, היא מסעדת דגים משובחת ביותר של השף עלאא מוסא והשותף שלו אחמד אסדי, המשלבת בין אוכל מושלם לאווירה של בר תל אביבי היפסטרי עם מוזיקה עדכנית, שתקפיץ אתכם בין מנה למנה. תמצאו כאן שפע של מנות דגים ומנות בשרים, מתובלים ועשויים מושלם עם אומאמי של טעמים שהופכים את בחירת המנות לקשה במיוחד.

לא לוותר על 'קובה עכאויה' ממולאת פירות ים עם ריזוטו עדשים שחורות ושרימפס קריסטל ועל מנת 'בלאגן בשוק עכו' עם  פילה מוסר ים, ריזוטו פריקי עם תרד בר, שעועית ירוקה ועוד הפתעות.

ואל תפספסו את מנת סטייק טונה אדומה העשוי בפלנצ'ה, קרם לבנה תפוזים, שום קונפי ותרד מוקפץ – מנה שהיא עולם מושלם בפני עצמה!

למה נעים? המסעדה בנויה מחלל גדול שבמרכזו יש בר ארוך בו יושבים הסועדים המאושרים וזוללים את המנות המצוינות שיש, לצליל מוזיקה ערבית אלקטרונית. ככל שנוקפות השעות הווליום עולה והמקום נכבש ע"י צעירים שכבר מזמן הבינו שאווירה שמחה, מוסיקה תוססת ומנות סקסיות זה כל מה שצריך!

שעות פתיחה: א' – ה' 12:00-23:00, ו' 12:00–16:00, 18:00–חצות, שבת - 12:00–16:00, 18:00–חצות

ביסטרו 56, בגלל האוכל המעולה, האווירה הרומנטית והשקיעה

ביסטרו 56, יושבת ממש בתוך המרינה היפיפייה של הרצליה על רקע ים, סירות, שקיעות, שפע של רומנטיקה ואוכל מעולה! תמצאו כאן מנות פתיחה מדליקות, מנות עיקריות של בשרים ודגים, המבורגרים, קינוחים משובחים כמו למשל 'ג'אנדויה' - שכבת פייטה לוז קראנצ'ית, קרמו ג'נדויה, ציפוי גלסאז' קרמל וטויל תחרה מוזהב ושפע של מנות מיוחדות שיש רק כאן.

המלצה שלנו היא לא לוותר במנות הראשונות על 'קריספי רול' - נתחי פרגית ובצל מטוגן מוקפצים במעט שומן טלה, תערובת תבליני הבית בבצק פריך עם טחינה, עמבה ותערובת עלים צעירים. ובעיקריות לקחת אנטריקוט ארגנטינאי מיושן במקום 300 גרם, בליווי פלחי תפו"א קריספיים בתערובת תבלינים קריאולים עם ירוקים מוקפצים ורוטב הבית, מעולם הים מומלץ לקחת פילה מוסר ים קריספי סקין - קרם עגבניות מעושנות, קרם תפו"א וכרישה עם סלט עלים.

למה נעים? יש כאן שילוב של אווירה, נוף ואוכל מעולה, כי כשיש מרינה צמודה עם תפאורה של שקיעה וסאונד של ים רגוע, כל שנותר הוא לאכול כמה שיותר ולצפות בוויזואליה על כוס יין מבעבע.

שעות פתיחה: כשר, פתוח בימים א' – ה' 12:00-23:00, שישי סגור, שבת 21:00-23:00

חנדלה, בגלל האווירה של המושב והמנות הנפלאות

אחת המסעדות היותר מדליקות ונעימות שיש בארץ היא ללא ספק חנדלה. עם מיקום משגע במושב גבעת חן, אווירה כפרית ואוכל מצוין -  זה המקום הנכון להיות בו בדייט, במפגש חברים או בארוחה רגועה של סופ"ש עם כל המשפחה. התפריט כולל מנות גדולות ומעולות של פיצות, סלטים, שקשוקות, פסטות ובשרים, המלצה שלנו היא לא לוותר על 'הצלעות של חנדלה' המוגשות במחבת לוהטת עם בצל ועגבנייה צלויים ועל אנטרקוט מיושן ברוטב שמנת פלפלת וברנדי, 'קדירת פירות ים' הכוללת מולים, שרימפס וקלמרי ברוטב שמן זית, עם ארטישוק, עגבניות מיובשות ופסטיס. ועל רקע הנוף כדאי להנות עם 'הפוך' ועוגת ביסקוויטים נהדרת של פעם.

