נגישות
נגישות
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

3...2...1 HAPPY NEW YEAR!!! סוף סוף הגיע האירוע הכי מדובר ונוצץ של השנה -  חגיגות השנה החדשה, הנובי גוד, הסילבסטר, שכבר מזמן הפך לחגיגה של ממש בארץ. ארוחות רומנטיות בלוקיישנים מסעירים, דילים מפתים עם תפריט סילבסטר עדכני ומפתיע שמיטב השפים רקחו עבורכם, מנות משגעות שיוציאו מכם תשוקה של שנה חדשה ושפע של אופציות מופלאות על קולינריה משובחת. אז רגע לפני, מומלץ לעבור על הדילים הרותחים, לבחור את שאהבה נפשכם ולהזמין מקום כדי שתאכלו את המיטב של מסעדות סילבסטר 2023. מהצפון ועד הדרום, סידרנו לכם את התמהיל המדויק של תפריט סילבסטר מושלם וטעים עם לוקיישן רומנטי ונעים כדי שתהיה לכם נשיקת חצות מדהימה!

דל מאר – שילוב מנצח של דגים מושלמים, נוף מרהיב ורומנטיקה של סילבסטר

גם לצפוניים שבחבורה מגיעה ארוחת סילבסטר מצוינת כפי שתמצאו במסעדת דל-מאר' בה השף עידו מלכין רקח במיוחד לאירוע תפריט עמוס בכל טוב הארץ והחיים.

מה מגישים? תקבלו כאן מנות מטריפות מעולם הדגה והים שיעשו לכם טוב בגוף ובנשמה.

מנה ראשונה – כמיטב המסורת הרומנטית תקבלו למרכז השולחן מנות שמתאימות לשרינג זוגי כמו סלט שרימפס, חציל חם, טרטר דג ים, סשימי.

מנת ביניים-  מוסר ים עם חמאת מיסו, ברוסקטה בויאבז, טונה צרובה עם תמנון על הפלאנצ'ה.

מנה עיקרית – כאן תוכלו לבחור בין מגוון מנות, חלקם יקבעו רק בערב עצמו, כמו למשל פילה בקר או חצי לובסטר ברוטב חמאה.

קינוח – יקבע בערב עצמו - תוכלו לבחור מתוך שפע של מתוקים ומשמינים, אבל היי.. מי סופר קלוריות בסילבסטר הזה?

שתייה – כל שולחן יוכל לבחור בין שתי כוסות יין לשני קוקטיילים כשבין לבין יחולקו מגוון של קוקטיילים על חשבון הבית במהלך הערב כדי לעשות לכם שמייח.

כמה משלמים? 420 ₪ לאדם.

נשיקת חצות כי המסעדה היפה הזו שוכנת במבנה עתיק על צלע הר עם נוף שמשקיף לנמל חיפה ורומנטיקה בשיאה, מעבר ל'סלפי' מנצח בצפון הארץ, ברקע תוכלו להתנשק אל האופק.

דל מאר. כתובת: יפה נוף 99, חיפה, 053-6249366

מנת מולים מוגשת  במסעדת "דל מאר" כחלק מחגיגות סילבסטר 2023 ארוחת סילבסטר מצוינת. צילום: דל מאר

דוניה רוסה – תפריט סילבסטר וזוגיות עם סינטה היפה

מסעדה שהיא כל כולה שירת תודה לבשר ולקרניבוריה. זה המקום הנכון להצפין ולבוא לצפון הארץ עם אווירה מיוחדת, סינטה מפנקת וחיבוק עמוס אמפנדס.

מה מגישים? שפע של מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים, שתייה והכל טעים טעים ומוקפד כשמקבלים הכל לשולחן ואיזה כייף שלא צריך לבחור ואפשר להאביס כיד הבטן.

מנה ראשונה -  לחם הבית הנאפה במקום, ואסיו - רצועת בשר מפורק ברוטב ברביקיו ביתי, סלט סלקסיון - סלט מפנק של ירקות ושקדים ברוטב הדרים וחרדל, קרפצ’יו - רצועות פילה בקר בתיבול שמן זית איכותי, גבינות, אמפנדס - מאפי בצק ממולאים בבשר בקר ותבלינים ארגנטינאיים

מנה עיקרית –סינטה, פילה בקר, אנטרקוט, נתח קצבים בתוספת של אורז או פירה.

קינוח - טראפלס שוקולד משובח, ונילה רוסה - קרם וניל, קראמבל שוקולד ופירות יער, קרמה לה בננה - בננות אפויות עם שברי עוגיות וריבת חלב, בליווי גלידה

שתייה -  יין דוניה רוסה אדום/לבן/רוזה, בירה מחבית, שתיה קלה,  שתיה חמה

כמה משלמים? 600 ₪ לזוג.

