לסיכום - ממש לא היה שווה את הנסיעה (רצינו לנסות משהו חדש)
הגענו סביב 9.15 בבוקר, עדו לא פתחו ויש תור בכניסה, קצת מוזר ליום שישי שהכי פופולרי לבתי קפה/ארוחות בוקר.
מים שהוגשו לנו הרגישו...שנשארו בקנקן פתוח כל הלילה- ובאמת המלצר טעם ונראה שנגעל בעצמו.
מחירים מוגזמים מעט ביחס לרמת האוכל, שבאמת מצער שהיה מאכזב.
שום לחם שהגיע עם הארוחות כלווי לא הרגיש טרי אלא קלוי מהר בבוקר לתת הרגשת טריות, אבל בפועל יבש.
חלק מעשבי תיבול שהופיעו בתפריט במנה לא היו, חצ'פורי לא טוב (כמות מוגזמת של בצק ביחס לכמעט כלום גבינה וביצים כאילו עובדים עליך)...ובשתייה החמה וקרה, אם לא מגדילים בתשלום מקבלים כוס של מנת ילדים.
היינו 4, הסתכלנו במבט מאוכזב אחד על השני כמה פעמים.
לציין לטובה את השירות של המלצר שלנו.
פשוט האוכל לכולנו היה מאוד בינוני, ולכן מאכזב.
לא נחזור ולא נמליץ.
חבל, היו ציפיות.