נגישות
נגישות

מסעדות מומלצות בקריות והסביבה

מארזי פיקניק מרשרשים, דיינר אמריקאי מפתיע והמון אופציות איטלקיות מרעננות – סיור קולינרי באזור הקריות שהצליח להפתיע אותנו ולגרום לנו להבין שיש כאן וויב קולינרי של ממש

מסעדות בצפון המסעדות של rest
מערכת  zap rest
תאריך פרסום: 20/08/2021, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

האמת? הופתענו. באנו לסיור קולינרי (וירטואלי) בקריות והסביבה, ציפינו לשמוע על מקומות טובים, מסעדות שוות ומשלוחים מפנקים אבל לא חשבנו לצאת מהקופסה עד כדי כך. הגענו עם חשיבה מקובעת יחסית על סטייל סולידי שלא יצליח להפתיע אותנו, ונחשפנו לחשיבה סופר יצירתית, השקעה בפרטים הגדולים והקטנים, ומעל הכול אהבה לאוכל ואנשים שמנצחת כל סטיגמה, ומספקת פוד ברמה הכי גבוהה שיש. נמצאים באזור הקריות? הרווחתם!

מסעדות מומלצות בקריות והסביבה

 עוד חגיגה לעיניים מבית רפאלו. צילום: באדיבות המקום

מסעדות מומלצות בקריית מוצקין

אוסישקין

מארזי הפיקניק ומגשי האירוח הפכו לחלק בלתי נפרד מרשימת הבילויים המצומצמת שנכפתה עלינו בשנה האחרונה, בעיקר בתקופות הסגרים הזכורות לא לטוב. הפארקים הומרו למסעדות וכיכרות העיר התמלאו במגשים מרשרשים וסלים מלאים כל טוב. הקונספט של 'אוסישקין' לקח את כל זה צעד או שניים קדימה ומאפשר לכם לייצר בסלון הביתי ובכל מקום שתבחרו, אירוע קולינרי מושלם, עם מגשי אירוח לאירועים, שולחנות שוק ומגוון רחב של קונספטים מותאמים אישית לחגיגה שלכם.

אוסישקין, או בשמו השני, Art food פעיל גם במתכונת טייק אווי של ארוחות בוקר, כריכים ונשנושים ובעיקר, במתכונת משלוחים שמתמקדת כאמור בבילוי עשיר כולל כל האקססוריז כמו סלסלות ומפות לפיקניק. מארזי ארוחות הבוקר כוללים מגוון אופציות בהתאם לכמות הסועדים. מה שבטוח, לא משנה באיזו שעה קיבלתם את המשלוח, רעבים לא תהיו ביום הזה. אם אתם בכל זאת חוששים, תוסיפו את מיקס בורקס הבית שמגיע עם ביצים קשות, טחינה וכדורי לבנה.

להזמנת משלוח מאוסישקין<

אוסישקין- Art food - אוסישקין 30, קריית מוצקין, 0539348067

 ווג'י בורגר של KISS. צילום: באדיבות המקום

קיס – KISS

הקציצה הכי פופולרית לא פוסחת על הקריות והכי קרוב למקור שאפשר. כניסה למסעדת KISS או בעצם, דיינר KISS, תיקח אתכם בן רגע במנהרת הזמן לשנות ה-50 עם המוזיקה, העיצוב והסטייל הכללי. מגוון של מנות פיוז'ן לצד קציצות המבורגרים שמתחרות ביניהן במדד שחיתות קשוח במיוחד. תבואו רעבים בהקשר הזה, זו הרבה יותר מהמלצה או בקשה. למעשה, בואו להתפרע, היא ההכוונה הכי מדויקת ויעילה שאנחנו יכולים לספק לכם רגע לפני שאתם צוללים למאה הקודמת נוטפת הרטבים.

תוכלו להזמין את אמריקה בתפארתה אליכם הביתה עם משלוחים מהירים בכל אזור הקריות. מה תזמינו? נתחיל מהעיקר, יש לכם צ'יז בורגר, קריספי צ'יקן או ווג'י בורגר שמגיע עם רוקט, גבינת בושה צלויה, אגוזי מלך, דבש ובצל מוחמץ. יאמייי. ממליצים להעיף מבט על הראשונות המפתיעות עם שילובים מעוררי תיאבון כמו כנפיים ברוטב גבינתי או פרוסות קורנישון בציפוי פאנקו. כמובן תוכלו למצוא מגוון POTATOES לצד קוקטיילים צבעוניים. יותר אמריקה מזה, נשתגע.