נשיקת חצות כי אתם באווירה של צפון, עם ים של שתייה חינמית, קינוחי שוקולד אז מה צריך יותר כדי לקבל נשיקה עוצמתית של סגירת שנה ופתיחת החדשה?

כתובת: עין הוד, 04-954-3777

לה ואקה לוקה – תפריס סילבסטר לקרניבורים רומנטיים

הפעם ה'לה ואקה לוקה' השתגעה לגמרי עם תפריט סילבסטר 2023 מנצח במיוחד הכולל שפע של בשרים משובחים שיטיסו לנשיקת חצות בארגנטינה!

מה מגישים? מדובר בפריט זוגי  הכולל 4 מנות לאורך הארוחה – מנה ראשונה, מנת ביניים, מנה עיקרית וקינוח.

מנה ראשונה תוכלו לבחור שתי מנות כמו למשל: אמפנדה (בשר/פטריות/גבינות/פרגית וצ׳יפוטלה), צ׳וריסו, סלצ׳יצ׳ה (נקניקיות מיוחדות).

מנת ביניים כאן תוכלו לבחור בין מנת קרפצ׳ו פילה בקר או קרפצ׳ו סלק או פטה כבד

מנה עיקרית: חגיגה של גריל בשרים הכולל: אנטריקוט, סינטה ואוכף טלה

בליווי תפו"א מהמדורה וירקות קלויים .

קינוח: קינוח לבחירה של שטרודל תפוחים או טארט לימון או טירמיסו.

מה שותים? שתייה קלה,  2 משקאות לבחירה: יין קברנה סוביניון/שרדונה, פרוסקו, סנגריה, קרלסברג, טובורג, אפרול שפריץ במזיגה חופשית.

כמה משלמים?  350 ש''ח לאדם.

נשיקת חצות כי מה יותר סקסי מנשיקה על רקע בשר אדום ועסיסי שייתן לכם השראה של תאווה...

לה ואקה לוקה  כתובת: מדינת היהודים 60, הרצליה פיתוח, 053-4272383

מנת סטייק בליווי לחם במסעדת "לה ואקה לוקה" שמוגשת כחלק מחגיגות סילבסטר 2023 שירת תודה לבשר ולקרניבוריה. צילום: ואקה לוקה. 

בני הדייג – תפריט סילבסטר מושלם מעולם הים

מסעדת דגים, פירות ים וסושי שממוקמת במקום רומנטי שמתאים בול לארוחת סילבסטר משובחת. בני המתחשב והמוכשר יצר במיוחד עבורכם תפריט סילבסטר מפנק, משביע ומשובח שלמרות השפע שבו ישאיר אתכם מספיק קלילים כדי לטייל על החוף.

מה מגישים? גם כאן התפריט בנוי ממנות פתיחה, מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוח ושתייה עם אופציות רבות לבחירתכם/כן.

פתיחים – תקבלו למרכז השולחן לחמניות חמות מהתנור ,פלטת דגים מלוחים , סלט איקרה, סלט אבוקדו ,פלפל חריף קלוי בשמן זית שום מוגש עם זיתים שחורים

מרוקאים ועוד מגוון ענק של סלטי הבית.

מנה ראשונה  - תבחרו בין טרטר דג לבן, קרפצ'יו דג סלמון בשמן זית, סשימי סלמון ברוטב אסיאתי, פסטיבל פטריות על האש ברוטב טריאקי ושומשום קלוי, קוביות סלמון ברוטב טריאקי או ברוטב טחינה בתנור, קבב לוקוס מוגש על מצע טחינה ומדבוקה.

מנה עיקרית – דגים, פירות ים או בשרים ע"פ בחירתכם.

קינוח -  שתיה חמה וקינוח זוגי מפנק של קרם בורלה פיסטוק או קרמבל תותים ומסקרפונה

שתייה – צ'ייסרים על חשבון הבית בכל שעה עגולה, בקבוק שמפנייה לכל שולחן.

כמה  משלמים? 350 ₪ לסועד

נשיקת חצות כי יש במקום מוזיקה ודיג'י שיכניסו אתכם לאווירה המיוחדת הזו וגם רקדנית בטן שתשחרר אתכם מהתקיעות המנטאלית וכמובן הים עצמו שנמצא במרחק נגיעה ומחכה לנשיקה הבאה..

בני הדייג. כתובת: יורדי הסירה 1, תל אביב, 053-9444154

סושי וסשימי מוגשים במסעדת "בני הדייג" כחלק מחגיגות סילבסטר 2023 רומנטיקה. צילום: בני הדייג

וילה מארה – תפריט שף בסגנון שרינג שקולע בול לתחילתה של שנה

יש המון מסעדות רומנטיות במרכז אבל כאן תמצאו תפריט ים תיכוני מושקע לכבוד השנה החדשה עם אלכוהול חופשי, תפריט שרינג עשיר ומשובח, די ג'י וריקודים עד אור הבוקר. ואם כל הטוב הזה לא מספיק לכם אז גם תמצאו כאן מתנות שמחכות לכם מתחת לעץ האשוח ועוד הפתעות שתגלו רק בליל הסילבסטר עצמו. וכמובן, ים של אוכל..

