נגישות
נגישות

יום הפאי – עשר מנות פאי תפוחים בלתי נשכחות

לכבוד יום הפאי הבינלאומי לקטנו עבורכם את עשרת המקומות הכי שווים, המגישים פאי תפוחים מושלם - כדי לציין כראוי, את אחד הימים החשובים בשנה

חדשות האוכל חדשות מהצלחת
אורלי בויום
תאריך פרסום: 12/05/2022, 10:33
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

ב- 13/5 נחגג אחד מהימים החשובים ביותר בשנה הלא הוא יום הפאי הבינלאומי - יום שכולו חגיגה מושחתת. פאי התפוחים הוא קינוח נפוץ בארצנו, כאשר כמעט כל מסעדה ובית קפה שמכבדים את עצמם יכניסו לתפריט ובצדק. אחרי הכל, אין ספק שמדובר בפלא הבריאה - שילוב של חמוץ ומתוק, פרי ובצק, גלידה, קצפת ושמנת – שילובים שהופכים את הפאי למלך הקינוחים הבלתי מעורער. אז לכבוד יום הפאי, אספנו את עשר מנות פאי התפוחים שבאמת, אבל באמת, עושות כבוד למאכל האלים הזה.

לנדוור – גם בגלל שפית יהלומה לוי

מי לא מכיר את רשת בתי הקפה המוצלחת לנדוור שכבר מזמן הפכה לסיפור הצלחה ארצי בניצוחה של השפית יהלומה לוי. בין מנות הבית והקינוחים המצוינים מסתתרת לה אחת ממנות פאי התפוחים הטעימות שתמצאו. פאי התפוחים מוגש על מצע של שברי מרנג לצד גלידת וניל צרפתי, פרוסות תפוח טרי, שוקולד לבן ורוטב פירות יער. מנה שהיא כולה "וואו" אחד גדול לגוף ולנשמה!

קפה לנדוור, פריסה ארצית.

צילום: שאטרסטוק

קפה פאול'ס  - בגלל הטארט טאטן הפריזאי

אם בא לכם פינוקים מתוקים על קפה משובח, פאול'ס הוא התשובה בשבילכם! שלל של עוגות ומאפים טריים ומשובחים ממתינים לכם במקום וביניהם בולט במיוחד הטארט טאטן - שהוא ממש כמו הבן דוד של הפאי, טארט תפוחים וקרמל חם עם ניחוחות של גן עדן פריזאי המוגש לצד שמנת חמוצה. היום שלכם עומד להיראות אחרת. לגמרי.

קפה פאול'ס, יפת 142, יפו.  03-6810143

קקאו – פאי מצית חושים

אם הגעתם לאזור כרמיאל אל תוותרו על קפה וקינוח בקקאו! מעבר לקפה טרי המקום מציע מגוון קינוחים נהדרים וביניהם פאי תפוחים העשוי מבצק פריך ומלית של תפוחים מקורמלים בשילוב טעמים חמצמצים ומתוקים, המוגשים אחר כבוד עם גלידה משובחת. הצ'אקרות הכבויות שלכם עומדות להתעורר.

קקאו, החרושת 15, כרמיאל. 053-9378353

צילום: שאטרסטוק

חנדל'ה – שחיתות פסטורלית

מסעדת חנדל'ה מציגה את השילוב האולטימטיבי שבין אוכל מעולה לקינוחים מושלמים עם אווירה ונוף כפרי וקסום. במקום תמצאו מגוון קינוחים עשירים וגם - פאי תפוחים הגון עם גלידה כמובן. משהו בשילוב הפסטורליה עם הנחמה שבכל ביס, מייצר איזה שקט בלתי מוסבר בנשמה.

חנדל'ה, גבעת חן. 053-9442876

צילום: שאטרסטוק

קפה סשה – פאי תפוחים קלאסי וטעים!

קפה סשה נקרא על שמו של אחד המלחינים הכי גדולים שהיו כאן, סשה ארגוב. ותמצאו בו מנות משובחות לצד מאפים ולחמי בוטיק וקינוחים מצוינים. הקלאסיקות לא זכו סתם כך למעמדן ובקפה סשה, מכבדים את זה. תוכלו לקבל שם פאי תפוחים קלאסי לגמרי. כזה שיזכיר לכם את העוגות 'של פעם', אלו, שטעמן מעורר געגוע תמידי.

קפה סשה, סשה ארגוב 35 רעננה, 053-9381902

ספרינקלס – פאי אמריקאי בשיאו!

