נגישות
נגישות

אוכל מושחת לקראת ארוחת החג לסולדי הבישול שביניכם!

המארחים מבשלים גרוע? האוכל אפור, עצוב וסיבי? קבלו את הכתבה שתלמד אתכם איך לחמוק מבשלנים לא מוצלחים ולארגן לעצמכם מנות שחיתות לארוחת חג מעולה!

ראש השנה וחגי תשרי חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 19/09/2022, 12:57
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

"איפה תאכלו בחג?" הפכה להיות לאחת השאלות השגורות ביותר בישראל, במיוחד בתקופת החגים הבאה עלינו לטובה. אתם כבר יודעים איפה, וגם יודעים את מדד איכות הקולינריה שתפגשו – לא משהו בלשון המעטה. עוד פעם מרק העוף הדלוח, שנראה כמו ספיחים של מיץ אננס, כבד קצוץ שמרגיש כמו לעוסית של חזיר בר, עוף עם תפוחי אדמה שנרדם על המשמרת ושוב התוספות הגרועות האלה של אורז שנדבק לשיננית שבפה, שעועית עם זיפים של סוס ובשר בקר עם סריגים שנתקעים בנשמה. ואם כל הסבל הזה לא מספיק, אז בסוף עוד מקבלים איזה קומפוט שהגיע מהמאה הקודמת. מצד שני, אין לכם ברירה! הבשלנים הלא מוצלחים כבר הזמינו אתכם לארוחת חג, אתם אישרתם ובכך חרצתם גורלכם הקולינרי לראש השנה. כאן אנחנו נכנסים לתמונה עם גלגל הצלה של ממש – רשימה מנצחת של מיטב ארוחות שחיתות שתאכלו לפני ארוחת החג, כדי להגיע שבעים ומרוצים! מדובר ב-WINWIN SITUATION, שבו המארחים העאלק 'מאסטר שף' מרוצים מעצמם, אתם שבעים ומרוצים ומשחקים אותה קליינטים שלאחר קיצור קיבה ואוכלים 'בקטנה'...

אז רשמו לפניכם, שריינו מקום ויאללה לזלילת החג המשובחת שלפני ארוחת החג המקרטעת!

צילום: שאטרסטוק

על שפעת תירוצים אל מול בשלנים עם פרטנזיה ויוהרה

מעולם לא ראיתי מארח שיודה קבל עם ועולם: 'אני לא יודע לבשל!' למרות שכולנו יודעים שלא הוא ולא תבשיליו יכולים לשמש כחומר לעינויי מחבלים או טיח קירות, אבל בגלל שאין ברירה, סגרנו איתם לארוחת ערב חג. כדי שתבואו שבעים אבל מרוצים, סידרנו לכם כמה תירוצים על מנת שתהיו מגובים לארוחת החג ושהמארחת לא תגניב לכם בטעות לצלחת מנה נוספת של רגל קרושה רוטטת על השולחן ובנשמה.

  • דיאטה – תירוץ קלאסי שמתאים לחודשי החג ותמיד מתקבל בברכה
  • אלרגיה – משפחת האלרגנים לסוגיה היא נפלאה כתירוץ כדי לחמוק מארוחה – גלוטן, גלוקוז, חלב, בוטנים וארנבים. לא משנה מה, כי במלחמה כמו במלחמה, כל האמצעים כשרים. אז תבחרו אלרגיה בהתאם לסוג המנות המוגשות!
  • דייט – ברור לגמרי שכל מארח ומארחת שפויים מבינים את חשיבותו של דייט ופוטנציאל 'הלילה הלבן', שבסופו כמה חשוב שהבטן לא תהיה נפוחה ומלאת גזים. תאדירו את הרגע הזה לפירוט על בראד פיט שמחכה בפאב אפלולי, ואינו מעוניין בנפיחה מלטפת.

ריזוטו סרטנים מהממים באיטליאנו דה לה קוסטה

מסעדה איטלקית משובחת של השף חמודי עוקלה המפגישה בין המטבח הערבי-גלילי שכוללת את מיטב המנות האיטלקיות שחלמתם לקבל – לבין טעמים שמרפררים לארץ המגף עם ארומות מעוררות רעב. פיצות, פסטות טריות, פסטות ממולאות, מאפים, סלטים, דגים ובשרים. הכל מושלם ומוקפד!

ארוחת השחיתות שלכם – בראשונות - טרין פטה כבד, ניוקי ארטישוק ירושלמי, סלקים צלויים ופולנטה. בעיקריות - פסטה קרבונרה עם בייקון טלה, ביצה עלומה, פרמז'ן ופלפל שחור ושיא השיאים של התפריט - 'ריזוטו נירו וסיפוד'; מיקס פירות ים, ביסק סרטנים, אפונת גינה ופרמז'ן. כדאי גם שתיקחו לדרך את אחת הפיצות הטעימות, כדי שתוכלו להגניב ביסים בזמן ארוחת החג המצמררת.

איטליאנו דה לה קוסטה, כתובת: העלייה השנייה 96, חיפה, 053-4247175

צילום: איטליאנו דה לה קוסטה

רול שרימפס מושחת באריא

אריא היא מסעדת שף של השף אריה גומז, בועטת ומצוינת, הכוללת תפריט עשיר ומפונפן שמתאים בדיוק לארוחת שחיתות של ערב החג. תמצאו כאן מנות מיוחדות ועתירות קלוריות של מנות פתיחה ועיקריות, כמו למשל שקדי עגל על קרם ערמונים וכרישה לבנה, ביסק סרטנים כחולים, שרימפס אוזבקי ועוד.

ארוחת השחיתות שלכם – בראשונות - תמנון, סלט קלמארי, כופתא איראני. בעיקריות – הבחירה קשה ביותר, ולכן תיקחו את החזה ברווז ואת הרול שרימפס בלחמניית בריוש מושלמת עם רוטב מוקרם ואכזרי. כמובן שלקינוח, אתם לוקחים את טארט הגבינה והסורבט.

אריא, כתובת: נחלת בנימין 66, תל אביב, 053-9419213

צילום: אריא

המבורגר אגרסיבי וגברי בהדסון

אין ספק שארוחת חג מושלמת חייבת לכלול המבורגר אכזרי, מטורף וטעים כמו שהדסון יודעת להכין ובגדול. הדסון היא מסעדת בשרים משובחת המציגה תפריט עמוס בפירות ים ודגים, בשרים ופירות ים, כשכל המנות מקבלות את ה'טאץ' המקומי של ההדסון המתמחה בשיטות יישון, חיתוך וצלייה משלה.

ארוחת השחיתות שלכם – בראשונות - חלונות נו יורק - סינטה ברוטב טופי יפני, פטריות במחבת ושרימפס בחמאת שום. בעיקריות – פנקו עצמכם בנתח אנטרקוט כפתיח, אבל שיא הארוחה הוא הבורגר “חוק וצ'דר” - 200 גרם של נתחי סטייק, בייקון, צ'דר, כרוב כבוש ביתי ומיונז צ'יפוטלה. בקינוחים - חובה לקחת את פאי הפקאן. ככה תוכלו לחייך למארחת שלכם, כשהיא תשלוף עוגת דבש שנראית כמו לבנת חבלה.

הדסון, כתובת: הברזל 27, רמת החייל תל אביב, 053-4294171

צילום: הדסון

פלטת בשרים מעושנים לארוחת קדם חג מהסרטים ב'זוקו'

מסעדת הבשרים המצליחה 'זוקו' של השף איזי סגל, מציגה את מיטב עולם הבשרים המעושנים עם המבורגרים מיוחדים, בשר אונטריב ועוד הפתעות רבות וטעימות להפליא.

ארוחת השחיתות שלכם – בראשונות תיקחו את צ'יפס הבית, סלט עלים וסלק וסמאש פוטטו מטוגן, בעיקריות - הזמינו את 'פלטת מעושנים' 800 גרם הכוללת: אסאדו, בריסקיט, אונטריב מפורק וצ'וריסוס או את 'פלטת מיקס בשרים קילו' הכוללת: אסאדו מעושן, בריסקיט, אונטריב מעושן ומפורק, אנטרקוט, סינטה או נתח משתנה. בקוקטיילים - לכו על הסילקי סאמר – ג׳ין, מלפפון, סודה, ורדים ולימון חמצמץ, מרענן וקליל.

זוקו, כתובת: שדרות קק"ל 5, קריית אונו, 053-5551028

צילום: זוקו

סופריטו אותנטי ומושלם של 'עזורא'

"עזורא" היא המסעדה הנכונה לאכול בה תבשילי פתיליות לסוגיהם, אוכל ירושלמי אותנטי, מנחם ומושחת משמן, שהקים עזרא (עזורה) שרפלר והפך למקום עלייה לרגל לתיירים מהארץ והעולם. ולא סתם... כל תבשיל כאן הוא לא פחות משלמות, ולכן חובה עליכם לארגן כאן ארוחת שחיתות לקראת ערב החג. כאן תמצאו תבשילי בית טעימים, ולא שאריות יוהרה של מארחת שבטוחה שהיא מינימום 3 כוכבי מישלן.

ארוחת השחיתות שלכם – בראשונות, פשוט חובה לקחת את הממולאים המושלמים של המקום, חומוס עם ביצה ופלאפל ומרק קובה סלק, שהוא פשוט נהדר. בעיקריות – מוסקה, קציצות ברוטב עגבניות והמנה המנצחת של סופריטו בקר עם תפוחי אדמה.

בשתייה, כמה כוסות של לימונעראק ינגישו לכם טוב יותר את ארוחת הסיוטים שבאופק של ערב חג.

עזורא, כתובת: האשכול 4, שוק מחנה יהודה ירושלים, 02-623-5204

צילום: שאטרסטוק

השילוש הקדוש של המבורגר/מילקשייק/ טבעות בצל ב'טרומן אנד קו'

תודו שתמיד חלמתם על מגדל בבל של טבעות בצל מטוגנות, לצד מילקשייק סמיך...

'טרומן אנד קו' הוא דיינר מגניב ביותר, המעוצב ממש כמו אמריקה, עם המון פופ-ארט ועיטורים מדליקים ומיטב מנות אמריקאיות, כמו: המבורגרים, מטוגנים לסוגיהם, כנפיים וכו' כשכל מנה מוגזמת בגודלה בדיוק כמו שאנחנו אוהבים!

ארוחת השחיתות שלכם – בראשונות לכו על כנפיים וסלט קיסר, שנחשב לאחת המנות המצוינות במקום. בהמבורגרים - אל תוותרו על המבורגר כבד אווז וריבת בצל וכמובן נסו את הקריספי צ'יקן, מגדל טבעות בצל, צ'יפס ומילקשייק אגדי - שיסתום אתכם עד למחרת בכייף שלכם.

טרומן אנד קו, כתובת: איירפורט סיטי, 03-979-9922

צילום: שאטרסטוק

שורה תחתונה – הסעודה של טרום הסעודה: אוכלים ארוחות שחיתות של ראש השנה או סוכות באחת המסעדות האלה, ומגיעים שבעים לארוחת החג הבינונית ומטה שמחכה לכם.   

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
הדסון בתל אביב
053-4294171
איטליאנו דה לה קוסטה בחיפה
053-4247175
אריא בתל אביב
053-9419213
טרומן באיירפורט סיטי
053-9441483

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
נויפלד במזרח הרחוק – פנינים מהמטבח ההודי
מאסטר שף – מנת המישלן שהטריפה את המתמודדים
משחקי השף: על מקועקעים ועלעלים
מאסטר שף – משימת מנטורים והדחה קשוחה במיוחד