ביקרנו אתמול בשעה 18:00 המקום מושקע, בפנים רועש אבל במרפסת המקורה נעים , שקט ולא מלא. חווית הפתיחה: 3 דקות אחרי שהתיישבנו הגיעה מלצרית ושאלה מה נרצה לאכול. אחרי 5 דקות נוספות חזרה ושאלה... שנית...
האוכל: הזמנו אגרול לחלוק. מנה מצויינת.
למנות עיקריות הזמנו: פאנגן (דג לבן בירקות עם אורז לבן. מנה גרועה- הדג היה יבש, הירקות צפו בתוך רוטב לא מזוהה, חלקן לא ניתנים לאכילה, ללא שום תיבלון.
פאד סן עם בקר. המנה הגיעה קרה. שלחנו לחימום מחדש. היה קשה למצוא את הבשר בתוך הר האיטריות. מנה תפלה ללא שום טעם.
קיבלנו לקינוח גלידת קוקוס שלא שיפרה את הרגשת ההחמצה
לסיכום- נסיון כושל