נגישות
נגישות

קפית ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על קפית

SIVAN - תמונה
SIVAN 45 ביקורות
האמת אחלה מקום..
4.5
26/11/19

הגענו באקראי אני ובעלי, רעבים והזמנו סלט ופסטה ועוד מרק.. הכל הגיע מהר, חם טעים! השירות היה אדיב - מלצרית מקסימה!!! ממש נהנתי בשביל בילוי ספונטני. המחיר גם הוא סביר והאמת בטוח שאגיע... שוב..

עוד פרטים
הוספת תגובה
GolanA - תמונה
GolanA 57 ביקורות
המרק היה חריף מדי
4.0
26/05/19

הגענו זוג והחלטנו ללכת על תפריט המרקים, אני הזמנתי איזשהו מרק תאילנד של עשה זאת בעצמך. הירקות והתוספות מגיעות בנפרד והכל נראה טוב ואסתטי רק שהמרק היה חריף מדי ולא אכיל בעליל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מרים - תמונה
מרים מבקר מתחיל
נחמד מאוד, אבל..
4.3
30/06/17

אז ככה.. התיישבנו באזור החיצוני של המסעדה 6 אנשים לארוחה משפחתית בשולחן שהזמנו מראש.. האווירה הייתה ממש טובה, עם מוזיקה נעימה ברקע..לקח זמן קצר מאוד עד שלקחו מאיתנו את ההזמנות.. המנות... שהגיעו היו מאוד נדיבות וטעימות, המלצר היה אדיב וסבלני, והמחירים היו סבירים בהחלט.. לצערי לא היה מושלם והתאכזבתי מ-2 דברים: הזמנתי מרק ירקות ומה שהגיע היה בעיקר מרק עם קישואים.. (שאני לא סובלת!) היו גם כמה חתיכות קטנות של גזר ועלים ירוקים, אבל בעיקר היו שם קישואים .. אז ככה שלא כל כך נהנתי מהמרק..(חבל שפירוט הירקות לא הופיע בתפריט, כי אז הייתי בוחרת משהו אחר) 2. הכיסאות שבחוץ היו מברזל (בניגוד לכיסאות שבפנים) ולא היו נוחות בלשון המעטה! עד עכשיו, כשלוש שעות אחרי, כואב לי קצת הגב.. אבל סה"כ החוויה הייתה חיובית, בהחלט אחזור לשם ואמליץ לחברים.. אבל הפעם אשב בפנים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
חגיתו'ש  - תמונה
חגיתו'ש 101 ביקורות
בית קפה איכותי ונעים
5.0
25/04/17

ישבתי עם משפחתי הירושלמית. הזמנו שני סלטים- אחד חסה עם חמוציות וקינואה, ואחד ירקות עם בטטה מוקפצת אגוזים וגבינה. פוקצ'ות עם מטבלים. הכל היה מעולה בטירוף. ממש ממש נהנינו. מילאו לנו כמה... פעמים את כד המים שביקשנו. מוזיקה יוונית כיפית ברקע. אווירה ביתית ושירות אדיב ביותר. המחיר סביר לגמרי. חלק הזמינו קפה עם שוקולד או קפה עם בייליז ואמרו שהיה ממש טעים. לקינוח הזמנתי כדור גלידה וניל ופירות יער. וגם המלצרית המקסימה צילמה את כולנו למזכרת. בקיצור, ממליצים בחום. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמוס - תמונה
עמוס 9 ביקורות
סופר מאכזב
1.8
02/09/15

אכלנו ארוחת בוקר בקפית בעמק רפאים. נתחיל מזה שהשירות היה גרוע מאד: חיכינו כרבע שעה בעמידה בכניסה שיתפנה שולחן ובזמן הזה בקושי התעניינו בנו, וסתם הרגשנו תקועים בכניסה. כשסוף סוף הושיבו... אותנו (ליד שולחן לא נקי), לקח המון זמן עד שניקו את השולחן (והיינו צריכים להזכיר להם שגם הכסאות מלוכלכים) ושוב המון זמן עד שניגשו לקחת הזמנה; גם לקבלת האוכל לאחר ההזמנה היה כמובן צריך לחכות לא מעט. בסה"כ מרגע שנכנסנו למסעדה ועד שהתחלנו לאכול עברה כמעט שעה! גם בסוף - מרגע שקבלנו את החשבון חיכינו הרבה זמן שיבואו לקחת את כרטיס האשראי, עד שבסוף התייאשנו והלכנו לשלם לבד בקופה. לא פלא שגם לשירותים היה צריך לחכות הרבה - אין מספיק שירותים ביחס לגודל בית הקפה. האוכל היה ברובו שגרתי, אבל גם שם הצליחו לאכזב: בתפריט היה כתוב שארוחת הבוקר כוללת עוגת גזר, שלא קבלנו (היה מאפה שמרים קטן, ייתכן שבמקום - לא אמרו לנו שאין ושיש משהו אחר במקום). בארוחה שנייה היה אמור להיות סלט ירקות - במקומו קבלנו חתיכות גדולות של פלפל ושל מלפפון; שיא השיאים היה שבארוחת בוקר זוגית (שמחירה 110 ש"ח!) קבלנו רק 4 פרוסות לחם לא גדולות! בסוף, אף אחד לא שאל אותנו מדוע השארנו כל-כך חלק לא קטן של האוכל. ציפינו לחווייה נעימה ויצאנו כועסים ומאוכזבים. מאד לא מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ivri - תמונה
ivri 23 ביקורות
ארוחת בוקר
3.5
16/01/15

