נגישות
נגישות

*הכתבה מכילה תוכן שיווקי

עונת הקיץ בשיאה ואחת המסעדות המפתיעות של סצנת הבוהמה הירושלמית, היא מסעדת מרגו, שתחגוג בקרוב שנה לפתיחתה. לא חלף יותר מדי זמן מאז היא פתחה את שעריה לסועדים ברחבי עיר הבירה ומהר מאד היא זכתה להיכנס לצמרת 10 המסעדות המדוברות בישראל. מיד אחר כך, השמועה פרצה אל מעבר לחומות הבירה ועיתונאים החלו להכריז עליה כ"פנינה קולינרית'', שעולים אליה לרגל סועדים מכל רחבי המדינה.

המסעדה, הממוקמת ברחוב המלך ג'ורג' במרכז העיר ירושלים, נמצאת במיקום מושלם המאפשר בילוי במסעדה וגם טיול רגלי במדרחוב הירושלמי, באוויר צלול וקליל של בירת ישראל. לפעמים תחלוף לידכם הרכבת הקלה והבניינים, לצד הריצוף המחופה אבן ירושלמית, משרים אווירה מעולם אחר.

אי אפשר להישאר אדישים לעיצוב של מרגו - החלל המרכזי מזכיר רחוב אירופאי עם מנורות מעוצבות וריצוף קסום, עבודות העץ פשוט נפלאות, מהבר הראשי ועד בר היין שהכניסה אליו היא דרך ״חור בקיר״ (ממש כך), אשר משרה אוירה של בר underground מברצלונה. אפילו החצר הירושלמית הצבעונית והקסומה נודפת ניחוח של חו״ל - בהחלט אחד המקומות היפים בירושלים, מדובר בעיצוב מיוחד וססגוני שיהווה עבורכם תפאורה קסומה לכל חוויה של אירוח במסעדה.

אחרי שקיבלתם כמה נגיעות של סגנון, הגיע הזמן לעבור אל אחת הנקודות העיקריות עליה בחרנו להתעכב: התפריט המוצע במסעדה ואין ספק כי מדובר באחד מהיצירתיים ביותר שנראו בארץ.  בתפריט תוכלו למצוא מנות בגודל בינוני, כאלה שתוכננו במיוחד כדי ליצור חוויית שיתוף זוגית או קבוצתית, כל מנה בתפריט מביאה לשולחן מגוון רחב של טעמים מקומיים, בהגשה אלגנטית. שימו לב כי לפני חודשיים, עם פתיחת עונת הקיץ, התפריט התעדכן והושם דגש מיוחד על טריות מהשוק (הנמצא רק חמש דקות מהמסעדה), כשהוא כולל שילוב של מסורתיות מוכרת עם 'חוצפה' ישראלית יצירתית.

אז מה מחכה לכם הקיץ במסעדת מרגו? נתחיל במנות החדשות כמו קובאנה homemade, המוגשת בליווי מגוון מטבלים איכותיים, פדרון מטוגנים מקושטים בשלג של גבינה בלקנית, ניוקי זעתר ברוטב בר בלאן, כיסוני דג בציר לוקוס ונסיים בג'מבו פיש אנד צ'יפס. במקום ניכר, כי תמיד מקפידים על חוויה של אלכוהול איכותי לצד המנות המיוחדות, ולכן לכבוד החידושים בתפריט התחדשו גם בקוקטיילים רעננים כמו קוקטייל אבטיח, קוקטייל קוקוס אננס ירושלמי-טרופי וקוקטייל קינוח מעורר על בסיס אספרסו וניל.

החידושים בתפריט הקיץ חוברים למנות שעשו חיל בשנה החולפת, כמו ברוסקטת דג ים עם חציל וריבת שיפקה, כנאפה קממבר עם ריבת שרי וג׳ינג׳ר, שיפוד כרוב מעושן, טורטליני פולנטה ודג מדורה. בין הקינוחים, שזכו להמלצות חמות מטעם הסועדים, תמצאו עוגת גבינה לבנה עם שמן זית וקראמבל זעתר, קראמבל תפוחים ולסיום, לא כדאי לוותר על הקוקטיילים המקומיים: בייזל סמאש על בסיס ג׳ין עם נגיעות בזיליקום ו״קרוגי״ ביטר, המוגש על בסיס ערק וג׳ין. מגוון היינות האיכותיים שמחזיק הבר נשמר כפי שהיה בעבר ואם אתם אנשים של יין, אז גם באזור הזה מובטחת הנאה.

מגוון אפשרויות לאירועים במסעדה

מרגו היא מקום מושלם לזוג בדייט רומנטי, למשפחה שמחפשת מקום לבילוי, לפגישת עסקים ואפילו לאירוע. המסעדה מחולקת למספר חללים ואזורים כאשר לכל אחד עיצוב באווירה משלו, החל מחלל המסעדה המרכזי, בר היין, בו מוגשים יינות וטאפאסים (מתאים למסיבת רווקות ורווקים), הגלריה הקטנה (אירועים בחדר פרטי) ויש למסעדה גם קומה נפרדת שבה נבנה חלל גדול בו תוכלו לחגוג אירוע משפחתי (בר/בת מצווה או חתונה) עם למעלה מ-100 אורחים.

החלל של האולם הגדול מורכב משלושה חלקים שניתן לאחד או להפריד. יש בו במה, בר, שירותים, הגברה ותאורה מתקדמות ביותר, עמדת שליטה לתקליטן ואמצעי הקרנה. עוד אפשר למצוא במקום חלל סטודיו מרוצף פרקט לבן מיוחד (עם אמצעי הקרנה וכניסה נפרדת), חדר ישיבות או חדר התארגנות עם אמצעי הקרנה. אגב, באירועים פרטיים ועסקיים ניתן לעשות שימוש גם בטראסה צבעונית המצויה בקומה נפרדת – הדבר מאפשר שילוב של אירוע באוויר הפתוח ובאולם סגור. ומה לגבי התפריט? תפריט האירועים הוא ברמה מאד גבוהה – הוא מציע בחירה ומגוון שתמצאו רק במקומות הנחשבים ביותר.

בשיחה שערכנו עם אלון ביכלר, מנכ"ל קבוצת STAY, הוא אמר: "כשפתחנו את מרגו רצינו ליצור בירושלים חוויה שהיא גם מחוברת לעיר אבל גם אוונגרדית. מאז אנחנו מחויבים ליצירה והתחדשות מתמדת. לקראת הקיץ, חזי, השף המופלא שלנו, הכניס מנות חדשות מעולות לתפריט. היום אנחנו יודעים לארח מפגשים מכל הגדלים ולספק חוויה יוצאת דופן. מרגו מארחת בטבעיות זוג בדייט, אבל גם שמונה חברים בשולחן פרטי בגלריה, 25 חוגגים בבר יין ואפילו אירוע גדול של מעל 100 סועדים באולם ייחודי ונפרד".

המסעדה מגישה תפריט חלבי-דגים בהשגחת רבנות צהר ופתוחה בימים ראשון עד חמישי החל מהשעה 18:00

אהבתם את הכתבה?

כתבה מהממת
1
פחות אהבתי
0
Newsletter Icon