מה מגישים? התפריט מורכב מבופה, מנות ראשונות, מנות עיקריות, קינוח וים של אלכוהול.

בופה – מוגש כשרינג של שרימפס טמפורה עם צ'אטני מנגו, טוסטונים עם שתייה חריפה בהכנה ביתית, גבינת קממבר עם תותים, קיר רואיל עם פירות יער

מנה ראשונה – פטה כבד עם ריבת בצל, פלטת ירקות העונה, ויטלו טונטו, גרבלקס עם לביבות תפוחי אדמה ומקרל, טארטלטים עם גיבנה רכה וקוויאר אדום, סלסלת לחמים, סלט מלאבי מסורתי עם מטיאס וסלק, סלט אוליבייה, סלט קיסר עם אווז מעושן.

מנה עיקרית – ביף סטרוגונוף עם פילה בקר, פסטלים עבודת יד עם גבינת סולוגוני עשויים על האש, דניס על ריזוטו, סקלופיני עוף במילוי ברווז מעושן, שוק טלה על שיפוד ענק.

קינוח – קינוחים מסתובבים, תותים עם שמנת מתוקה.

שתייה – אלכוהול כמו יין אדום/לבן/מבעבע צרפתי ופונץ' חגיגי.

כמה משלמים? 550 ₪ לאדם ל-75 ראשונים אח"כ עולה ל- 700 ₪, אז מהרו להזמין מקום.

נשיקת חצות כי האלכוהול כבר זורם בוורידים, האוכל הטעים כבר התמזג וכל שנותר הוא לרדת לחוף הים ולהתנשק לצליל הגלים.

וילה מארה. כתובת: הרברט סמואל 88, תל אביב,  053-9416128

מנת פירות ים מוגשת בצלחת לבנה במסעדת "וילה מארה" תפריט ים תיכוני מושקע. צילום: וילה מארה.

התרנגול הכחול כדי לאכול בגדול עם רומנטיקה שרק שאול יכול

כיאה לתרנגול שיוצא אתכם לדייט, התרנגול הכחול היא אחת המסעדות הרומנטיות הנכונות לאכול בהן בסילבסטר עם תפריט מעניין בניצוחו של השף שאול בן אדרת.

פיוז'ן שלם של אווירה, ארומה, חומרי גלם שמתלכדים לכדי חגיגת שנה חדשה מוש...

מה מגישים? הארוחה בנויה ממנות פתיחה לשרינג, מנות ראשונות, עיקריות, קינוחים וכל זה לצלילי הדיג'י שיעשה לכם נעים באוזן בסמן הביס המדליק.

מנות פתיחה -  מוגשות למרכז שולחן וכוללות: לחם הבית, ממרח עגבניות מיובשות, זעתר, זיתים מתובלים ואיולי מעושן, סלט עשבי תיבול, מסבחה ארטישוק, ארטישוקים צלויים וצנוברים.

מנה ראשונה – תתקשו לבחור מבין כל האופציות הטעימות שיש כאן: ריזוטו סוגי פטריות, טורטליני אסאדו, קדרת שקדי עגל עם ירוקת שורש וציר בקר, טרטר טונה ואבוקדו עם ג'ינג'ר וקויאר שחור.

מנה עיקרית - מנה לבחירה לכל אורח: פולנטת תירס טרי עם אספרגוס, פטריות, זוקיני, קרם תרד וכמהין, סופלקי - שיפוד פרגית ושומן כבש, צזיקי/טחינה פיתה גירוס וסלט עשבי תיבול, ספריבס טלה בברביקיו מעושן, בטטה, דלעת ותפוחי אדמה צלויים,

פילה ברולה בדבש עם דוקסל פטריות וערמונים, שרימפס בחמאת רוקפור, פילה מוסר ים בציפוי פרג על קרם דלעת, מאסמן קארי (טבעוני) עם חציל, דלעת ובטטה אפויים, טופו ותבלינים חמים.

קינוח - ברולה פיסטוק, מלפיי מסקרפונה פירות יער ודובדבני אמרנה

שתייה – קאווה ולמברוסקו ללא הגבלה.

כמה משלמים?  סבב ראשון - 18:30-20:45 - עלות לאורח - 350 ₪ והשולחן יהיה לרשותכם לשעתיים משעת ההזמנה. סבב שני- 21:00-23:30 - עלות לאורח - 480 ₪.

