נגישות
נגישות

נפלאות הגחלים והטאבון: גריל בר בירושלים מתחדשת

גם מסעדה ותיקה צריכה לדעת מתי לרענן מצברים - גריל בר הירושלמית הוסיפה לתפריט מאפים לוהטים ומתחדשת במתחם אירועים כשר לחובבי בשרים מושבעים

מסעדות בירושלים המסעדות של rest
נעם פרל
תאריך פרסום: 11/02/2019, 0:00
  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email

גריל בר ירושלים (צילום: באדיבות המקום) תפריט בשרים עשיר וטרי. גריל בר (צילום: באדיבות המקום)

כל מי שביקר בירושלים אפילו פעם אחת, כבר הספיק להבין שמדובר במעצמת אוכל. הירושלמים אוהבים לאכול ולאכול טוב. בירושלים תוכלו למצוא אוכל מכל גווני הקשת והפעם, בחרנו לעדכן על חידושים במסעדת גריל בר - לאוהבי הבשר ולא רק, יחד עם עוד חדשות טובות: מחפשים מקום מקורי לערוך בו אירוע פרטי? מצאנו בשבילכם יופי של אפשרות.

כבר 14 שנים שמסעדת גריל בר ברחוב הסורג מאכילה קרניבורים למיניהם, אך היא אינה קופאת על השמרים. המסעדה מתאפיינת בבשרים טובים מאוד, כשרות מהודרת, בכ-15 סלטים איכותיים אשר מוכנים בעבודת יד יום יום, בפיתות עשויות עבודת יד בטאבון וכעת, היא מתחדשת גם במאפים חדשים מהטאבון ולראשונה גם מתחם חדש לאירועים.

מעבר לפיתות המפורסמות שלהם, המוכנות בעבודת יד, החלו להגיש בגריל בר גם מאפי בשר עם ביצה, לחם אדום עם בצל, תבלינים וצ'ילי ועוד לא מעט הפתעות. מגוון הבשרים במקום רחב, מוגשים כל סוגי הסטייקים, ביניהם אנטריקוט, פילה וסינטה, מבחר רחב של שיפודים, תבשילים משתנים מדי יום ובהם סטייק אנטריקוט ממולא, פרגיות ממולאות בבשר, תבשיל שקדי עגל עם תחתיות ארטישוק ועוד.

שיפודים במסעדת גריל בר ירושלים (צילום: באדיבות המקום) היישר מהגחלים. שיפודים במסעדת גריל בר ירושלים (צילום: באדיבות המקום)

מעבר לבשר וסלטים, תוכלו לקבל תוספות חמות כיאה לארוחה ירושלמית אסלית, כמו אורז עם שעועית, מג'דרה, פירה, תפוחי אדמה אפויים או במיה וכן, גם דגים שלמים עשויים על גחלים בלבד, בדיוק כמו נתחי הבשר. את הארוחה, ילווה אלכוהול איכותי עליו שמים דגש כאן בגריל בר, מבחר רחב של בירות מהחבית, יינות אדומים ולבנים, וודקה, וויסקי ובקיצור כל מה שליבכם וכבדכם יחפוץ בו. והנה אולי הפרט המעניין ביותר - אם חיפשתם היכן לחגוג אירוע פרטי של עד 65 איש, הנה אופציה מושחתת למדי: מסעדת גריל בר התרחבה "והשתלטה" על חלל קטן בצמוד למסעדה, אותו הם אבזרו במקרן, מסכים, מערכות הגברה ותאורה והכי חשוב: שולחנות גדולים מאוד שיעמדו בגבורה בכמויות הבשרים והסלטים האיכותיים, הכול על מנת שאתם והאורחים שלכם תצאו שבעים ומאושרים.

קינוח במסעדת גריל בר ירושלים (צילום: באדיבות המקום) לא מוותרים על מתוק. קינוחים בגריל בר (צילום: באדיבות המקום)

גם בגזרת הקינוחים יש לא מעט חידושים - קינוח ממתק מארס, פררו רושה וסופלה חם הם רק חלק מרשימת הקינוחים שהמקום מציע וכן, אל דאגה, הכל פרווה. אז אם עוד לא יצא לכם לנסות וחשקה נפשכם באיזה נתח בשר עסיסי, הגיע הזמן לבקר.

גריל בר - הסורג 1, ירושלים 053-9443477

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

  • Facebook
  • Whatsapp
  • Facebook Messenger
  • Email
דירוג הכתבה
לא אהבתי מעולה

תגובות0
הוספת תגובה
הוספת תגובה

השדות המסומנים בכוכבית הם שדות חובה

השדה שהוזן לא תקין, שננסה שוב?

תודה ששיתפת אותנו!

נפרסם את תגובתך בהתאם לשיקולי המערכת

הבנתי

עשינו לך תיאבון? יש לנו עוד הרבה עדכונים טעימים

שם לא תקין
דוא"ל לא תקין
NEWSLETTER
החורף כאן: מתכון לקרמבו אמיתי
אריא מציגה: מזרח תיכון חדש
טשקנט: מנפלאות המטבח האוזבקי
רוזה מציגה: אש ותימרות עשן
אמנות הדגים: מסעדת 4SEA בהרצליה פותחת קיץ
בציר 66: הגרסה הצרפתית והכשרה בגליל
פאפי צ'ולו: פיצרייה ואווירה במרכז תל אביב
מסעדת AKLATY חיפה: בואו לאכול איתי בכרמל
מסעדת מונא – פריז בירושלים
סטיקיית צדקיהו – לפעמים האוכל הוא רק תירוץ
בראסרי עין כרם – הבילוי המושלם