הגענו כמה חיילים ובעל הבית ישר הבחין בנו והושיב אותנו. הוציא לנו מנות מעולות ביניהן קריספי צ׳יקן, טאקו דג ים, קינוחים וחזה עוף.
בסוף הארוחה הוא אמר שהכל על חשבון הבית.
ללא ספק אחזור... למקום הזה ומומלץ מקרב לב.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
michalgera1
2 ביקורות
מנות קטנות. בשר יבש ולא טעים.
2.5
16/10/25
הזמנו 2 מנות עוף מפורק במעשנה. קיבלנו מנות קטנות. עוף יבש ולא טעים. דוגמית של סלט קולסלאו. התוספות של הבטטה והתפוח אדמה היתה טובה וטעימה. יקר. מאכזב.
עוד פרטים
עזר לי
הוספת תגובה
דיווח על תוכן פוגעני
michalgera1
2 ביקורות
נחמד. יש פוטנציאל.
2.8
28/08/25
האסאדו היה יבש. שיפוד האנטריקוט היה עשוי מידי. המחירים גבוהים. מאכזב.