נשיקת חצות כי הלמברוסקו ישלוט בכם, המנה העיקרית תלטף אתכם, הקינוח יעיף אתכם ובחצות כבר תהיו מלאי אהבה עולמית ושאיפה רומנטית.

התרנגול הכחול כתובת: ניסים אלוני 10, תל אביב, 053-9426841

השף שאול בן אדרת אוחז בנתח בשר במסעדת ב"תרנגול הכחול" השף שאול אדרת. צילום: התרנגול הכחול

המקדש – סילבסטר במסעדת שף מלאת תשוקה וצריבת רגשות

מסעדת השף ה"מקדש" מנפיקה לנו אוכל גורמה וייחודי שלא תמצאו במקום אחר הכולל מנות בשריות המוגשות לשולחם על אבני בזלת, לצד מנות תוצרת בישול מולקולרי, שאם לא טעמתם מעולם אז הגיע הזמן.

מה מגישים? תפריט הסילבסטר כאן בנוי בצורה קצת שונה ומבוסס על תפריט טעימות זוגי של עשר מנות המוגשות למרכז השולחן כולל מנות ראשונות, עיקריות, קינוח וגם מנות שכל תפקידן זה לרענן את החיך שלכם ולהכין אתכם לטרף הבא.

תמצאו כאן מנות כמו למשל טורטליני בעבודת יד במילוי ארטישוק ירושלמי, חזה אווז עם דבש מקורמל, שוק אווז בעישון עצי חרוב עם ריבת יוזו, פירה סלרי, אסאדו בבישול ארוך עם ירקות שורש ובקיצור מגוון מנות שעושות חשק לחיות פשוט כי הן מושלמות ומקוריות.

כמה משלמים? 350 ₪ לסועד.

נשיקת חצות כי במקרה של המקדש המנות נוטפות סקסיות וחושניות, וכי הן חצופות כמו כל הלילה הזה שיוביל אתכם לנשיקה המיוחלת.

המקדש. כתובת: הפסגות 9, פתח תקווה, 053-6112621

מנת עוף ופירה מוגשת במסעדת ה"מקדש"כחלק מחגיגות סילבסטר 2023 אוכל גורמה וייחודי. צילום: המקדש

זוקו – אוכל לסילבסטר עם בשרים מעושנים וקינוחים חצופים

אם בא לכם סילבסטר 2023 רומנטי ומלא בשרים מעושנים ומשובחים, זוקו זה המקום! בשרים מובחרים של השף איזידור סגל, בירה מקומית וערב שכולו שכרה ובליסה כיאה לפתיחתה של שנה חדשה.

מה מגישים? תפריט זוגי הכולל ארוחה שלמה ומנצחת של שלל בשרים מפתיעים וקינוחים שישאירו לכם טעם של עוד ומחשבה על מידה נוספת בג'ינס.

מנה ראשונה- סוכריית אסאדו, סלט עגבניות, דונאר סלט קצוץ עם טחינה ולחם הבית.

מנה עיקרית – סינטה או אנטרקוט לבחירתכם, גרטן תפוחי אדמה וסלט עלים להשתקת המצפון.

קינוח – מיקס של קינוחים שתגלו רק בליל השנה החדשה כדי שלא נהרוס לכם את ההפתעה.

כמה משלמים? 590 ₪ לזוג.

נשיקת חצות כי לאורך כל הדרך פמפמו לכם שרינג בצלחות, האווירה מתחממת, העיניים בוערות ועם ספירת השניות שתוביל אתכם לחצות כבר תנחתו אחד על השני, רגע לפני הקינוח הבא.

זוקו. כתובת: שדרות קק"ל 5, קריית אונו, 053-5551028

מנת בשרים מוגשת במסעדת הזוקו לקראת השנה האזרחית החדשה בשרים משובחים. צילום: זוקו

מסעדות לסילבסטר? לרשימה המלאה הקליקו כאן >> 

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
התרנגול הכחול בתל אביב
053-9426841
בני הדייג תל אביב בתל אביב
053-9444154
del mar בחיפה
053-6249366
לה ואקה לוקה הרצליה בהרצליה
הזמנת שולחן
053-4272383
וילה מארה TLV בתל אביב
053-9416128
המקדש בפתח תקווה
053-6112621

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
אוכל מוכן לפסח 2024 – על האוכל הכי מומלץ בלי מאמץ
איפה אוכלים בחול המועד פסח 2024? מסעדות כשרות ומומלצות
פורים 2024 – מצעד משלוחי המנות הגדול
המסעדות המומלצות לחורף 2024: מלחמה ומנות מנחמות
וולנטיין דיי 2024 – מסעדות מומלצות לדייט ראשון
דרום אדום 2024 דווקא השנה – המסעדות המומלצות
מסעדות שחוזרות לשגרה בצל הלחימה
מסעדות חדשות שנפתחו בזמן המלחמה
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון