נגישות
נגישות

ארוחת ראש השנה במסעדה, המנות הנכונות לתחילתה של שנה נפלאה!

דג חלום, פירה מגרה, בשר נהדר ותבשילים מהסרטים;  לכבוד ראש השנה, סידרנו לכם ארוחת חג מהאגדות עם מיטב המנות והמסעדות, כדי שתהיה לכם שנת גורמה משובחת ובלתי נשכחת.

ראש השנה וחגי תשרי חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 19/09/2022, 13:18
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

מכירים את המשפט המפורסם האומר שהשנה שלך תיראה כמו שאתה מתחיל אותה? אז כדי שהיא תיראה יפה, טעימה, מנחמת, מחבקת, מגרה, מלאת ארומות וטעמים ומושלמת בפה, רקחנו עבורכם את מצעד המנות הנכונות לפתיחת השנה החדשה - ארוחת חג שתפתח לכם את הצ'אקרות והמזל ותביא לכם טוב טעם, טיב אוכל ואושר גדול לגוף ולנשמה. העיקר שתהיה לכולנו שנה טובה, חג שמייח ועתיר קלוריות של קולינריה בשיאה.

Villa MARE TLV – ארוחת חג רומנטית על ים ופירותיו

אם חשקתם בארוחת חג לאורה של שקיעה נוגה ורחש הגלים, אזי שווילה מארה תגשים לכם את החלום. עם תפריט עשיר בדגים, פירות ים, בשר ושפע של קוקטיילים, תוכלו לקבל את ראש השנה כהלכתו.

תפריט חג - ארוחת החג כוללת מנות ראשונות, כמו: סלט שוק, פלטת לחמים, מטיאס הולנדי עם תפוחי אדמה, פטה כבד עם ריבת בצל וקרפצ'יו סלק עם סילן. בנגיעות האשכנזיות, יש לכם גפילטע פיש עם חזרת ודג ים בבישול איטי ברוטב עגבניות. בעיקריות -  פרגיות במחבת לוהט, תבשיל בקר עם תפוחי עץ ושזיפים, שוק טלה עם שקדים ובצלים מקורמלים. בקינוחים, יש פטיפורים וסורבה פירות יער, ובשתייה תמצאו מיצים, לימונדה, יין מבעבע וגם תוכלו לבחור איזה קוקטייל טוב.

כמה משלמים?  450 ₪ לסועד

וילה מארה, כתובת: הרברט סמואל 88, תל אביב, 053-9416128

וילה מארה. צילום: עידן גור

 

קולוני גריל – ערב קרניבורי וחגיגי

אין יותר מושלם מלהתחיל את השנה בארוחה קרניבורית שתלבה את היצרים, התשוקה, הרעב והכייף. מדובר במסעדת קצבים, שכולה שירת תוגה לאוהבי הבשר ולקרניבורים בנשמה. ברוח החג, ממתין לכם תפריט עמוס לעייפה במנות משובחות של בשר ונתחים משוישים היטב, שישאירו אתכם חיות טרף.

תפריט חג – התפריט הרגיל שכולו זועק חג. בראשונות, כדאי לקחת את צלחת החציל, פורטבלו, פרנה וקרפצ'יו. בסלטים, חובה לקחת את סלט הפנצלה וסלט הגרגיר לצד סלט קולוני על ירקות וארטישוק. בבשר, פשוט תעמיסו על השולחן כמה שיותר מנות לשרינג מטריף – טומהוק 600 גרם, נתח קצבים, אנטרקוט, אוכף טלה, בייבי צלעות וקבב חיפאי, או פשוט קחו את פלטת המלכים המיועדת לארבעה סועדים וכוללת קצת מכל סוגי הבשר של המקום.

כמה משלמים? עבור פלטת המכלים תשלמו 798 ₪, פלטת עצם תעלה לכם 1100 ₪ ושאר המנות יעלו כעלות התפריט.

קולוני גריל, כתובת: דרך אלנבי 56, חיפה, 053-9376276

קולוני גריל. צילום: גלעד הר שלג

דליקטסן – דליקטסים שיהפכו את החג לדליקטס מושלם

המסעדנים רותי ומתי ברודו יצרו בייקרי של החלומות, עם שפע של דליקטסים מפונפונים וטעימים ואינספור אפשרויות להרכבת ארוחת חג מושלמת שתעשה את אפקט ה"וואו" ויתחילו את השנה ב- FLOW של מנצחים!

תפריט חג - מנות ראשונות וסלטים: 150-200 גרם לסועד. תוכלו לבחור בין אינספור אפשרויות של הז'אנר הזה, כמו למשל: קרפיון ממולא, גפילטע פיש, איקרא לבנה, מרק עוף של סבתא, קרפלך, מרק כרישה, כבד קצוץ, קיגל, רגל קרושה ועוד.

המנות העיקריות כוללות פילה דג/בשר/עוף ללא עצמות - שוקי ברווז עם ניוקי פטריות, תרנגולות ממולאות, צלי בקר, שוק טלה, רוסט סינטה, כרוב ממולא, סלמון ואספרגוס ועוד מטעמים מעולים. בתוספות – קחו כרובית, במיה, סלקים צלויים, צימס, אורז בוכרי ופירה, ובקינוחים - 'עופו' על כמה אופציות, כמו למשל עוגת דבש ולאוונדר, טארט דבש, עוגת גבינה ומוס פרלינה, כדי שכל אחד יקבל את טעמו האהוב.