למה נעים? המסעדה מסתתרת בתוך חממות במושב עם חצר גדולה, חוות סוסים ליד ואווירה של מושב. המקום עצמו מעוצב בסטייל עם שולחנות עץ, מלצרים אדיבים וכמובן מנות גדולות וטעימות, זה מקום שאפשר לשבת שעות גם הרבה לאחר הזלילה הגדולה, פשוט על כוס קפה ועוגה מעולה לשיחה קולחת או שתיקה לאחר הזלילה.

כתובת: גבעת ח"ן, 053-9442876

שעות פעילות:  א-ה 9:00-00:00, ו' – 8:30-01:00 ועד אחרון הלקוחות, שבת – 9:00-1:00 ועד אחרון הלקוחות.

בית קנדינוף – אוכל גורמה במבנה עתיק עם אמנות עכשווית

אחת המסעדות הכי נעימות בתל אביב היא בית קנדינוף - מסעדה יפואית-תל אביבית שמביאה את השילוב המנצח הזה שבין אוכל גורמה בניצוחו של השף שמי גולומב, תערוכות מתחלפות, ומבנה שומט לסתות מרוב שהוא מהמם. התפריט מורכב מחומרי גלם טריים ומקומיים, חלקם מגיעים מהגינה הקהילתית הנמצאת בסמוך למסעדה וחלקם משווקי העיר וכל המנות מופלאות ומוקפדות וברמת ביצוע של מישלן.  ואם לא תמהרו להזמין מראש תאלצו לוותר על כל הטוב הזה – בראנץ' מהסרטים, מנות בשר ודגים, סלטים מיוחדים וטארט קמפרי הדרים שיגרום לכם להתאהב...אל תוותרו בשום מצב על שתי מנות מושלמות של שפונדרה ופטוצ'יני חלבונים בבישול ארוך ביין אדום, רכז רימונים, ירקות שורש, פרמזן סטייק דלעת עם אחו בלאנקו וסלסת בצלים שרופים.

למה נעים? המסעדה ממוקמת בתוך מבנה יפהפה ומסתורי בכניסה לעיר העתיקה ביפו, האווירה במקום נעימה, רגועה ועושה חשק לעוד – עוד אוכל, עוד קינוח, עוד דרינק ועוד תערוכות מתחלפות שמוצגות במקום שתוכלו לשוטט בהן לצד הגורמה והעיקר לא ללכת הביתה מרב שזה טוב.

כתובת: הצורפים 14, תל אביב, 03-650-2938

שעות פתיחה: ימים א' – ה' 17:00-23:00, שישי – 11:00 – 16:00, 18:00-23:00, שבת 12:00-23:00

פר דרייר באווירה פריזאית עם מנות מצוינות ובר יין משובח!

פר דרייר היא מסעדת שף צרפתית שמגישה טאפאסים ופירות ים באווירה שמזכירה את רחובותיה הצדדים של פריז. יש כאן שפע של מנות כמו פיצות, סלטים, מנות בשריות כשהכל 'פיין דיינינג' מוגש יפה, נקי, מעוצב ומשדר שילוב של יוקרה ואירופאיות שתמיד עושה טוב לנשמה ותפריט יינות משובח שמעצים את האווירה המושלמת של המקום. אל תוותרו על שרינג של מולים מרינייר לצד פלטת גבינות 180 גרם עם לחם, חמאה וריבת בצל, מנת נקניקיות DELUXE בקר, גאודה ומרגז עם שוקרוט ביתי ופירה ומנת לברק שלם צלוי ביין לבן ועשבי תיבול.

למה נעים? אוכל משובח, אווירה צרפתית שיקית, עיצוב של שולחנות עץ והרבה ירוק שמשרה שלווה על הסועדים, הכל נקי ומזמין וגם האוכל טעים ביותר וכל מה שנשאר זה להתמודד עם ההחלטה הקשה של איזה יין לבחור....