קיס - KISS - שדרות גושן 1, קריית מוצקין, 0537106403

 לחיי איטליה בקריות. רפאלו. צילום: באדיבות המקום

מסעדות מומלצות בקריית ביאליק 

רפאלו

סניף קריון של רשת רפאלו מהווה את הגרסה הכשרה והחלבית של הרשת האיטלקית הכי מזוהה עם אזור הצפון. המסעדה נמצאת בקניון הקריון ומגישה את כל הקלאסיקות של הרשת, מינוס הבשר. הפוקוס עושה רק טוב עם הצעות מרהיבות ותפריט ענק שמשתלב בכל שעות היום החל מארוחות בוקר, צהריים וערב לצד דגים, פסטות ופיצות שבאות בטוב בכל הרכב. בשעות הצהריים תוכלו ליהנות מתפריט עסקיות, 10% הנחה על כל התפריט.

בואו נדבר רגע על הקינוחים  - רפרוף מהיר בתפריט מסגיר את כל החשודים הקלאסיים של המטבח האיטלקי, ברולה פיסטוק לצד נוטלה לצד עוגת גבינה. אל תסתפקו בכותרות, כי הפרטים הקטנים כאן הם החשובים באמת. גבינה אפויה בציפוי שמנת חמוצה ואבקת סוכר עם דובדבני אמרנה, נשמע ומרגיש הרבה הרבה יותר, לא? ולא נסגיר את האחרים. בואו ותראו מופתעים.

רפאלו קריית ביאליק - דרך עכו 192, קניון הקריון, קריית ביאליק, 0539443377

קפה קפה

עדיין בקניון, עדיין רעבים. את רשת 'קפה קפה' אין צורך להציג. את שירות המשלוחים של הסניף הקרייתי, ראוי ומומלץ להציג ולפרט כמה שיותר. המסעדה ארזה את כל הקלאסיקות המוכרות ושדרגה אותן למשלוח מושלם שתמיד כיף לקבל. המשלוחים פעילים עד השעה 20:00, כך שאם פספסתם את הפסטות של הצהריים, יש לכם את ההמבורגר של הערב. ברור שאנחנו מתבלבלים, במשלוחים עסקינן אז האחריות כולה עליכם, תאכלו מה שאתם רוצים מתי שאתם רוצים. מה שבטוח, תמיד תעיפו מבט לגזרת הקינוחים.

קפה קפה מציעה קולקציית כריכים למתקדמים. אז התקדמנו ומצאנו כריך חזה עוף במרינדה ים תיכונית עם איולי שיפקה, סלופי ג'ו עם רצועות קורנביף והמבורגר עגל מוקקפצים עם המון ירקות וטורטייה עוף עם פטריות ועוד עלים ירוקים. משלוחים בכל אזור הקריות. לא הולכים לישון רעבים. נקודה.

להזמנת משלוח מקפה קפה, קריית ביאליק

קפה קפה קריון - דרך עכו 192, קריית ביאליק, 048764100

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה
קיס - KISS בקריית מוצקין
053-7106403
אוסישקין- Art food בקריית מוצקין
053-9348067
רפאלו קריית ביאליק בקריית ביאליק
053-9443377

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
ביסטרו 56: הנאה מאוכל, נוף קסום ואווירה קסומה
מסעדת השף M37 - המסעדה שלא תרצו לפספס
פורטו – מטבח ים תיכוני: אווירה נעימה ואוכל משובח
סוהו: אסיאתית אמיתית ראשון לציון
חדש ומלוח: אנין  המסעדה החמה של ים המלח נפתחה
מה נשים אוהבות לאכול? המסעדות המושלמות לערב נשים
קינוחי שוקולד מומלצים בעוטף ובצפון
מונא - ביסטרו ירושלמי אלגנטי
מוסד ליד הים - מועדון ארוחת בוקר
ברונו מארס בפארק הירקון – איפה אוכלים?
מסעדת הפופ אפ שולחן גלילי: ממטעמי המטבח הערבי
אדלינה - כשהמטבח הספרדי פגש את הגליל המערבי