כמה משלמים? לכל מנה יש את התמחור שלה, שכמובן תלוי במספר המוזמנים. יש גם ארוחות חג עם פיקס פרייס בעלות של 910 ₪ - 1186 ליחידה, אך מומלץ להרכיב בעצמכם ולבוא לאסוף לפני החג.

דליקטסן, כתובת: רוטשילד 48, תל אביב, 03-9681010

צילום: שאטרסטוק

EWA SAFI - ארוחת חג מרוקאית מנחמת ומאושרת

מדובר באחת המסעדות המרוקאיות הטובות שיש כאן, שנוסדה ע"י האחים מיקו ושמעון ברק, שהביאו למטבח את מיטב המאכלים המרוקאים המופלאים, הכוללים: סלטים, תבשילים נדירים בטעמם, בשרים מעולים ועוד מטעמים רבים.

תפריט חג – בראשונות, כדאי לקחת לחם פראנה שנאפה במקום וצלחת חמוצים, מטבוחה ומגש סלטים מרוקאים. בעיקריות – פסטל ים, דג מרוקאי חריף, קציצות דגים של שישי, פסטייה, שקדי עגל בתבלינים, טלה בשזיפים של חג, ולא לשכוח להרים כוסית לשנה חדשה עם אחד המבעבעים שבמקום!

כמה משלמים? ע"פ המחיר בתפריט.

EWA SAFI, כתובת: השחר 8, נווה צדק תל אביב, 054-2533348

EWA SAFI. צילום: דרור ורשבסקי

חיים נלו – ערב חג בסגנון וניחוח רומני

אם בא לכם קבב מושלם, פפנאש מדהים ואוכל רומני כהלכתו, חיים נלו הוא המקום לארוחת ערב ראש השנה שלכם. מדובר במסעדה רומנית ותיקה, שמהווה מקום עלייה לרגל לחובבי המטבח הרומני. המסעדה הוקמה אי אז ב- 1960, ומביאה לכם את מיטב מאכלי העדה – ממליגה, ממולאים, צ'ורבה, איקרה, חציל רומני ועוד.

תפריט חג – בראשונות: חציל רומני, כבד קצוץ, איקרה, פילה מטיאס במרינדה, ולא לוותר על מרק צ'ורבה עם כדורי בשר מושלמים. בעיקריות, תוכלו לבחור מבין מגוון שלם של אפשרויות נהדרות: סטייק פרגית, המבורגר בלחמנייה, ממליגה עם גבינה בולגרית גבינת גאודה וביצת עין, קבב רומני ולא לוותר על מנת הסרמלה (כרוב ממולא) שלא תרצו להפסיק לאכול. בקינוחים – כדאי לחלוק את הפפנאש, הבוואריה ומוס השוקולד עם כולם ו"להחריש" אחת לעצמכם בצד, או מתחת לשולחן.

כמה משלמים? 200 ₪ לסועד.

חיים נלו, כתובת: אילת 11, תל אביב, 053-9444068

חיים נלו. צילום: דרור ורשבסקי

טלביה – ארוחת חג בניחוח אירופאי בסגנון בית המלוכה

ולמי מאיתנו שאוהב ניחוח אירופאי ומאחל לעצמו "בשנה הבאה בבית המלוכה", מסעדת טלביה היא מסעדת שף ובראסרי אירופאי עם שלל מנות מצוינות ומיוחדות ושפע קוקטיילים שיקפיצו אתכם לחו"ל מנטלי בערב החג.

תפריט חג – במנות הראשונות, תוכלו לחגוג עם אויסטרים, איקרה וקרעי חלה אפויים,

פולנטה עם ראגו פטריות, אספרגוס, כמהין, קלמרי עטוף בזעתר, לאבנה, עשבי תיבול, צנונית, זוקיני, כבד קצוץ עם ריבת בצל ושלל מטעמים נוספים. במנות העיקריות, מומלץ להזמין כמה מנות לשולחן לשרינג אירופאי כמובן - צלעות חזיר בבירה ותפוחי גראנד־סמית׳, פירה חרדל, פילה דג ים אפוי, קפלצ'ו ריקוטה ותרד, ריזוטו עדשים שחורות, מנגולד, לימון כבוש, פפרדלה בחמאה לימונית, קרצ'ופי וגבינת בושה וטורנאדו רוסיני ברוטב פריגו.

כמה משלמים? ע"פ המחיר בתפריט.

טלביה, כתובת: שופן 5, ירושלים,  053-9370856

צילום: שאטרסטוק

לרשימת מסעדות פתוחות בראש השנה

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
וילה מארה בת ים בבת ים
053-9370149
דליקטסן בתל אביב
053-9346816
אווה סאפי בתל אביב
055-4318727
חיים נלו  בתל אביב
053-9444068
טלביה בירושלים
053-9370856

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
נויפלד במזרח הרחוק – פנינים מהמטבח ההודי
מאסטר שף – מנת המישלן שהטריפה את המתמודדים
משחקי השף: על מקועקעים ועלעלים
מאסטר שף – משימת מנטורים והדחה קשוחה במיוחד