כתובת: בת עמי 7, יפו, 053-9439833

שעות פתיחה: א' – ה' 17:00-1:00, ו' – שבת שעות 11:00 – 1:00

קפה יהושע – שילוב מנצח של אווירה שיקית ומנות מיוחדות ובלתי נשכחות!

קפה יהושע כבר מזמן הפך לשם דבר עבור הירושלמים ותיירי העיר בגלל האווירה שבו, האוכל המשובח, המוסיקה המיקום בשכונת רחביה הציורית ובקיצור בגלל היהושוע שהוא! המקום תמיד מלא, לפעמים אף תזהו שם איש תקשורת או איזה פרופסור שכותב את המחקר הבא שלו, פשוט כי טעים ונעים – ממנת 'הנקניקיות של אלן' -  שלוש נקניקיות בעבודת יד עשויות על הגריל מוגשות עם כרוב כבוש ופירה, ״מינוט-סטייק״ 250 גרם של סינטה עגל המוגש עם רוטב שמנת פטריות והאש בראונס, ועד לסלט ארטישוק וזוקיני עם ארטישוק ואורוגולה מוקפצים בשמן זית, על סלט של זוקיני, עם עגבניות שרי, בצל סגול, חסה, גרעיני דלעת וגבינת פטה, באיולי שמנת חמוצה מוגש עם פרוסת פוקצ'ה ביתית. ושיא השיאים היא הגלידה האיטלקית המיוחדת של המקום שיש רק כאן שמגיעה עם תוספות לבחירה: אגוזים מקורמלים / אפוגטו /טחינה גולמית וסילאן / בואנו קראנץ׳ / שקדים מלוחים – פשוט קחו את כולם!

למה נעים? ביהושוע תמצאו אווירה נעימה של דיינר אמריקאי מצליח שמושך אליו את כל ה'הוז & שמוז', עם אוכל נהדר ומיוחד בשילוב מנצח של מוסיקה, תאורה ועיצוב מדויק. זה מקום שמתאים לשרוץ שעות עם לפטופ, לכתוב את התסריט הבא, להתנשק או לאכול עם המשפחה המורעבת והמורחבת.

כתובת:  עזה 17, ירושלים, 02-5632898

שעות פתיחה: א׳ - ה׳: 08:00 - 00:00, ו' 08:00 - 15:30, שבת: 19:45 - 00:0

האותנטית, באווירה אותנטית וחמימה עם אוכל גורמה מופלא!

'האותנטית' היא מסעדת שף, של השף יקיר מסרטי, שמביא לסועדים מסע קולינרי עולמי עם מנות גורמה  שנעשו מחומרי גל מוקפדים לצד תפריט יינות מובחרים ואווירה משכרת. התפריט כולל שפע של מנות בשרים, דגים, פסטות ומאפים – כולן מיוחדות ומקוריות, מתובלנות היטב ועם טעמים שיש רק כאן! אל תפספסו את הקוסקוס כבש – טאג'ין קוסקוס מרוקאי עם כבש על עצם וירקות שורש, מסאחן עוף  - בצק מחמצת אפוי בטאבון, עוף מפורק, בצל סומק לצד טחינה ומיקס ירוקים ואת 'קדירת הראש' המופלאה בבישול ארוך ולקינוח לאי לימון עם פיסטוק שישאיר אתכם פעורי פה ואושר.

למה נעים? נקי, טרי, 'הוט קוטור', מנות מושלמות בטעמן, שירות אדיב ומקצועי ועיצוב המקום שמרגיש מצד אחד הייתי ומצד שני כמו מלון מסתורי בדובאי – מקום שהוא שילוב מנצח בין נעימות למקצועיות וטעם בלתי מתפשר!

שעות פתיחה: מסעדה כשרה, ימים א' – ה' – 12:00-23:30, יום שישי סגור, שבת 20:30-חצות.

*חלק מן המסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
9
פחות אהבתי
5

כתבות נוספות של אורלי בויום

Newsletter Icon