ממלכת מתוקים הורסת ומושלמת של שתי השותפות שירה ערן ומישל אלחנני שמציגה עשרות סוגי מתוקים וכמובן - פאי תפוחים אמריקאי. מדובר בפאי תפוחים רך, חמים וטעים עם תפוחים מקורמלים ואפויים למחצה בעלי מרקם נעים במיוחד. קינוח שהוא חובה לכל מעריצי פאי התפוחים.

ספרינקלס, יגאל אלון 94, תל אביב. 054-7044665

קפה תמרה – פאי תפוחים בלתי נסלח

קפה תמרה הפסטורלי הוא בית קפה איטלקי המציע את מיטב המנות האיטלקיות והקינוחים האולטימטיביים וככזה, הוא אינו פוסח כמובן על פאי התפוחים הבלתי נשכח ובלתי נסלח – כי לא תפסיקו לאכול ואף תחזרו בשבילו: קלתית בצק חמאה במילוי קרם שקדים עשיר, תפוחים, קרמל ופרוסות שקדים קלויים כשכל הטוב הזה מגיע עם גלידת וניל משובחת. מי צריך יותר מזה בחיים?

קפה תמרה. הגן הטכנולוגי, ירושלים. 02-992-2392

צילום: שאטרסטוק

קפית - פאי תפוחים כפרי בלב הבוהמה הירושלמית

עוד בבירתנו הנצחית, תמצאו את "קפית" - אחד מבתי הקפה הוותיקים והפופולריים בירושלים שהוקם ב-1987 ומאז ועד היום שומר על אווירה שיקית ואוכל איטלקי גורמה. על המנות הטעימות אמון השף אבי שטייניץ. ב"קפית" תמצאו פאי תפוחים בסגנון כפרי העשוי מבצק פריך, מלית של תפוחים מקורמלים לצד גלידת וניל, פאי נמוך, פריך ומושלם בטעמו ומרקמו.

קפית, עמק רפאים 36, ירושלים. 053-9438321

צילום: שאטרסטוק

דרך הגפן – הדרך אל האושר

לא רחוק משם, שוכנת מסעדת דרך הגפן שבמושב בית זית המציעה מטבח שף ים תיכוני בהשראת המטבח האיטלקי. מעבר למנות הנפלאות תמצאו במקום קינוחים מצוינים וטעימים ובהם פאי תפוחים מתקתק במיוחד ומלא רכות, עסיס וטעמים מופלאים שלא תרצו לחלוק עם איש! הפאי עשוי מבצק פריך, ממולא בקרם שקדים ובתפוחים מקורמלים בקינמון ובציפוי נוגטין שקדים. הפאי מוגש חם ביחד עם כדור גלידת וניל.

דרך הגפן, מושב בית זית, 053-9424605

קופי בר – הפאי שנאפה במשך לילה שלם!

ב"קופי בר" של מתי ורותי ברודו מגישים את מיטב המאפים האמריקאיים כפי שהכירו בשהותם בנו יורק ואולי מ"התפוח הגדול", הם הביאו עמם את קינוח התפוחים האולטימטיבי. פאי התפוחים של הקופי בר, נאפה בחום נמוך משך לילה שלם, כך שהתנור משמש כמו סוג של רחם לתפוחים הנאפים בתוכו, אפופים בריחות קינמון משכרים. אל השולחן, יצירת המופת הזו, תוגש לכם בליווי כדור גלידת וניל מענגת. אסור לפספס.

קופי בר מתמודדת בתחרות המסעדות הכי טובות בישראל. השתתפו, הצביעו ואולי גם תזכו בארוחה זוגית שווה.

קופי בר. יד חרוצים 13, תל אביב, 03-688-9696

צילום: שאטרסטוק

**חלק מהמסעדות המופיעות בכתבה הינן לקוחות rest, אך נבחרו ללא שיקולים מסחריים

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
לנדוור עפולה בעפולה
053-9380603
קקאו בכרמיאל
04-6150595
סשה קפה ברעננה
053-9381902
קפית בירושלים
053-9438321
דרך הגפן בבית זית
053-9424605

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
קפה עוטף באהבה – הפרויקט למען מפוני העוטף
העונה ה-11 של מאסטר שף סוגרת נבחרת והבוחשת מלרלרת
ארוחת ליל סדר במסעדה 2024 – סעודות פסח הכי שוות!
חג ״לפני המצות״ שמח!