ישבנו לארוחת בוקר זוגית במקום, אפשר להגיד שזו הארוחת בוקר הכי טובה שקיבלתי אי פעם בבית קפה. קיבלנו דברים בשפע, שנגמר משהו ישר דאגו למלא. המאפים הגיעו טריים וחמים. ארוחת בוקר אחת הטובות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תהילה - תמונה
תהילה מבקר מתחיל
בלתי אכיל
1.8
22/08/14

יצאנו לארוחת יום הולדת. התפריט נראה מעניין ומגוון- אז החלטנו לנסות. הזמנו קציצות כרישה, לביבות בטטה, כרובית מטוגנת וחלומי שחומה ופטריות על פירה. לקציצות, הלביבות והכרובית היה טעם עז של... שמן שרוף. מעבר לזה- קציצות הכרישה היו ככ סיביות, שאי אפשר היה לתת בהן ביס, לביבות הבטטה היו סתמיות והכרובית לא טעימה ומוגשת בצורה לא אסטטית. מנת החלומי-פטריות הוגשה על פירה שהיה נוזלי לגמרי, עם רוטב שהיה מתובל ככ- שאי אפשר היה לאכול אותו. התיבול היה ככ אגרסיבי- שהוא העלים לגמרי את הטעם של הפירה הפטריות והחלומי. קוביות החלומי היו צמיגיות ובלתי לעיסות, וגם הן היו מטוגנות בשמן שרוף. הפטריות היו מלאות בנוזל רותח ובלתי מזוהה שעשה לנו כוויות בפה. כשנשאלנו איך האוכל- ענינו 'ממש לא טעים' ונעננו ב'חבל'. רק אחרי החשבון כשהתלוננו שוב שהיה פשוט בלתי אכיל- קיבלנו פיצוי: גלידת וניל עם טחינה וסילאן. הגלידה הייתה במרקם קרח, מאיכות לא טובה. והסילאן היה סינטטי. ויתרנו והלכנו. התענוג המפוקפק עלה לנו 212 שח. בסכום הזה אכלנו במסעדות משובחות בהרבה. פשוט בזיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קטרין - תמונה
קטרין 5 ביקורות
מעולה
4.3
26/06/14

כמה פעמים שביקרנו במסעדה, האוכל פשוט מעולה. הזמנו כמה וכמה פעמים רביולי עם רטבים משתנים, אף פעם לא יכזבו ונשאר טעם של עוד. אחרי ביקור לא מוצלח בסניף שלהם במלחה בטוח נמשיך לחזור לסניף של... עמק רפאים. השירות נעים, כולם מאוד נחמדים ולא מעיקים. מסעדה מאוד מאוד מומלצת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
מסעדה חלבית מומלצת
4.8
10/03/14

הלכתי עם חברה לקפית שבוע שעבר לקינוח וקפה. המלצרית שלנו נתנה שירות מעולה - חייכנית, בעלת סבלנות, נתנה הסברים טובים, והכי חשוב: המלצות טובות! אני אכלתי עוגת שוקולד חמה עם קצפת וגלידה (זו... המנה הקבועה שלי שם כבר שנים רבות) והפוך גדול, וחברה שלי אכלה עוגת גבינה. פשוט נפלא, כרגיל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביגיל - תמונה
אביגיל 5 ביקורות
חזרנו לשם פעם שנייה
4.8
06/11/13

ביום ההולדת שלי, ביקרנו במסעה בעלי ואני. המלצר המליץ לנו על סלט עם רצועות בטטה - שהיה מעולה!! וקלע בול למה שחיפשנו לאכול באותו ערב. החציל על האש בטחינה היה פשוט גן עדן ונהננו מכל רגע.... המלצר היה אדיב מאוד וחייכני והתעקשנו להודות לו בסוף הביקור. בפעם השניה שביקרנו במסעדה מעט התאכזבנו, הגענו עם חמותי וחמי וסיפרנו להם על המקום... השירות היה איטי הפעם אבל האוכל עדיין נהדר. אולי זה ההי יום לא מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה