נגישות
נגישות

מסעדת אונו - uno ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

233 ביקורות וחוות דעת על מסעדת אונו

Yiska - תמונה
Yiska מבקר מתחיל
גרוע מאוד!
1.5
26/03/17

חוויה גרועה, מאוד לא מומלצת. השירות במוצש היה מתחת לכל ביקורת. שכחו מנות שלנו, לא כיבדו לכתחילה גרופון בשולחן ובסוף הארוחה בעקבות השירות הגרוע, נזכרו לכבד גרופון אך בלי שקיבלנו את... ההטבות ויצא ששילמנו גרופון עבור כלום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
trs - תמונה
trs מבקר מתחיל
שירות מביש, ניהול מביש
3.3
26/03/17

ביקשנו להחליף את הארוגולה שבסלט לחסה רגילה (שעולה הרבה פחות) והמלצרית הודיעה שזה המדיניות שלהם לא לשנות אף מנה. מדובר בסלט, לא במרק שכבר מוכן. כשהתלוננו שלוקח לשתי מנות (סלט ופסטה)... יותר מחצי שעה להגיע, המנהל זרק לעברינו שזה זמן סביר ביותר. כל היחס מהמנהל היה מזלזל לבקשות דיי בסיסיות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eitan - תמונה
Eitan מבקר מתחיל
אוכל טוב, מחירים סבירים, שירות בסדר, ניהול גרוע ברמה מחפירה
2.5
02/01/17

ביקרנו במסעדה בשעות הצהריים והזמנו שתי מנות עסקיות. בנוסף היה לנו שובר בשווי 75 שח. נאמר לנו שאין כפל מבצעים, אבל מאחר והזמנו 2 מנות עסקיות אנחנו יכולים להזמין קינוחים בעלות 20 שח במקום... 44 שח. הזמנו שני קינוחים, שהיו מעולים, טירמיסו ופרופיטרול. כשהגיע החשבון, ביקשנו להכניס את אחד הקינוחים לחשבון העסקי, ואת השני לשלם במחיר מלא דרך הקופון. המנהל במקום סירב בעקשנות, תוך כדי דיבור מתנשא כלפינו כאילו היינו ילדים חסרי הבנה.... למרות שהמנות היו טעימות למדי (אם כי לא ממש גורמה) והקינוחים נהדרים, במחירים סבירים, חווית הלקוח שלי מהיחס ללקוח במקום היתה מזעזעת. אין סיכוי שאני אחזור למקום כזה ובטח שלא אמליץ עליו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naomi - תמונה
Naomi מבקר מתחיל
תמיד נהנית מאד ב-UNO ואחזור אליה שוב ושוב.
4.5
22/11/16

זו הפעם הרביעית לפחות שסעדתי במסעדת UNO. חזרתי אליה ואחזור אליה שוב בגלל המיקום המעולה, האוכל הטעים עד מאד, השרות הקשוב והמיידי (בקריאה למלצר לא חיכינו בכלל ובקבלת המנות לשולחננו... חיכינו את הזמן הסביר למנות המגיעות טריות). המקום מרווח ומתאים לכל סוגי האירוח. כאשר אני צריכה להמליץ על מסעדה טובה, המציעה אוכל טעים מאד ומגוון, מקום מרווח בעיר עם חניה אפשרית ומחירים שפויים - UNO היא אחת המסעדות עליהן אני ממליצה - לחברי, למשפחתי ובכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Chen - תמונה
Chen 6 ביקורות
לא נגיע שוב בקרוב
2.5
06/11/16

בתחילה בקשתי להזמין מקום לשעה 22:00 אך נאמר לי שלשעה זו לא מאפשרים להזמין מקום וניתן להגיע ב 22:15. כאשר הגענו בשעה 22:00 היו הרבה מקומות ריקים כך שבדיעבד התברר שניתן היה להזמין מקום.... האוכל היה סביר אך לא יותר מזה. ההמתנה לאוכל היתה ארוכה ובלתי סבירה. צר לי שהמקום אותו כה אהבתי הפך לעוד מסעדה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Noam - תמונה
Noam 2 ביקורות
ממליץ מאוד!
5.0
03/07/16

מקום מצויין יצאתי עם בת זוגי לארוחת ערב המנות היו טעימות השירות היה אדיב וחייב להגיד שהטרמיסו היה נראה שונה כשהגיע אבל כשאכלנו אותו הוא פשוט היה מדהים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rom - תמונה
Rom מבקר מתחיל
לא חוזר.
1.8
25/05/16

רמת המנות בינונית ביותר. אכלנו פסטה עגבניות ברמה ביתת וממוצעת שתומחרה במחיר של מנה איטלקית. פיצה בלקנית שוחה בשמן. השירות במסעדה לוקה בחסר. כשאר שיתפנו את המלצר בהתלבטות בין פיצה לניוקי... ירקות, ושאלנו איזה ירקות יש במנת הנייוקי עקב רגישות, אמר לנו המלצר שעליו לבדוק על המרכיבים והמליץ לנו להזמין פיצה במקום "בכדיי ללכת על בטוח" - לא רציני ולא שירותי. המקום אומנם מעוצב יפה אך המנות לא מספקות. לא הוכיחו לי כשר ואיטלקי עובד. לא ממליץ לבזבז את הזמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri 9 ביקורות
טעים, אוכל שמוגש מאוד יפה. מתאים למי ששומר כשרות.
3.3
18/04/16

מסעדה מצוינת, אוכל טעים מאוד, ממליצה במיוחד על הריגאטוני ארביאטה שזה בעצם פסטה עם הרוטב עגבניות המצוין שלהם ועל מנה ראשונה של מלפטי שאלו כופתאות תרד עם גבינת ריקוטה ברוטב רוזה מדהים.... הקרפצו סלק נחמד. פיצה פונגי-שזו פיצה עם מלא פטריות מכל מיני סוגי ללא רוטב עגבניות מיוחד וטעים מאוד. הניוקי סלמון-זו מנה של נתחי סלמון ברוטב קארי ועגבניות, זיתי קלמטה, זוקיני ובזיליקום ומומלץ למי שמאוד אוהב קארי מכיוון שהוא מאוד דומיננטי במנה ומרגישים אותו מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.5
06/03/16

היינו במוצ"ש בערב כדי לחגוג יום הולדת במסעדה. חיכינו חצי שעה למנה ראשונה: סלט עם מוצרלה וחתיכות בריוש שהיה גרוע ביותר, לאחר שהסכימו להחליף לנו והזמנו סלט פטריות פורטובלו שמתומחר ב-36 ₪... קיבלנו 2 פטריות מבושלות ללא שמן וללא טיבול. קראנו לאחראי משמרת שהסכים לא לחייב אותנו על הסלט. המנות העיקריות פסטה ופיצה הגיעו גם הן לאחר כחצי שעה והיו בינוניות ומטה. לבסוף קיבלנו פיצוי על הארוחה בצורת קינוח טירמיסו שהיה מצויין וחיפה על כל הארוחה האחראי משמרת אמר שהמסעדה החליפה תפריט וכניראה גם שף ובגלל זה כניראה ישנן כל מיני תקלות לסיכום לא הייתי ממליצה על המסעדה לא על המחיר, השירות ועל רמת האוכל בינוני ומטה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dina - תמונה
Dina 6 ביקורות
מסעדה הדורשת מטרמורפוזה כדי לשרוד.
2.0
14/02/16

בולט חוסר שרות ואין לזהות מנהל. חוסר נדיבות בהגשה וקשיחות בלתי מובנת בהתאמת המנות - ביקשנו להחליף תוספת פסטה של הדג לירק.... ללא הבנה. המנות קטנות ומגיעות גם באיחור וגם לא חמות. אפילו... הקפה פושר. רמת מחירים גבוהה ללא תמורה. מסעדה איטלקית זו לא יודעת להכין לזניה ומגישה ערבוב חצילים ופסטה במרק עגבניות. מקום נעים בנופה היפה של תל אביב אולם חוויית אוכל יקרה ומאכזבת מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה