נגישות
נגישות

מסעדת יהודית ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

18 ביקורות וחוות דעת על מסעדת יהודית

בנימין - תמונה
בנימין מבקר מתחיל
אוכל ממש לא טעים
1.8
09/04/21

מלצריות לא קשובות ברמה שראשונה מגיעה אחרי העיקרית והציפס מגיע עם הקינוח ולאחראי של המקום זה נראה ממש לגיטימי...קבב היה רטוב..יכול להיות שהיה קפוא...בקיצור חוויה מזעזעזת

עוד פרטים
הוספת תגובה
שיר - תמונה
שיר 2 ביקורות
טובה מאוד
4.5
05/03/20

הגענו בצהריים, הושיבו אותנו בחמימות והתייחסו אלינו יחסית מהר. האוכל היה טעים מאוד והתמורה בהחלט מספקת למחיר שהיה סביר יחסית. מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyal.moshayev - תמונה
eyal.moshayev 2 ביקורות
מקום מעולה! טעים מאוד!
5.0
02/02/20

הגענו משפחה עם 2 בנות קטנות. המנות במסעדה מאוד טעימות! השירות של כל הצוות היה מעולה עם המון סבלנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה מבקר מתחיל
חבל על הזמן כמו כמו תמיד! שבעים ומרוצים
5.0
07/04/16

סעדנו ארוחה משפחתית במגוון של בררנים משפחתיים שלכל אחד רצונות רבים ושונים. קיבלנו מבחר ענק של סלטים, פיתות גדולות בהכנה מקומית טרייה וחמה וכולם יצאו שבעים מרוצים ונהנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבי גורדון - תמונה
אבי גורדון מבקר מתחיל
אצל יהודית אין ירידה ברמה !
4.8
28/05/15

אנחנו רביעיית חברים המקפידים להגיע אחת לרבעון למפגש אינטימי על ארוחת בשרים ומרקים ב"שיפודיה" של יהודית. אווירת המקום והקשר הבלתי אמצעי עם בעלי המקום בכלל ויהודית בפרט רק משביח ומוסיף... להנאה מהאוכל כמובן אבל לא פחות מבעלי המקום. כל המנות מוגשות בחן, באוירה ביתית, בניקיון ועם הרבה ריחות שאותם לא ניתן להעביר במילים. קיץ או חורף, אנחנו לא מוותרים על המרקים הנהדרים שמלווים עם הסלטים ו הלאפות שנאפות במקום. המנות העיקריות הגיעו בזמן, והיו חמות, טריות וטעימות. כיאה לרביעייה אנו מזמינים כדי לטעום האחד משני, מעורב ירושלמי, כבד עוף, וכמובן קציצות הקבב של יהודית ששמם יצא למרחבי הארץ. כל פעם מגיעים לאותה מסקנה, יהודית לא יורדת ברמה וכמו היין רק משביחה עם השנים. בעבר אכלנו בכל מסעדה בטווח 100 מטר למסעדת השיפודיה ואנחנו סבורים שיהודית שומרת על רמה הגבוהה ביותר. בסוף כרגיל פינאלה כוס תה/פה ובקלאוות. הכל ניתן בטבעיות, בלי פוזות. המחיר סביר לגמרי ואין צורך לציין כי נחזור שוב שהרי אנו עושים זאת לאורך שנים. מומלץ בכל פה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אידך גיסא - תמונה
אידך גיסא 3 ביקורות
ביסטרו ירושלמי אמיתי
4.8
18/12/14

אכלנו שם כולנו, כל המשפחה, כולל הילדים - וכולם יצאו מרוצים. המקום הוא באווירה של ביסטרו, לא קטן אבל בהחלט אינטימי וביתי. האווירה מאד "ירושלמית": באמצע השוק, עם שולחנות עץ פשוטים אבל... יפים ונקיים, עם תמונות ירושלים של פעם על הקירות, עם בעלת בית חביבה, והבת שלה (כמדומני) מגישה, לא במדים של מלצרית וכל זה, אלא באווירה של אירוח ביתי. יש מאור פנים שנותן הרגשה מאד טובה של אירוח ורצון אמיתי להוציא אנשים מרוצים, ולא של מקום שבא רק לקחת את הכסף שלך. בהתחלה נתנו סלטים מצויינים, ובלא הגבלה. הלאפות נאפות במקום. המנות העיקריות הגיעו בזמן סביר, והיו חמות, טריות וטעימות. (רק שיפוד הבקר היה קצת בעייתי, יותר מדי גידים מעצבנים). בסוף גם נתנו לנו צ'ופר על חשבון הבית: כוס תה/פה ובקלאוות. הכל ניתן בטבעיות, בלי פוזות. יצאנו שבעים לעילא לעילא, עם טעם טוב בפה, ובהוצאה סבירה בהחלט. מומלץ מקרב לב לחובבי האוכל המזרחי והאווירה הירושלמית, ואין ספק שנחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גבע - תמונה
גבע מבקר מתחיל
השיפודיה!
5.0
05/09/12

מסעדה פשוט מעולה, שירות מעולה, מקום ביתי ומזמין עם מחיר אטרקטיבי. אכלתי את הארוחה העסקית שכוללת מנה ראשונה, עיקרית, תוספות, סלטים והכל היה פשוט מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/05/11

אוכל ביתי טעמים מאד סלטים טריים לחם אש תנור חבל על הזמן, שרות אדיב ואישי עם חיוך של בעלת המקום יהודית החביבה.מומלץ מאד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
09/04/11

אחלה אוכל ואחלה שירות, יהודית בתחום כבר עשרות שנים וזה ניכר בטעם האוכל ובשירות

עוד פרטים
הוספת תגובה
shay - תמונה
shay 2 ביקורות
4.3
23/12/10

אוירה ביתית שרות לבבי מישפחתי מנות יפות ללא קמצנות מבחר סלטים ממלאים את הצלחות כל הזמן הזמנות בחמגשית חם טרי

עוד פרטים
הוספת תגובה